Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.18 , 00:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 97
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 136446 times)
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #610 on: 07.09.18 , 12:09 »
Share Reply with quote

Слюсар та начцех, - крюківські. А Крюків гарантує до слідуючого ТО надійну роботу. Тобто спочатку влітає Крюків, а вже потім всередині себе захочуть, - будуть розбиратися.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2549


View Profile
« Reply #611 on: 07.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Для ДПКр3 період до ТО-2 склада 15 діб.
точно ТО-2? 15 діб це більше схоже на ТО-3. ТО-2 як правило проводиться через 48-72 години.





« Last Edit: 07.09.18 , 13:09 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 2549


View Profile
« Reply #612 on: 07.09.18 , 20:09 »
Share Reply with quote

Азаза. Премьер про экономию средств на АЭ
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9099


View Profile
« Reply #613 on: 07.09.18 , 21:09 »
Share Reply with quote



Слюсар та начцех, - крюківські.
В дописі про перепробіги зовсім не Крюків мався на увазі. Крюків як завод-виробник може хоч рік без ТО встановити. Його право.

Logged
sergius
Active user

Posts: 2549


View Profile
« Reply #614 on: 07.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

VB, а відомо, яка "інфраструктура" для обслуговування дизель-крюка? Щось конкретне або два слюсаря з директором.
« Last Edit: 07.09.18 , 23:09 by sergius » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2335


View Profile
« Reply #615 on: 08.09.18 , 11:09 »
Share Reply with quote

Бред и манипуляция. Тот проект был совсем другой, все тут этого знают.
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #616 on: 08.09.18 , 12:09 »
Share Reply with quote

VB, а відомо, яка "інфраструктура" для обслуговування дизель-крюка? Щось конкретне або два слюсаря з директором.
Не знаю. Думаю що їздять у Львів люди. В договорі бачив таке, - обов'язок УЗ, - експлуатувати згідно вимог, в призначений час поставити на канаву та надати 380. Все інше, - Крюків сам думає.
Logged
sean
Active user

Posts: 3317


View Profile
« Reply #617 on: 08.09.18 , 21:09 »
Share Reply with quote

В Гречанах месяц-полтора назад было детектировано только 620м (с ЮЖД).
Сьогодні в Гречанах було помічено 620м в кількості трьох штук.
Logged
www3
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #618 on: 13.09.18 , 10:09 »
Share Reply with quote

Проводят работы по електрификации съезда между главными колеямию Пролет моста исчез из Борисполя, а в улавливающем тупике ответвления начали разгружать ЖБИ елементы моста и бетонные путевые елементы моста (плиты).
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 863


View Profile
« Reply #619 on: 14.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

https://www.youtube.com/watch?v=MV9oqlWRtIM
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 97
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.1 seconds with 21 queries.