Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.11.18 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 133547 times)
sergius
Active user

Posts: 2511


View Profile
« Reply #900 on: 09.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

А ДР еще не гоняли на Борисполь? Неделю назад близ о.п. Вышгородская видел проезжающий мимо трехвагонный состав.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2511


View Profile
« Reply #901 on: 09.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

А эти ДРА смогут до 120 км/ч разгоняться?
Если учесть, что
УЗ на испытаниях доставила пассажиров из Киева в аэропорт Борисполь за 27 минут.
А время хода большинства рейсов 38/40 минут, то вполне реально справится. Есть единственный рейс, где с остановкой по Дарнице дано 34 минуты. Но на эту нитку уж могут постараться выдать Пес.

И кстати, при 27 минутах до Б-А, это примерно 17 минут на участок К-П - им. Г. Кирпы. Столько же, сколько было у Ху в 2012 году.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9051


View Profile
« Reply #902 on: 09.11.18 , 21:11 »
Share Reply with quote

А ДР еще не гоняли на Борисполь? Неделю назад близ о.п. Вышгородская видел проезжающий мимо трехвагонный состав.
Если Вы о "командирском" ДР, то нет, они "Песой" ездят. И он 2-х вагонный(2 головы), а не трехвагонный.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2511


View Profile
« Reply #903 on: 09.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

Именно три вагона (М+Пр+М). И ехал своим ходом.

Про ДР1А-405 в курсе. Очень часто приходилось его видеть под Фастовом в 2015-2016 годах, когда ЮЗЖД руководил Тягульский. Нередко выбивал из графика электрички.
А вот про максималку свыше 120 - не знал.
« Last Edit: 09.11.18 , 22:11 by sergius » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22006


View Profile
« Reply #904 on: 09.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

На первое время сойдет. Все равно вдвоем-втроем на такси дешевле получится.
10 місяців тому - у мене самого були подібні думки, але несподівано проблема саморозсмокталась.
Таксі у Києві аж надто істотно подорожчало за останні місяці.
Удвох - уже точно не буде за жодних обставин не дешевше, утрьох - дуже маловірогідно (може в час з максимально сприятливим співвідношенням пропозиції і попиту (тобто це має бути щось непікове) і саме Uber, щоб алгоритм давав  максимальне зниження тарифа за сприятливий попит/пропозицію). Навіть учотирьох бабка надвоє сказала. Конкретно зараз, в п'ятницю (день піковий) о 22:00 (час - зовсім не піковий і жодних заторів) - УберХ - 351 грн, Уклон - 379 грн. А в січні цього року виходило 250 або навіть трішки менше.

Коротше проблемою залізничного тарифа vs таксі поки-що цим можна не перейматись.

А взагалі проблема такого роду відома (за кордоном виникає навіть при поїздці між містами на дуже велику відстань) - і розумні залізниці цю проблему вирішують запроваджуючи окремі тарифи для міні-груп з 2-5 осіб, що мандрують разом. Нараціональніше продумано це у внутрішньому тарифі Чехії (але нажаль у чехів це суто у внутрішньому тарифі).
Якщо раптом з часом така проблема постане (наприклад якщо у найближчі подальші роки так складуться обставини, що залізничний тариф буде проіндексовано більшою мірою ніж подорожчає таксі) - можна буде заморочитись з квитками для 2-5 осіб, а поки-що це навіть не надто актуально.
Quote
Да и потенциальную заполняемость можно прикинуть. В Борисполе сейчас 12 млн пассажиров в год, из них 4 млн - транзит, остается 8.
до цього місця згоден з розрахунком. Справді десь має підбиратись до 12 млн і трансфертних справді трішки більше 30%.

А ось далі не погоджуюсь.
Quote
Из этих 8 половина - мажоры, которые на общественном транспорте в принципе не ездят, остается 4. Из них половине удобнее уехать на такси или на прямом автобусе типа Гюнсела, остается 2 млн.
тут купа припущень зі стелі, але що цікаво - кінцевий результат приблизно відповідає тому, що возить skybus. Вони як раз перевозять десь 2800 осіб на день.
Quote
И это суммарно туда и обратно, т.е. 1 млн в одну сторону в год, или в пределах 3 тысяч в одну сторону в день.
але є 2 нюанси:
-не всі їдуть від/до головного вокзалу, десь 20-25% - від/до Харківської. Більшості таких пасажирів поїзд не підуть
-я не знаю як воно буде організовано, але все-ж прихильник того, щоб в періоди коли поїзд не курсує (вночі, можливо в денну перерву, якщо вона буде) - Skybus курсував-би по повному маршруту.
Тому на 30 рейсів треба ділити не 3000 осіб, а десь 2100. коротше навіть з запасом вистачить.

