Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.19 , 22:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 148
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 209900 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1047


View Profile
« Reply #1310 on: 15.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

А вот паксы загрузиться/выгрузиться при населенности более 2/3 (с детьми, чемоданами) - не особо. Это влечет задержку отправления. Смена паксов происходит с одной платформы (что на фото). Сначала все выходят, а потом заходят.  Хотя могли бы открыть двери и с другой (на фото за бусом), чтобы загрузка/выгрузка осуществлялась одновременно, по разным платформам.


ехал неделю назад, тоже отправлялся только-только прибывший, но высадка и посадка производились на разные платформы, правда, не синхронно
Logged
vito
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #1311 on: 16.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

Vito, є думка що Украерорух "заборонив" електрифікацію просто "про всяк випадок" через те, що їм було ліньки думати й оцінювати будуть наводки чи ні від потягів. Скоріш за все переміщення та екранування навіганційного обладнання обійдеться дешевше ніж електрифікація постійним струмом. Просто це гроші різних юросіюб і вони не сильно хочуть співпрацювати. Можливо, вже при новому кабміні вдастся зробити злагоджений проект за гроші мінінфраструктури що включатиме електрифікацю +
Проблема електрифікації залізниці в KBP ~  не унікальна і при бажанні вирішується. Інша справа що з цим Бориспіль-експресом чомусь дуже поспішали.
Так, все вiрно. Згода.
Жуляни вповні собі нормально функціонують неподалік від найзавантаженішої в Україні колії на Київ-пас.
"так то воно так але трішечки не так":
* в KBP колія йде бiля огорожi а/п, станцiя - поруч з термiналом (100м до термiналу, 50м до галереї);
* в Жулянах колія та станцiя - за кiлькасот метрiв вiд аеропорту;
25kV/45Hz на поверхні не заважає жвавому CDG
* в CDG колія пiд аеропортом/смугою, станцiя - внизу в "бетоннiй коробцi";
та іншим французьким аеропортам.
Чи так це насправдi?

іншi французькi аеропорти:
* Paris Orly: трамваї (DC/постоянка); до RER-станції Антоні (лінії В) - далеко (сполучення OrlyVAL); до станції Pont-de-Rungis(лінії С)  - далеко (сполучення - автобус);
* Nice: трамваї (постоянка 750V DC).
* Lyon: швидкісний трамвай Rhônexpress - DC(постоянка);  до залізничної станції Сен-Екзюпері(Gare de Lyon Saint-Exupéry) з аеропорту - так, близько 100-200м, тут згода;
* Marseille: вiдстань між аеропортом і залізничною станцією Гар-де-Вітроль(Vitrolles Marseille Provence Airport) - велика: 5 хвилин автобусом-шатлом.
* Toulouse: трамваї (DC/постоянка);;
* Bâle/Mulhouse: вiдстань між аеропортом та залізничними вокзалами - велика: курсує автобус;
* Bordeaux: планують трамваї;
* Nantes: вiдстань між аеропортом та залізничним вокзалом Gare de Nantes - велика: курсує автобус;
* Beauvais: вiдстань між аеропортом та залізничним вокзалом Gare de Beauvais - 4км: курсує автобус;
* Strasbourg: так, до залізничної станції Gare d'Entzheim-Aéroport з аеропорту - близько 100м, тут згода;
iншi французькi аеропорти з пас.потоком 0.5+ млн не мають залізничного сполучення.

Про масовість залізниць 15kV/17Hz біля злітних смуг в Німеччині теж, думаю, сумнівів не виникає.
Чи так це насправдi?

аеропорти Німеччини:
*   Frankfurt: пiдземна станцiя;
*   Munich: пiдземна станцiя S-Bahn S1 / S8, тоннель;
*   Düsseldorf: підземна залізнична станція лінії  S-Bahn S11 - розташована під терміналом;  залізнична станця Bahnhof Düsseldorf Flughafen - далеко вiд терміналу аеропорту (сполучається за допомогою монорейки);
*   Berlin Tegel: неможливо дістатися потягами S-Bahn або метро U-Bahn до аеропорту;
*   Hamburg: пiдземна станція S-Bahn лінії S1 Hamburg Airport (Flughafen);
*   Berlin Schönefeld: залізнична станція Berlin-Schönefeld Flughafen - за кiлькасот метрiв вiд аеропорту;
*   Cologne/Bonn:  пiдземна станцiя Köln/Bonn Flughafen;
*   Stuttgart: пiдземна станцiя Stuttgart Flughafen/Messe  Лінії S-Bahn S2 / S3
*   Hanover: пiдземна залізнична станція Bahnhof Hannover Flughafen розташована під терміналом;
*   Nuremberg:  пiдземна станція метро лінії U2;
*   Bremen: трамвай (600 V DC);
*   Hahn: немає залізничного сполучення; залізнична станція Traben-Trarbach - в 10 км;
*   Leipzig/Halle: пiдземна залізнична станція Bahnhof Flughafen Leipzig/Halle в "бетоннiй коробцi";
*   Dortmund: до станції Holzwickede/Dortmund Flughafen - далеко (сполучення - автобус AirportShuttle 5 хв);
*   Weeze: до станції Weeze далеко (сполучення - автобус);
*   Dresden:  пiдземна залізнична станція Bahnhof Dresden Flughafen;
*   Karlsruhe/Baden-Baden: вiдстань між аеропортом та залізничними вокзалами - велика: курсує автобус;
*   Memmingen: до станції Memmingen Bahnhof - далеко (сполучення - автобус - 15 хв);
*   Münster/Osnabrück: до станції Münster Hauptbahnhof - далеко (сполучення - автобус - 40 хв);
*   Paderborn: до станції Paderborn Hauptbahnhof - далеко (сполучення - автобус);
*   Friedrichshafen: дизель-потяг;
*   Saarbrücken: до станції Saarbrücken Hauptbahnhof - далеко (сполучення - автобус);
*   Rostock: до станції Rostock Hauptbahnhof - далеко (сполучення - автобус - 25 км);
*   Erfurt/Weimar: трамвай;
*   Zweibrücken: немає залізничного сполучення;

