Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.20 , 15:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Аероекспрес "Київ - Бориспіль-Аеропорт"

Pages: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161
Reply | Print
Author Topic: Аероекспрес "Київ - Бориспіль-Аеропорт"  (Read 302147 times)
opex
Active user

Posts: 12248


View Profile
« Reply #1540 on: 20.03.20 , 18:03 »
Share Reply with quote

Сегодня сьездил в центр, по пути и туда и назад встретил аэродизель. В салоне было то ли 1 то ли 2 человека, пустой, но какого-то человека видел. Возможно одна и та же машина.
Logged
www3
Active user

Posts: 1398


View Profile
« Reply #1541 on: 20.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Он же ж не должен работать. Может служебные поездки или обкатка?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3331


View Profile
« Reply #1542 on: 20.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Было сообщение, что его подгоняют под эвакуационные рейсы.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 352


View Profile
« Reply #1543 on: 23.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Як думаєте, може після відновлення роботи залізничного та авіатранспорту є сенс деякі "дальні" поїзди продовжити з Києва до аеропорту?
Наприклад, поляки зараз практикують  поїзди з варшавського аеропорту в різні куточки Польщі:
- в Перемишль (через Краків, Жешув),
- в Бельско-Бялу (через Катовіце),
- у Вроцлав (через Лодзь),
- у Колобжег (через Гданськ, Сопот, Гдиню)
Воно зрозуміло, що зараз це викликано епідеміологічною ситуацією і вивозом громадян Польщі по домівках. Але ходять чутки, що таку практику хочуть продовжити й у більш спокійний час.

Чи на Борисполі-Аеропорті ніяк локомотиву об'їхати состав? Якось не звернув увагу на цей момент, коли поспішав на літак.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11725


View Profile
« Reply #1544 on: 23.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Ніяк. Колії тупикові, можливості обгону немає. Ну це не рахуючи, що електрифікації там теж немає.
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 304


View Profile
« Reply #1545 on: 23.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Да, обогнаться локомотиву там никак невозможно - только два тупиковых пути и всё. На видео видно хорошо:

https://www.youtube.com/watch?v=15LvMFC1fVM
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5681


View Profile
« Reply #1546 on: 23.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Якщо не помиляюсь,  то вже на форумі були пропозиції ДПКр-3 кудись продовжити.  Якщо таке продовження й робити,  то мабуть краще в регіони,  де немає власного аеропорту.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4888


View Profile
« Reply #1547 on: 23.03.20 , 23:03 »
Share Reply with quote

Пускати з Києва у якості окремого рейсу. Та якщо робити суцільний, то треба передбачити можливість продажу квитків з місцями.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4888


View Profile
« Reply #1548 on: 23.03.20 , 23:03 »
Share Reply with quote

Заводити туди склад під локомотивом зараз проблематично. Були лиш авральні випадки 620м під М62



А от цікаво, якщо комусь стане дуже треба доводити до летовища ПДС під локо, то чи буде місце добудувати червону колію з платформою?

« Last Edit: 23.03.20 , 23:03 by sergius » Logged
niсk
Active user

Posts: 890


View Profile
« Reply #1549 on: 24.03.20 , 00:03 »
Share Reply with quote

Якщо не помиляюсь,  то вже на форумі були пропозиції ДПКр-3 кудись продовжити.  Якщо таке продовження й робити,  то мабуть краще в регіони,  де немає власного аеропорту.
А также где нет электрофикации. В другом случае разумнее сделать пересадку
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!