І взагалі, НЯР те що зараз затирили 620м, замість придбання нового РС - зумовлено тим, що теперішній пасажиропотік розглядають як тимчасовий, якщо треба - то гроші на новий РС саме для цього маршрута - вишукати зможуть. Просто безглуздо було б купувати РС, що через рік виявиться недостатньо містким.

P.S. попри неактуальність - зауважу - сама думка задіяти Др1А - безглузда. Головна біда Др1А - поганий розгон. Він програє багато часу на цьому маршруті (де поєднуються короткуваті ділянки де можна їхати швидко з ділянками де є істотні обмеження швидкості) суто через нездатність швидко розганятись.
При чому модернізовані Др1 - - неістотно кращі у цьому.
А эти ДРА смогут до 120 км/ч разгоняться?
це офтопік, але з досягненням 120 км/г у Др1А проблем зазвичай немає, навіть у "втомленого життям". Навіть попри те, що "втомлені життям" Др1А можуть горіти на 13-й позиції - але їх до 120 км/г машиністи примудряються розганяти навіть на 10-12 позиціях. Тобто гідропередача у Др1А теж паршива, швидко позиції набирати не можна, але принаймні свою функцію виконувати може. Нездатність досягти номінальної максимальної швидкості - це часто буває з дизель-поїздами іншої моделі дизель-поїздів -  Д1. Там у силової передачі ще більш недосконала конструкція, котра виявлялась у тому, що на 3-й швидкості передача легко ламалась, і "кулібінське" вирішення цієї проблеми полягало в тому, що можливість включити 3-ю швидкість просто блокували, і втрата можливості розганятись до великих швидкостей - це суто наслідок заблокованого 3-го ступеня силової передачі.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9051


View Profile
« Reply #905 on: 09.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

А вот про максималку свыше 120 - не знал.
" - А если сойдём? -Значит снимем начальника ПЧ и службы П!" Как-то так ;) Скажем так, мог, при необходимости, но не злоупотребляли. Но то, что он "шустрее" 610-го при длительной езде - это однозначно. Это на основе личных наблюдений, если что. Может и субъективно.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22006


View Profile
« Reply #906 on: 09.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

це маловірогідно.
610М же відрізняється від 620М в кращу сторону.
У 610М обмоторено обидва візки (а не один з двох, як у 620М) і дві дизельні установки, замість одної.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2511


View Profile
« Reply #907 on: 09.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

Ну так. Сама динаміка ДРина погана. Але ж і розклад виявляється не надто жорстким. Хоча між Бл.П 7 км і П.П. 19 км закладають середню швидкість понад 100 км/год.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2511


View Profile
« Reply #908 on: 10.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

А вот про максималку свыше 120 - не знал.
" - А если сойдём? -Значит снимем начальника ПЧ и службы П!" Как-то так ;) Скажем так, мог, при необходимости, но не злоупотребляли. Но то, что он "шустрее" 610-го при длительной езде - это однозначно. Это на основе личных наблюдений, если что. Может и субъективно.
Тут другое удивляет. Не сломается ли он от такой скорости. Судя по звуку, двигатель поставили не родной. Но в моем представлении это все-равно что попытаться разогнать до такой скорости РАФ-2203 или ЗАЗ.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4196


View Profile
« Reply #909 on: 10.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

Коротше проблемою залізничного тарифа vs таксі поки-що цим можна не перейматись.
Приведений розрахунок передбачає, що пасажири будуть добиратись до вокзалу на міському транспорті. Це по-переше достить довго, а по-друге - у пасажирів може бути багаж, який схилить їх до використання таксі на першому сегменті. В такому випадку вже для двох пасажирів ціна майже зрівнюється з залізницею.
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.11 seconds with 21 queries.