в IST кроме метро рядом проходит (точнее проходила, не знаю есть ли там сейчас движение) жд, с электрификацией на 25 кВ 50 Гц, буквально в нескольких десятках метров от ВПП.
Это была Istanbul suburban railway B1 (https://en.wikipedia.org/wiki/Marmaray), а точнее ее участок Ataköy-Yeşilyurt-Yeşilköy-Florya - закрыта с 2013г.:
"the line closed on June 19, 2013"
"May 2015 the old suburban lines had been removed but no progress had been made on replacing them".
« Last Edit: 16.01.19 , 19:01 by vito » Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 187


View Profile
« Reply #1312 on: 16.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

"так то воно так але трішечки не так":
25kV/45Hz на поверхні не заважає жвавому CDG
* в CDG колія пiд аеропортом/смугою, станцiя - внизу в "бетоннiй коробцi";
та іншим французьким аеропортам.
Про масовість залізниць 15kV/17Hz біля злітних смуг в Німеччині теж, думаю, сумнівів не виникає.
Чи так це насправдi?

* в CDG колія пiд аеропортом/смугою, станцiя - внизу в "бетоннiй коробцi";
* Bâle/Mulhouse: вiдстань між аеропортом та залізничними вокзалами - велика: курсує автобус;
...
*   Frankfurt: пiдземна станцiя;
*   Munich: пiдземна станцiя S-Bahn S1 / S8, тоннель;
...

Розумієте, в частині тих аеропортів я бував і добре пам'ятаю що колія проходить прямо повз злітні смуги. Подивіться самі на фотографіях гугла
CDG : https://www.google.com.ua/maps/@49.0224539,2.5675297,1252m/data=!3m1!1e3  - менше 50 метрів від колії по поверхні до смуги
SXB : https://www.google.com.ua/maps/@48.5447996,7.6322343,1507m/data=!3m1!1e3   ~200м
MLH: https://www.google.com.ua/maps/@47.6191717,7.5125203,913m/data=!3m1!1e3  ~70м

FRA: https://www.google.com/maps/@50.0437024,8.5344232,365m/data=!3m1!1e3 - літак проїжджає над колією при рулінні віл смугм до терміналую *там дві окремих станції
Leipzig: https://www.google.com/maps/@51.4212228,12.2501996,2836m/data=!3m1!1e3 - літак проїжджає над магістральною колією при рулінні від смуги до терміналу
MUC: колія йде по поверхні між двома злітними смугами і тільки в кінці пірнає в тунель перед пероном.
Дивіться не на відстань від станції до терміналу, а на відстань від колії до злітної смуги.
В CDG злітна смуга перетинає колію 25kV по "мосту" (50м до відкритої частини колії)/ В KBP колія 400м від смуги.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3214


View Profile
« Reply #1313 on: 16.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

І знову повертаємось до правильного і точного введення розкладів на сайтах регіональних філій.

Виїжджає завчасно: експрес ''Київ — Бориспіль'' загримів у новий скандал.
Скандальний експрес "Київ — Бориспіль" відправляється із залізничного вокзалу не за розкладом.

На сайті "Укрзалізниці" вказаний один час відправлення, а експрес відправляється у зовсім інший, повідомив у Facebook український журналіст Сергій Сидоренко.
"Заходиш на сайт залізниці, переходиш за посиланням "До уваги! Розклад експресу "Київ — Бориспіль". З'ясовуєш, що тобі підходить потяг, скажімо, о 17:54. Приїжджаєш на вокзал під потяг і з'ясовується, що там за розкладом він о 17:50", — розповів він.
Сидоренко зазначив, що інші потяги мали і більшу розбіжність у часі відправлення.
Також журналіст додав, що провідники експресу знову стали "збирати квиточки", як у плацкартному вагоні, замість того, щоб сканувати на місці.
"У перші дні вони цим хворіли, але начебто вилікувалися — а тепер рецидив. Знову не віддав. Вони знову погодилися, що збирати й не повинні", — помітив він.

