Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.02.19 , 16:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 169823 times)
joinandgetaway
Guest
« Reply #1330 on: 23.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Не можу погодитись з тим, щоб КВЕ ходив ще часто. Коли його вводили, це вдарило по руху /нших по/зд/в, до того ж УЗ взяла в моду списувати на нього все недоладдя (нав/ть перенесення 769, зда/ться, пояснювали цим). Що буде, якщо частота зб/льшиться - важко уявити.
Я писав про Скайбас. Той в/дправля/ться через 20 хвилин, м/сця заповнюються швидко. На мою думку, те, на чому треба зосередитись з КВЕ - це введення зупинки на Видубачах (хтось взагал/ пояснить, що там треба реконструювати? Там же готова платформа!) та пот/м диференц/йовано/ оплати. Тод/ буде конкурентом Скайбасу та можна вести мову про багато часте курсування.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2759


View Profile
« Reply #1331 on: 23.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

А у нас на форуме проблемы с написанием сообщений на украинском? Очень тяжело читать сообщения с кучей знаков "/".
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #1332 on: 23.01.19 , 15:01 »
Share Reply with quote

Я розум/ю. Але поки що з цим проблема. На днях ремонт повинен завершитися. Поки я по можлвостю м/н/м/зую написання з такими символами.
До реч/ прикольно виходить:
//////////////////////////////////////////////////////////////////// - сказала герцогиня, коли хтось наступив /й на ногу.
Добре, це вже офтоп.
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 318


View Profile
« Reply #1333 on: 23.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

Тож, мабуть, керiвництву KBP та УЗ буде корисно поспiлкуватись з менеджментом CDG, LYS, SXB, MLH, FRA, LEJ, MUC, ATH, BNE, DEN
Та навіть з керівництвом IEV
В IEV колія 650-700м від смуги.
А від ближнього приводу - 100м
Це в IEV 100м? Де конкретно на мапi?
https://www.google.com/maps/place/Kyiv+International+Airport+(Zhuliany)/@50.4065468,30.4380246,1621m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40d4c9478d439dcb:0x27666bcb99529f88!8m2!3d50.4119806!4d30.4432924
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=50.401953&lon=30.420606&z=16&m=w&show=/11372757/ru/%D0%91%D0%BB%D0%B8%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%B4-%D0%B0%D1%8D%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0-%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2
Logged
vito
User

Posts: 122


View Profile
« Reply #1334 on: 23.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

Тож, мабуть, керiвництву KBP та УЗ буде корисно поспiлкуватись з менеджментом CDG, LYS, SXB, MLH, FRA, LEJ, MUC, ATH, BNE, DEN
Та навіть з керівництвом IEV
В IEV колія 650-700м від смуги.
А від ближнього приводу - 100м
Це в IEV 100м? Де конкретно на мапi?
https://www.google.com/maps/place/Kyiv+International+Airport+(Zhuliany)/@50.4065468,30.4380246,1621m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40d4c9478d439dcb:0x27666bcb99529f88!8m2!3d50.4119806!4d30.4432924
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=50.401953&lon=30.420606&z=16&m=w&show=/11372757/ru/%D0%91%D0%BB%D0%B8%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%B4-%D0%B0%D1%8D%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0-%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2
Дякую.
Там колія: 300м від паркану а/п, 400м від "Огни приближения", та 650м від початку асфальту смуги.
Цiкавить питання: те, що на мапi 100-300м від колії - "Огни приближения" за межами а/п -такi собi вогнi на стовпах помiж приватних дворiв - яке вiдношення має та дiлянка до ILS (та проблеми "наводка вiд 25 потягу kV AC ")?
« Last Edit: 23.01.19 , 19:01 by vito » Logged
ANDRII_DNIPRO
User

Posts: 14


View Profile
« Reply #1335 on: 24.01.19 , 10:01 »
Share Reply with quote

Цiкавить питання: те, що на мапi 100-300м від колії - "Огни приближения" за межами а/п -такi собi вогнi на стовпах помiж приватних дворiв - яке вiдношення має та дiлянка до ILS (та проблеми "наводка вiд 25 потягу kV AC ")?

