Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.08.20 , 23:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Аероекспрес "Київ - Бориспіль-Аеропорт"

Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 160
Reply | Print
Author Topic: Аероекспрес "Київ - Бориспіль-Аеропорт"  (Read 291208 times)
ЛиС
Active user

Posts: 11468


View Profile
« Reply #270 on: 23.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

Але не вірю в те, що там не зможуть провести елементарне технічне обслуговування у вигляді заміни перегорівшої лампочки чи доливання масла у двигун.
ТО-1, чи ТО-2(якраз те, що Ви перерахували) звичайно зможуть. ТО-3(нажаль не маю під руками технологічних карт для "Песи") вже ні. Тому й ганяють київську "Песу" в Коростень, а інколи в Ковель, здаєтья, а не роблять цього в ТЧ-1 чи ТЧ-9. Можливо, що на базі недобудованого боксу на ТПС зроблять цех для "Пес", або ще більше "посунуть" базу ПЧ-2 і на її території побудують окремий цех.  
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11468


View Profile
« Reply #271 on: 23.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

Надо построит туннель. Будет электро тяга и всем хорошо. Почему?
И запустить ИС+ "Борисполь-Пшемышль". :)
Logged
sergius
Active user

Posts: 4725


View Profile
« Reply #272 on: 23.02.18 , 23:02 »
Share Reply with quote

ТО-1, чи ТО-2(якраз те, що Ви перерахували) звичайно зможуть. ТО-3(нажаль не маю під руками технологічних карт для "Песи") вже ні. Тому й ганяють київську "Песу" в Коростень, а інколи в Ковель, здаєтья, а не роблять цього в ТЧ-1 чи ТЧ-9.
О, вдячний за пояснення -:).
І окремий бокс знадобиться не тільки для "Бориспільських" Пес та мотриси. Недавно один наш відомий активіст згадував про перспективний 730м/Крюк на Гомель. Тому ця споруда може вирішити питання обслуговування більше одного сполучення.
« Last Edit: 23.02.18 , 23:02 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 4291


View Profile
« Reply #273 on: 23.02.18 , 23:02 »
Share Reply with quote

Все вилами по воді, а ви всі вже позаводилися.... Я б щось дискутував би на подібну тему з рухомим складом, коли щось конкретне постане в матеріалізованому вигляді. Хто сказав, що це сполучення не віддадуть на відкуп створеному щось на зразок УЗШК "приватному інвестору"? Мені, до прикладу, один бень кому платити, аби везли.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2735


View Profile
« Reply #274 on: 23.02.18 , 23:02 »
Share Reply with quote

Andersen, там максимум в 200 метрів можна вкластись від виходу з терміналу до початку платформ. Це пройти навіть швидше, ніж спуск на купі ескалаторів на гіпотетичну підземну станцію.
Ну не всем хочется йти 200-300 метров. Новый ЖД в Краковскому аеропорту этому пример. Я был шокирован. Она же находится аж за паркингом!
Пакс в тех элеках маловато, я вам скажу.

А выходят людей массово на улицу из терминала и дальше на автобусе и все.
А если станция жд просто на этаж ниже, то не надо чемоданы тащить никуда, не за каким углом.
Конечно туннель стоит дороже но и эффект будет больше, пакс будет больше.
То что планируется сейчас - это дешевка. Discount.

И да, при туннель можно при желание любой ПДС и ИС стартовать в БА. ИС+ 705 Борисполь-Пшемышль не придел.
И вообще - РА это транспорт для села. В городе - столица размером как Берлин - это просто будет позор.
« Last Edit: 23.02.18 , 23:02 by Andersen » Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #275 on: 24.02.18 , 00:02 »
Share Reply with quote

Это стрельба по воробьям из пушек и пустое закапываение денег.
Десять автобусов с гармошкой и багажной полкой номер 500Э от м. Бориспольская до терминала Д с головой хватит. В пути 20 минут, без пробок. И не надо никаких міжміських гіперлупів.
Сколько стоят автобусы - известно всем, на них особо не попилишь.
(Кстати, чехи именно такую схему и реализовали, но у них поскольку к аэропорту подвязаны две ветки метро - автобусов крутится в два раза больше).
А сколько стоит гиперлупа - не знает никто.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11468


View Profile
« Reply #276 on: 24.02.18 , 06:02 »
Share Reply with quote

Новый ЖД в Краковскому аеропорту этому пример. Я был шокирован. Она же находится аж за паркингом! Пакс в тех элеках маловато, я вам скажу.
Ну Вы, конечно, поставили в известность польского министра инфраструктуры?

А выходят людей массово на улицу из терминала и дальше на автобусе и все.
А если станция жд просто на этаж ниже, то не надо чемоданы тащить никуда, не за каким углом.
Конечно туннель стоит дороже но и эффект будет больше, пакс будет больше.
То что планируется сейчас - это дешевка. Discount.
Ну так уже "построили" И тоннель и всё остальное.
И да, при туннель можно при желание любой ПДС и ИС стартовать в БА. ИС+ 705 Борисполь-Пшемышль не придел.
Да да, ещё обязательно Борисполь - Рахов нужно, как же без него?

И вообще - РА это транспорт для села. В городе - столица размером как Берлин - это просто будет позор.
"За неимением горничной..." :)
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 967


View Profile
« Reply #277 on: 24.02.18 , 09:02 »
Share Reply with quote

ЛиС таке питання є: - з цим проєктом не буде "вузьким" місцем стрілочні з'їзди Дарниця-пост 7км? скільки там зараз 40 чи 80 дозволяють?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4725


View Profile
« Reply #278 on: 24.02.18 , 10:02 »
Share Reply with quote

И вообще - РА это транспорт для села. В городе - столица размером как Берлин - это просто будет позор.
"За неимением горничной..." :)
Походу, это Кравцов вдохновился поездкой в Беларусь. Там в аэропорт ездил 730м, а затем и 620м.
https://www.youtube.com/watch?v=BhjFtPlH51A
"Пересадочный узел"
https://www.youtube.com/watch?v=Y3yLF4AMW9o

Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5598


View Profile
« Reply #279 on: 24.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

В Мінську,  наскільки я розумію,  "аероекспрес"  вже відмінили. 
Щодо Борисполя,  то я думав,  що туди замість Пес можуть запустити нові дизель-поїзди,  які УЗ збиралась купити цього року.   Але оскільки тендер знову відмінили,  то тепер мабуть таки будуть Песи.  Але чим ті Песи замінять в регіонах? 
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 160
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!