Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.06.18 , 07:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 53
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 98385 times)
sergius
Active user

Posts: 1854


View Profile
« Reply #320 on: 01.03.18 , 14:03 »
Share Reply with quote

...и 4 620-х за Люботином в резерве УЗ
О_о Из восьми. ЯТП, в том числе и с поломанными.
Получается у груников все на ходу, а 4 стояка это ПЗ ...
Пример того, что RESHALOVO куда эффективнее, чем традиционный ремонт силами УЗ ))). На данный момент. Еще бы распространили такой метод на ДСы и тапки ЛТЗшные...
« Last Edit: 01.03.18 , 14:03 by sergius » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8317


View Profile
« Reply #321 on: 01.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

Поломанные не числятся в таком случае в резерве. У них другой признак.
Logged
www3
Active user

Posts: 424


View Profile
« Reply #322 on: 01.03.18 , 17:03 »
Share Reply with quote

А что означает определение в "резерв УЗ"? (не только в смысле Пес, а вообщем)...
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8317


View Profile
« Reply #323 on: 02.03.18 , 19:03 »
Share Reply with quote

Грубо говоря длительный отстой в исправном состоянии.
Logged
Yegor_N
Guest
« Reply #324 on: 05.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

Щодо поїздів фірми PESA (скільки всього, які несправні, по яких маршрутах їздять), я зробив запит на надання публічної інформації.
Ось, що відповіла Укразлізниця:

... було придбано 11 одновагонних рейкових автобусів 620М та 2 двохвагонних дизель-поїзди 630М виробництва АТ "ПЕСА Бидгощ".
Станом на 01 лютого 2018 р. з різних причин не експлуатувались 2 рейкових автобуси 620М.
Зазначений рухомий склад здійснює перевезення на маршрутах: Львів-Ківерці, Здолбунів-Хелм, Смородино-Лебединська-Охтирка-Гути, Смородино-Лебединська-Веринський завод-Охтирка...

Не знаю, чи правду вони написали.
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #325 on: 21.03.18 , 23:03 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця отримала дозвіл на розробку проекту землеустрою 3,5 гектара землі на території Борисполя Київської області
Про це у Facebook написав в.о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов.

"Земля необхідна під будівництво інфраструктури для експресу, який курсуватиме між Центральним залізничним вокзалом Києва та аеропортом "Бориспіль". Через відведену земельну ділянку пролягатиме частина маршруту експресу від діючої залізничної колії перегону Георгія Кірпи – Бориспіль до автомобільної траси Київ – Харків", - пише Кравцов.

Згідно проекту, Укрзалізниці має бути передано шість земельних ділянок загальною площею 13 гектарів.

Наразі в роботі триває перший етап – проектно-вишукувальні та організаційно-технічні роботи.

Крім 3,2 км колії, буде збудовано 340-метрову одноколійну залізничну естакаду над трасою Київ – Харків та дві зупиночні платформи поблизу терміналу D аеропорту Бориспіль. Розпочати будівельні роботи Укрзалізниця планує в червні.
Logged
www3
Active user

Posts: 424


View Profile
« Reply #326 on: 22.03.18 , 07:03 »
Share Reply with quote

Там кучу интересных названий предлагают, УкрзалізницяЛуп і т.д. :) Теперь начали вещать о 4х вагонном дизель поезде, интервале 40 минут и стоимости проезда 80-100 грн.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2718


View Profile
« Reply #327 on: 22.03.18 , 07:03 »
Share Reply with quote

Предвыборный год начался, что ж вы хотите.

Название сразу можно сократить: "УкрзаЛуп". 
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2034


View Profile
« Reply #328 on: 22.03.18 , 10:03 »
Share Reply with quote

Это же не луп (loop), это блин тупик!

Построили бы туннель под полосой и соединили бы со ст. Борисполь по старой фабричной ветке, то да, то луп.

Это было бы прямой сообщения из востока на ПДС и ИС+ на Борисполь Д - это перспективно. А то что сейчас строится - тупик!
« Last Edit: 22.03.18 , 10:03 by Andersen » Logged
Jyraff
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #329 on: 22.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

Andersen, ну який сенс ганяти поїзди харківського напрямку в аеропорт? Без зміни напрямку (тупика) навіть в теорії складно це уявити, це під ЗПС треба зариватись. А зі зміною напрямку туди тільки ІС+ можна пустити, отримавши +15-20 хвилин всім пасажирам до Києва. Дуже сумнівна радість. Той десяток пасажирів, яким треба в аеропорт, можуть спокійно на Дарниці пересісти.
До речі, зараз автолюкс/гюнсел харківського напрямку заїжджає в аеропорт. Так там далеко не завжди хоч одна людина є на висадку/посадку. Величина пасажиропотоку і доцільність заїзду швидкісних поїздів, думаю, зрозуміла.
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 53
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 20 queries.