Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 124
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 149899 times)
Andreyka199701
Active user

Posts: 349


View Profile
« Reply #720 on: 26.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

Так, але в купейні вагони нефірмових "НП" та навіть зараз в 1 клас "Р" знижки для студентів немає.
Что-то не то говорите.
Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #721 on: 26.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

Надо какую-то скидку давать только если студент докажет, что у него нет другого способа попасть к мамке, чем на самолете.
Logged
joy
Active user

Posts: 25150


View Profile
« Reply #722 on: 26.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

А когда реально запуск для пассажиров?
80 грн для аэроэкспресса это просто копейки ИМХО. С учетом того, что это именно шатл, а не электричка в аэропорт со всеми остановками.
Сравнивать надо со стоимостью подобного транспорта в других городах мира.

Logged
sean
Active user

Posts: 3385


View Profile
« Reply #723 on: 26.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

Навіть не 3 євро - це дійсно смішно. На моїй пам'яті тільки Вільнюс дешевий, ну там і відстань пантова.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2619


View Profile
« Reply #724 on: 26.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

На фоне коммунального транспорта за 8 грн такой тариф уже не выглядят чем-то заоблачным. За 3 километра платим 8 грн, за 35 - 80, все логично.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12038


View Profile
« Reply #725 on: 26.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

Просто я подсознательно до сих пор считаю 100 гривен большими деньгами.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2619


View Profile
« Reply #726 on: 26.10.18 , 15:10 »
Share Reply with quote

В нормальном заведении сейчас 100 грн - это 2 бокала пива сегмента чуть выше среднеценового. В глубинке может 2 с половиной бокала получится.
На обычном междугородном автобусе за 100 грн можно проехать километров 80-90.
Logged
VSK
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #727 on: 26.10.18 , 16:10 »
Share Reply with quote

На обычном междугородном автобусе за 100 грн можно проехать километров 80-90.
Але це сильно залежить від регіону - В середньому на Західній Україні просять біля 60-70грн за 80-90км. А в Одеській області памятаю 130грн за 120км взяли
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22121


View Profile
« Reply #728 on: 26.10.18 , 16:10 »
Share Reply with quote

так, дуже сильно.
На обычном междугородном автобусе за 100 грн можно проехать километров 80-90.
все-таки більш типово - близько 100 км, іноді більше.
Однак тариф міжміських автобусів зараз став аж сильно різним, у порівнянні з тим, що було раніше. Різниця в межах України може сягати 2 разів.
В звичайних областях (включно з київською) - якщо відстань не надто коротка - вартість проїзду в міжміському автобусі підбирається до 1 грн за км (або трішки менше). В окремих "дешевих" областях, назразок житомирської чи чернігівської - може бути 75 коп за км, зрідка навіть трохи дешевше. При чому окремі рейси перевізників з чернігівської і житомирської области до Києва (і назад теж) можуть також бути за "їхнім" тарифом, назразок Київ, автостанція Дачна - Брусилів (75 км, 50 грн), хоч звісно по більш касових маршрутах на зразок Київ - Чернігів чи Київ - Житомир по настільки низькому тарифу чернігівські чи житомирські перевізники не возять.
Ну а протилежна ситуація (коли тариф іноді сягає і 1,3 грн за км і навіть більше, грубо кажучи виходть вдічі дорожче ніж "чернігівсько-житомирський" рівень тарифів) - на маршрутах назразок Запоріжжя - Маріуполь, причини вже обговорювались.
« Last Edit: 26.10.18 , 20:10 by Maxy » Logged
VSK
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #729 on: 26.10.18 , 17:10 »
Share Reply with quote

На ЛЗ зараз є 2 630м та 3 620м. Задіяно одну 630м на маршруті 751/752 Здолбунів-Хелм-Ковель та одну 620м на маршруті 811/812 Львів-(Луцьк)-Ківерці. Тобто, ще три десь стоять.
Подібна ситуація ситуація і на ПЗ. Там у Кременчуку раніше було 2 620м. Зараз їх забрали до Люботина (Смородине). Додатково до шести наявних одиниць. Тому виникає питання, чи задіяний весь цей рухомий склад.

І при цьому маємо таку ситуацію
https://m.facebook.com/groups/757403080965685?view=permalink&id=1929541427085172&anchor_composer=false&ref=m_notif&notif_t=group_highlights
Питання-куди ділись Песи
« Last Edit: 26.10.18 , 17:10 by VSK » Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 124
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!