https://www.obozrevatel.com/ukr/society/viizhdzhae-zavchasno-ekspres-kiiv-borispil-zagrimiv-u-novij-skandal.htm
« Last Edit: 16.01.19 , 20:01 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 3957


View Profile
« Reply #1314 on: 16.01.19 , 23:01 »
Share Reply with quote

Сьогодні вперше проїхався експресом в аеропорт і зворотньо. Ну круто. Дуже круто, швидко, зручно і тепло. Навіть туалетом скористався. Правда, по дорозі туди в туалет не закривались двері: не на замок, а самі двері до кінця не закривались :)

По дорозі туди квитки дівчина сканувала, а назад чувак збирав і потім роздавав о_О

Все чітко по розкладу. При під'їзді до кбп зєваки з автобуса з відкритими ротами дивились на аероекспрес)) а от дірка між дверима і платформою дійсно якась аж стрьомно завелика.
Logged
MVM
Active user

Posts: 322


View Profile
« Reply #1315 on: 17.01.19 , 07:01 »
Share Reply with quote

Не можу зрозуміти "збирали квитки, а потім роздавали". В ІС+ їх ніхто не забирає. Та й в звичайних пасажирських, якщо їдеш близько 40 хв, далеко не завжди провідники забирають квитки.
Цікаво, а з експресом що не так?..
Logged
www3
Active user

Posts: 847


View Profile
« Reply #1316 on: 17.01.19 , 08:01 »
Share Reply with quote

Дежурств електровоза по Киев-Дем. не заметил, а М62-1650 переместился с Кирпы в Полтавский парк Дарницы :)
Logged
Jacaranda
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #1317 on: 17.01.19 , 08:01 »
Share Reply with quote

І знову повертаємось до правильного і точного введення розкладів на сайтах регіональних філій.

Виїжджає завчасно: експрес ''Київ — Бориспіль'' загримів у новий скандал.
Скандальний експрес "Київ — Бориспіль" відправляється із залізничного вокзалу не за розкладом.

Вже поправили розклад на сайті Південно-Західної залізниці на підставі "ваших звернень"
Logged
vito
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #1318 on: 18.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

"так то воно так але трішечки не так":
25kV/45Hz на поверхні не заважає жвавому CDG
* в CDG колія пiд аеропортом/смугою, станцiя - внизу в "бетоннiй коробцi";
та іншим французьким аеропортам.
Про масовість залізниць 15kV/17Hz біля злітних смуг в Німеччині теж, думаю, сумнівів не виникає.
Чи так це насправдi?

* в CDG колія пiд аеропортом/смугою, станцiя - внизу в "бетоннiй коробцi";
* Bâle/Mulhouse: вiдстань між аеропортом та залізничними вокзалами - велика: курсує автобус;
...
*   Frankfurt: пiдземна станцiя;
*   Munich: пiдземна станцiя S-Bahn S1 / S8, тоннель;
...

Розумієте, в частині тих аеропортів я бував і добре пам'ятаю що колія проходить прямо повз злітні смуги. Подивіться самі на фотографіях гугла
CDG : https://www.google.com.ua/maps/@49.0224539,2.5675297,1252m/data=!3m1!1e3  - менше 50 метрів від колії по поверхні до смуги
SXB : https://www.google.com.ua/maps/@48.5447996,7.6322343,1507m/data=!3m1!1e3   ~200м
MLH: https://www.google.com.ua/maps/@47.6191717,7.5125203,913m/data=!3m1!1e3  ~70м

FRA: https://www.google.com/maps/@50.0437024,8.5344232,365m/data=!3m1!1e3 - літак проїжджає над колією при рулінні віл смугм до терміналую *там дві окремих станції
Leipzig: https://www.google.com/maps/@51.4212228,12.2501996,2836m/data=!3m1!1e3 - літак проїжджає над магістральною колією при рулінні від смуги до терміналу
MUC: колія йде по поверхні між двома злітними смугами і тільки в кінці пірнає в тунель перед пероном.
Дивіться не на відстань від станції до терміналу, а на відстань від колії до злітної смуги.
В CDG злітна смуга перетинає колію 25kV по "мосту" (50м до відкритої частини колії)/ В KBP колія 400м від смуги.
Дякую!

Тож, мабуть, керiвництву KBP та УЗ буде корисно поспiлкуватись з менеджментом CDG, LYS, SXB, MLH, FRA, LEJ, MUC, ATH, BNE, DEN на предмет обмiну досвiдом впровадження сумiсностi аеропортвової ILS з наземним рейковим электротранспортом на AC 15kV-25kV...
« Last Edit: 18.01.19 , 17:01 by vito » Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 338


View Profile
« Reply #1319 on: 18.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

Тож, мабуть, керiвництву KBP та УЗ буде корисно поспiлкуватись з менеджментом CDG, LYS, SXB, MLH, FRA, LEJ, MUC, ATH, BNE, DEN
Та навіть з керівництвом IEV
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 148
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!