Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.08.20 , 23:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Аероекспрес "Київ - Бориспіль-Аеропорт"

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 160
Reply | Print
Author Topic: Аероекспрес "Київ - Бориспіль-Аеропорт"  (Read 291212 times)
tim
Active user

Posts: 7172


View Profile
« Reply #290 on: 26.02.18 , 07:02 »
Share Reply with quote

Я тут уже нить потерял: а что, уже линию до аэропорта протянули, что Песы делят? Или там есть, скажем, для подвоза ГСМ, и надо только подмарафетить, пару сотен метров протянуть к терминалам да платформу построить?
Logged
opex
Active user

Posts: 12167


View Profile
« Reply #291 on: 26.02.18 , 08:02 »
Share Reply with quote

Ветка там есть. Даже две. Но одна заходит "против шерсти" от станции Борисполь и приходит с другой стороны летного поля. Вторая ведет к чьей-то нефтебазе, ответвляется от главного хода хорошо, но рановато - около ст. им. Кирпы, оттуда еще через два села и около 8 км идти. Проще врезать новый сьезд - там в общем-то немного - от жд до терминала Д всего 3 км - можно было бы быстро построить, но надо как-то пересекаться с автодорогой М03. Надеюсь, там скорей та ветка отменится чем будет запилен обычный жд переезд в одном уровне.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3263


View Profile
« Reply #292 on: 26.02.18 , 09:02 »
Share Reply with quote

Так в презентации проекта учтен мост над автотрассой. Не учтена только электрификация и закупка ПС.
Logged
opex
Active user

Posts: 12167


View Profile
« Reply #293 on: 26.02.18 , 10:02 »
Share Reply with quote

А, ну зная как у нас мосты строят по сто лет - можете не переживать, еще долго не будет.
Logged
rost
User

Posts: 77


View Profile
« Reply #294 on: 26.02.18 , 10:02 »
Share Reply with quote

  На мою думку, треба врахувати і такі аргументи.
  1) Аеропорт сам ще не визначився зі своєю моделлю розвитку, чи він перспективно розконсервує термінал F, чи в перспективі знесе В і щось будуватиме там? Якщо будувати колію, то краще би знати як і куди точно. Велика вірогідність, що під лоукости віддадуть F, який в 600 метрах по прямій від D, тобто потрібен буде ще якийсь автобус шатл, а це вже мінус, або гілку спроектувати зразу під два термінали..
  2) Ще раз врахуємо, що пасажиропотік ДУЖЕ нерівномірний. Дві хвилі розльоту-прильоту в день, тобто взліт або майже щодвіхвилини або раз в 20-30 хвилин..Це значить, не тільки різний графік, якщо рухомий склад не місткий, а й якісь пункти відстою на кінцевих.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5598


View Profile
« Reply #295 on: 26.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

Я щось в тих бориспільських терміналах заплутався.  F -  це той,  який при Янику збудували до Євро-2012? Чи це D?  Коротше,  який з них найновіший?
Logged
opex
Active user

Posts: 12167


View Profile
« Reply #296 on: 26.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

D.
F це той що далі, де зараз парковка.
Logged
rost
User

Posts: 77


View Profile
« Reply #297 on: 26.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

D найнововіший, після того як його збудували, вияснилося, що він не планувався під транзит Доместік-Інтернешнл, одна з основних зараз моделей роботи МАУ. Боюсь, зараз стратеги ще слабші..
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5598


View Profile
« Reply #298 on: 26.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

Зрозумів,  дякую.  То,  дійсно,  хай би вже той F  дали на обслуговування різних Раянейрів.  Міжтермінальні буси-шатли запустити не так вже й складно. 
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #299 on: 26.02.18 , 13:02 »
Share Reply with quote

А почему все решили, что Песы снимут с существующих маршрутов? Есть же несколько простаивающих. И больше 4 штук на маршрут в аэропорт на фиг не нужно - не хватит пропускной способности дороги.
Ну исходя из пресс-релиза - заберут все что есть.
Линию будут обслуживать 11 поездов PESA 620 м на 91 место и два поезда PESA 630 м на 192 места.
Подробнее: _bigkiev.com.ua/content/ukrzaliznycya-uzhe-razrabotala-proektnuyu-dokumentaciyu-dlya-zapuska-skorostnogo-poezda-iz
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 160
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!