Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.07.20 , 16:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Аероекспрес "Київ - Бориспіль-Аеропорт"

Pages: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 159
Reply | Print
Author Topic: Аероекспрес "Київ - Бориспіль-Аеропорт"  (Read 284938 times)
wappoltava
Active user

Posts: 956


View Profile
« Reply #740 on: 27.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

А з депо Люботин скільки Пес забрали?  Бо народ у фейсбуці з цього приводу лютує: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2167539043512279&id=100007686137324

моя думка така: - правильно  чи не правильно зробили що Песи забрали з Люботина хз, можливо там Песи були в кращому стані ніж в груників. З одного боку як подивитися от мені:
 - добре що забрали, адже чим возити безкоштовно пенсів(адже Харківська область майже нічого не відшкодовує УЗ за перевезення), краще нехай машина хоч заробить гроші для УЗ та на свою самоокупність

Інша сторона медалі:

- а чому більше машин забрали з Люботина??? мабуть там про них дбали, в них був кращий технічний стан від машин груників, адже швидше зробити дрібний ремонт машині в доброму стані, ніж відновлювати "вбиті" машини, PESA 620 - 025 як приклад.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2012


View Profile
« Reply #741 on: 27.10.18 , 10:10 »
Share Reply with quote

Аероекспресів буде 30 пар на добу. Саме для них вивільнили номери 801-860.
Графік не тактовий, але наближений до нього.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 338


View Profile
« Reply #742 on: 27.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

А от в чому проблема львівської залізниці? Всі працівники, в кого руки не криві, на заробітки виїхали? Так і з інших регіонів люди на заробітки їдуть, але за рухомим складом там наче краще доглядають. Може на львівській більше крадуть?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #743 on: 27.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

Більше того- як мінімум в Литві та Угорщині студентські знижки поширюються також і на автобусне сполучення, чого у нас не було і немає.
Чому це не було? До 1996-1997 року точно були. Тоды навіть були пільги для учнів загальноосвітніх шкіл у розмірі 50%, у тому числі й на автобус. Це якщо законодавчо по Україні.

А в деяких місцях, можливо з благої ініціативи перевізників,були знижки для студентів на окремі автобусні рейси ще в першій половині 00-х. Я сам ними користувався. Був такий спеціальний студентський рейс Скадовськ - Херсон по неділях та Херсон - Скадовськ по п"ятницях, де замість 8 грн. з копійками по студентському квиток коштував 5 грн. з копійками. Це те, що навіть з автостанції продавали квитки зі знижками.
Потім коли його відмінили, водії автобусу Скадовськ - Хмільник возили студентів за 5 грн. від Скадовську до Херсона та назад ще доволі довго. Причому в будь-який день. І це була ініціатива не водіїв, а перевізника. Також цим пару разів користався. 


Logged
wappoltava
Active user

Posts: 956


View Profile
« Reply #744 on: 27.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

А от в чому проблема львівської залізниці? Всі працівники, в кого руки не криві, на заробітки виїхали? Так і з інших регіонів люди на заробітки їдуть, але за рухомим складом там наче краще доглядають. Може на львівській більше крадуть?

- думаю що так. Можливо (як написати з дуже малої букви це слово) керівництво закупляло на тендерах дорогі там,не потрібні речі(рибу автомобілі і все інше), факт такий на мою думку, що ЗМІ західних областей донесли до простого люду одне: - вони крадуть міліардами, ми страждаємо. І пішов принцип Доміно: Груники побачили своїх боссів як вони живуть, і "забили" на все. З однієї сторони хороша аргументація, з другої...

Я би поміняв весь керівний склад(весь, повністю до бугалтерів навіть), нових працівників та керівництво набирав би з такими умовами( не старше 40 років), крім відповідальних за ТЧ, ПС, СЦБ та все інше.

А маємо зараз те по факту що на ЛЗ поїхали вже навіть працювати ВЛ8, бля на на ЛЗ ВЛ10 та ВЛ11, їм поїхала вся країна допомогати, навіть ВЛ8, от це піздец...
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 193


View Profile
« Reply #745 on: 27.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

<офтоп> Якщо справи з ЛЗ настільки погані, то що зараз заважає взагалі її ліквідувати і об'єднати з Південно-Західною в одну структуру?  Скорочення керівного складу, всі діла. За одно можна й назву нормальну дати. Питання навіть глобальніше: що заважає об'єднати взагалі всі структурні підрозділи УЗ?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4620


View Profile
« Reply #746 on: 27.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

...то що зараз заважає взагалі її ліквідувати і об'єднати з Південно-Західною в одну структуру? 
Можливо тому що окрім т.з. "груників" з'являться ще й "веприки" (або "свинтуси") )).

Хоча цього об'єднання хотіли ще з часів створення ПАТ "УЗ" у 2015 році.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #747 on: 27.10.18 , 16:10 »
Share Reply with quote

в Крыму была одна единственная 620м-025

кожне нагадування про 620-025 на мене відразу навіює "пєчаль". Сама нова новітня PESA яка була швидко "ухайдохана" кращими залізничниками. І що ми маємо: вже майже, 2 роки стоїть "колом"  НОВА МАШИНА тут без слів...



https://trainphoto.org.ua/vehicle/7846/#n109097
5 пес стоять мертвим грузом. ! це за умови тотального диф!циту ПС.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #748 on: 27.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

Аероекспресів буде 30 пар на добу.
Графік не тактовий, але наближений до нього.
Надеюсь с этого момента не слышать больше критику за идею пригородных поездов с интервалом до 15 минут.
(Тут каждой 15 не будет, но довольно часто).
Теперь скажите мне другое: АЭ из за отсутствия путепровода над главным путем будет занимать 90 ниток, правда? Типа 30 туда и 60 обратно?
И если таки да - то какие последствия это ... для всех остальных поездов на данного хода?
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 48


View Profile
« Reply #749 on: 27.10.18 , 20:10 »
Share Reply with quote

Більше того- як мінімум в Литві та Угорщині студентські знижки поширюються також і на автобусне сполучення, чого у нас не було і немає.
Чому це не було? До 1996-1997 року точно були. Тоды навіть були пільги для учнів загальноосвітніх шкіл у розмірі 50%, у тому числі й на автобус. Це якщо законодавчо по Україні.

А в деяких місцях, можливо з благої ініціативи перевізників,були знижки для студентів на окремі автобусні рейси ще в першій половині 00-х. Я сам ними користувався. Був такий спеціальний студентський рейс Скадовськ - Херсон по неділях та Херсон - Скадовськ по п"ятницях, де замість 8 грн. з копійками по студентському квиток коштував 5 грн. з копійками. Це те, що навіть з автостанції продавали квитки зі знижками.
Потім коли його відмінили, водії автобусу Скадовськ - Хмільник возили студентів за 5 грн. від Скадовську до Херсона та назад ще доволі довго. Причому в будь-який день. І це була ініціатива не водіїв, а перевізника. Також цим пару разів користався.  



Ну, принаймі за моєї пам*яті не було- від 1996/97 до моєї появи на світ минуло 2-3 роки. До-речі, завжди дивувала відсутність пільг для учнів загальноосвітніх шкіл на залізниці. Якщо вже порівнювати студентські та учнівські доходи, то в учнів вони явно менші, в основному переважно,,нульові", можливостей для заробітку також менше. З іншого боку, учні переважно в таких об*ємах не подорожують- однак для мене до вступу до ВНЗ це було фінансово болісним питанням.
 
« Last Edit: 27.10.18 , 20:10 by orest_soltivsky » Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 159
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!