Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.10.19 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 218636 times)
sergius
Active user

Posts: 3661


View Profile
« Reply #1360 on: 03.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Я про фразу
"...всі ТО експресів Pesa проводять представники фірми виробника під контролем працівників депо".

Зачем работникам депо контролировать специалистов? Может все-таки "...всі ТО експресів Pesa проводять працівники депо під контролем представників фірми виробника" ?.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2633


View Profile
« Reply #1361 on: 03.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Because it is the interest of the owner (UZ, працівників депо, the boss of the depo) to check that the those carrying out the maintenance works are doing a propper job.
Since I guess that PESA doesn't carry responsibility for the operability of the rolling stock. What do we know about the contractual relations?
« Last Edit: 03.02.19 , 16:02 by Andersen » Logged
tera
Active user

Posts: 675


View Profile
« Reply #1362 on: 03.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

Я про фразу
"...всі ТО експресів Pesa проводять представники фірми виробника під контролем працівників депо".

Зачем работникам депо контролировать специалистов? Может все-таки "...всі ТО експресів Pesa проводять працівники депо під контролем представників фірми виробника" ?.

Нет,контроль со стороны заказчика это общее правило.Всегда.
При заключении контракта на обслуживание оборудования составляется список работ и список запчастей необходимых для проведения работ.
Предприятие может запчасти покупать "ориджинал" у производителя или аналоги.
Похажа ситуация с работой.То есть простые работы,как слив масла,топлива,тех.жидкостей делают  обычные работники ,помощь при работе (грубая физ.сила),уборка после работы и.д.
Это делают с целью экономии.Хотя спецы тоже могут это делать ,но за другие деньги.

Контроль.После окончания работ руководство визирует список.Может добавить другие работы,которые не были учтены в базовом варианте,то есть по факту нужно и то и то добавить,ибо уже поломано.
Но выполнена ли работа?Не факт,если руководитель чайник,а спец бывший НАШ.Корупция.Запасные части могут быть не установлены по факту(а поедут с спецом),работы не проведены или записаны ,но проведены по факту роботягами с соответствующим качеством...и т.д.Там такое поле корупции,начальники после шороших ремонтов покупали б\у машины.Так  у нас было.
Logged
niсk
Active user

Posts: 769


View Profile
« Reply #1363 on: 04.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Маху гарно одним реченням написав. Машиніст виконує інструкцію. Якщо він не висунув працюючі сходи, і якась пані зломала на пероні нігтя, і в фейсбуку напише що це через дірку- УЗ в дупі, а машиніст буде завжди крайній з позбавленням премій, зниженням класу, переводом в ТЧМП чи на місяць в слюсарі. А ось якщо сходи непрацюючі, - це буде вина погоди, венесуельських яників, антарктичних пінгвінів, магнітних бур, але не машиніста, і тим більш не УЗ.
У нас все "виконують інструкції", и предприятие не виновато в выпуске неисправного ПС на маршрут)

Зачем работникам депо контролировать специалистов
Перед покупкой товара или при заказе услуги у специалиста вы не проводите никаких проверок?
« Last Edit: 04.02.19 , 15:02 by niсk » Logged
tera
Active user

Posts: 675


View Profile
« Reply #1364 on: 07.02.19 , 23:02 »
Share Reply with quote

Quote
5 канал
Запланировано на 8 февр. 2019 г.
Питання для дискусії:

Скільки витратили на будівництво Бориспільського експресу та чому не обрали попередній варіант проекту, із закупівлею нового рухомого складу?

Чи можна вважати проект успішним, якщо за кілька днів після запуску потяги почали ламатися?

Чи правдиві звинувачення у порушеннях під час будівництва Бориспільського експресу?

Наскільки нагальною була потреба будувати Бориспільський експрес, чи не було це більше піар-проектом?

Що робити пасажиру, який запізнюється на літак, а його Експрес зупиняється серед поля?

На всі ці та багато інших актуальних запитань у п'ятницю, 8 лютого, о 14:15, відповість в. о. директора регіональної філії "Південно-Західна залізниця" АТ Укрзалізниця Роман Веприцький.


Ну, не я один мушу дивитись
Logged
sergius
Active user

Posts: 3661


View Profile
« Reply #1365 on: 08.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

Зачем работникам депо контролировать специалистов
Перед покупкой товара или при заказе услуги у специалиста вы не проводите никаких проверок?

При покупке товара можно проверить место изготовления и дату. Но это другой случай. А при заказе услуги у специалиста я могу принять работу, но не контролировать. Если я могу контролировать, это значит, я знаю его работу (профессию). Тогда зачем мне специалист, если я и сам могу справиться? Разве что в случае сильной занятости (отсутствии свободного рабочего персонала).
Logged
VB
Active user

Posts: 3994


View Profile
« Reply #1366 on: 08.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

Контролювати можна і інакше. Ви найняли бригаду для мурування підмурку. Далі придумайте самі. Мурувати не вмієте.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3661


View Profile
« Reply #1367 on: 08.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

І що ж я можу контролювати, якщо (умовно) не маю знань по цьому? Рівність та розмір стінок? Чи колір з візерунками? Хіба що. Але не кількість зекономленого цементу чи його марку.

В нашому випадку роботу можуть виконувати дизелісти. Замінювати поршень, турбіну чи муфту.
Logged
VB
Active user

Posts: 3994


View Profile
« Reply #1368 on: 08.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Я скажу головне, що контролюють навіть блондинки, які нічого не варять в будівництві. Саме перше, - Ви їм платитимете від кубатури. Глибину не проконтролювали, - Вас набали на гроші. Друге, - кількість цементу, який Ви купили їм для роботи. Недосипали, - Вас вдруге набали на цемент, вкравши його. Втретє, - набуть і так, і так на заливці. Ви її взагалі не бачитимете. Ви скажете головне результат, - стіна стоїть, - значить набали по-крупному, в кошторисі все це є, калькуляція складена. Ви заплатите 2000 грн за куб, замість обумовлених 800, які стоять в договорі, якщо такий складете. А головне, - не доручайте їм до цього всього самим камінь та пісок купувати.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3661


View Profile
« Reply #1369 on: 08.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

VB, так, суворі реалії нашого життя :). Тому і доводиться в таких випадках вникати в деталі процесу та/або консультуватися чи запрошувати знайомих/родичів для контролю, що мали досвід подібних робіт. Якщо немає гарантії.
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!