Там (за бетонним забором на відстані близько 100 м зліва від колії, якщо їхати у напрямку Києва) знаходиться Ближній Маркерний Радіомаяк - важиливе навігаційне обладнання. Це, звичайно, не уся система ILS, лише її частина, але без цього нікуди, особливо, якщо погодні умови не ідеальні.
« Last Edit: 24.01.19 , 10:01 by ANDRII_DNIPRO » Logged
Sergio
Active user

Posts: 4248


View Profile
« Reply #1336 on: 24.01.19 , 10:01 »
Share Reply with quote

Ближній радіомаяк був важливою частиною років 20 назад. Можливо чули на Ту-154 - такий частий дзвіночок, і доповідь штурмана "ближний прошли".
 А зараз - ILS, до якої цей маяк ніякого відношення не має.
антени ILS ось
http://wikimapia.org/#lang=ru&lat=50.400958&lon=30.433320&z=17&m=w&show=/18775923/ru/%D0%9A%D1%83%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9-%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%8F%D0%BA-%D0%B0%D1%8D%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0-%D0%96%D1%83%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D1%8B-26
« Last Edit: 24.01.19 , 10:01 by Sergio » Logged
Entony
Active user

Posts: 2785


View Profile
« Reply #1337 on: 25.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця надасть Нацполіції документи у «справі бориспільського експреса» навіть без ухвали суду, як того вимагає законодавство.

Укрзалізниця надасть Національній поліції документи у справі про розслідування можливих зловживань з боку підрядника, що залучався до будівництва сполучення Київ – Міжнародний аеропорт «Бориспіль» навіть без ухвали суду, як того вимагає законодавство. Оскільки інсинуації та недостовірна інформація навколо цієї справи можуть негативно позначитися на діловій репутації компанії, акціонерне товариство закликає представників правоохоронних органів максимально оперативно провести слідчі дії щодо даного кримінального провадження. Компанія створить для цього представникам Національної поліції всі необхідні умови.
Слід зауважити, що переможців тендерів, які проводяться Укрзалізницею та її філіями, визначає державна електронна система ProZorro. Перед укладанням договорів регіональною філією «Південно-Західна залізниця» за закупівлями, щодо яких Національною поліцією ведеться кримінальне провадження, було здійснено всі перевірки, передбачені вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Всі розрахунки з підрядником здійснювалися лише за умови виконання робіт у повному обсязі згідно з проектною документацією.
Разом з тим компанія не може нести відповідальність за несумлінні дії контрагентів, які вдаються до послуг фіктивних фірм і так званих «фірм-прокладок». У боротьбі з такими явищами Укрзалізниця розраховує на активну позицію правоохоронних органів та зміни в законодавстві, що посилили б відповідальність за подібні зловживання.
Водночас доводиться констатувати, що навіть здійснення всіх операцій із закупівель через систему ProZorro не убезпечує від роботи з недобросовісними контрагентами. До торгів системою ProZorro можуть допускатися у тому числі й компанії, які мали проблеми з правоохоронними органами або надавали раніше неякісні послуги чи товари. У разі надання всіх необхідних документів та пропозиції найкращої ціни вони мають всі підстави бути визнаними переможцями торгів.
Зі свого боку товариство постійно вдосконалює тендерну документацію, щоб забезпечити максимальну прозорість умов конкурсу та якомога ширше коло учасників, контролює роботу членів тендерних комітетів, здійснює комплекс антикорупційних заходів.
Укрзалізниця ще раз наголошує, що сприятиме правоохоронним органам у розслідуванні можливих зловживань компанією-підрядником ТОВ «Рілейд», яка виконувала окремі роботи під час будівництва залізничного пасажирського сполучення Київ – Міжнародний аеропорт «Бориспіль».
Компанія закликає громадськість дочекатися офіційних результатів у даному провадженні та не робити передчасних висновків, що наразі ґрунтуються на недоведених звинуваченнях і шкодять репутації компанії.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/489569/
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #1338 on: 25.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Я думав, що хоч з появою Прозорро не буде зловживань з тендерами...
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #1339 on: 25.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Щловживання поки не доведено.
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!