Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.18 , 17:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57]
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 103870 times)
ЛиС
Active user

Posts: 8381


View Profile
« Reply #560 on: 08.07.18 , 12:07 »
Share Reply with quote

Поэтому, нафига тогда они согласовали то,  что им не подходит?
Даже не знаю, почему так.
Главный конструктор стрелочного завода не должен знать тонкостей КМО
Конечно не должен, имелось ввиду не должность, как таковая, а так сказать "в общем", что из себя представляет КМО. Ну то уже особого значения не имеет.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2107


View Profile
« Reply #561 on: 09.07.18 , 10:07 »
Share Reply with quote

I agree that changing 340 switches per year is far too little. UZ need to spend more on maintenance and move to upgrades.
They might as well begin with the Boryspil Airport raillink switches. These switches need to be reliable and of a 180-200 km/h standard on the mainline, 60-80 km/h turning.
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.132 seconds with 20 queries.