Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.09.19 , 17:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... 148
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 214265 times)
Максим Козуб
Active user

Posts: 333


View Profile
« Reply #1260 on: 02.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Не раз це скільки? Як людина, що жила в НЙ певний час, можу сказати, що запізнень там купа. В час пік ще рятують масштаби агломерації (потяги часто), а так ну його нафіг той LIRR і весь сраний MTA, це точно не приклад вартий наслідування. Якщо ж ще згадати скільки деруть за той LIRR до/від Jamaica, то взагалі не бачу сенсу його згадувати
Жити не жив, бував до війни практично щороку, іноді двічі, так що з Вами змагатися в досвіді не можу. В сумі між Penn та Jamaica їздив пару десятків разів, ну й колись з EWR та до EWR теж залізницею.
Щодо "скільки деруть" — ну, наскільки пам'ятаю, там від Пенн до Джамайки щось близько 10 доларів. З урахуванням загального рівня цін у НЙ не сказав би, що це якась жахлива ціна.
MTA, звичайно, має свої проблеми, але, згадуючи Нью-Йорк, скажу, що я з більшим задоволенням жив би (якщо взагалі говорити про життя з задоволенням, що для мене вже давно на 90% перетворилося на оксюморон) у НЙ (навіть у крихітній "студії" в ненайкращому районі) та їздив маршрутами "сраного MTA", ніж живу та чимось їжджу в Києві.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #1261 on: 02.01.19 , 23:01 »
Share Reply with quote

В сумі між Penn та Jamaica їздив пару десятків разів.
Не полінувався пошукати сторінку запізнень та відмін у LIRR - там їх десятки щоденно, ось напр. відносно спокійна у транспортному сенсі неділя 16.12. Звісно ж, кількість відправлень там не на рівні бориспільського експресу, бо потяги виконують не тільки роль (недо)аероекспереса, але у співвідношенні не думаю, що п'ять (чи скільки там їх було?) запізнень ПЕС на >20 хв. протягом місяця роботи (нового маршруту!) виглядатимуть набагато гірше за статистику відлагодженого роками LIRR ;)
Щодо "скільки деруть" — ну, наскільки пам'ятаю, там від Пенн до Джамайки щось близько 10 доларів.
Ще обов'язкових +5 баксів за AirTrain і в сумі пасажир платить 15 баксів за добирання в аеропорт у межах(!) міста. І це я ще не згадую про той дурний і неминучий перехід (між метро, LIRR та AirTrain) на Джамайці, тобто за ці гроші тобі ще й треба тягати валізи при пересадці, бо пряме залізничне сполучення з JFK взагалі відсутнє
MTA, звичайно, має свої проблеми, але, згадуючи Нью-Йорк, скажу, що я з більшим задоволенням жив би (якщо взагалі говорити про життя з задоволенням, що для мене вже давно на 90% перетворилося на оксюморон) у НЙ (навіть у крихітній "студії" в ненайкращому районі) та їздив маршрутами "сраного MTA", ніж живу та чимось їжджу в Києві.
На колір і смак товариш не всяк ))) В НЙ є купа гарних речей, але транспортне сполучення з аеропортами (як, доречі, і самі аеропорти) там точно не найкраще, саме це я й хотів донести :)

Anyhow, мені здається, що є географічно ближчі приклади досить вдалого сполучення міста та 10+ аеропорту, від Праги (де з найближчих станцій метро є автобусні експреси з мінімальним інтервалом руху) до Берліна (де розростання міста в сторону аеропорту надало сенс повноцінній лінії с-бана)
Logged
avek
Active user

Posts: 538


View Profile
« Reply #1262 on: 03.01.19 , 06:01 »
Share Reply with quote

згідний шодо NY, але приклад Праги  ніяк не можу підтримати. Відсутність залізничного сполучення там- найбілшей фак-ап всієї системи.
зараз задумався, які рішення в Європі чи Америці  було б оптимальним для Києва. З одного боку, треба щось  схоже на С-бан /РЕР із 5-6 зупинками у різних транзитних точках. З іншого боку, у тій самій німеччині не так багато прикладів де б С-бан підхопдив до самого терміналу. В лондоні є Thameslink, але він нажаль зараз  дуже ненадійний.

В Італії та Скандинавії - аероекспреси як в  Москві, з очевидними вадами. Так що на ідеал не так і легко знайти.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4324


View Profile
« Reply #1263 on: 03.01.19 , 10:01 »
Share Reply with quote

З одного боку, треба щось  схоже на С-бан /РЕР із 5-6 зупинками у різних транзитних точках.
А навіщо? У випадку великого міста всі точки не покриєш, і дуже швидко "більше точок" вступить в конфлікт з "швидше".
Наскільки я розумію, основні користувачі АЕ - кому треба швидко і без проблем. Тому часто коштує дорого - платять за економію часу.
І з намагань втиснути всі функції в АЕ нічого не вийде.
Як раз було б логічніше скористатись з досвіду Арланди та Домодєдово
в ДМЕ кілька разів на день ходить звичайна електричка, а в Арланді можна під'їхати до зупинки Марста а далі автобусом - за міським тарифом. Цілком прийнятно
Можливо в Києві (за умови електрификації) варто було б мати додатково аналог міської електрички з розворотом в аеропорту, з більшим тарифом (20-40 грн) і меншою кількісю зупинок, щось типу Борщагівка, Почайна, Троєщина, Дарниця, Видубичі.
Або нормальні електрички в бік Борисполя плюс автобус (від Чубинського мабуть).
Logged
www3
Active user

Posts: 869


View Profile
« Reply #1264 on: 03.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Я б просто нічого не чіпав. Додав би зупинку по Видубичам (є бажання закопати гроші, хай будують мега нову платформу, хоча можна обійтися марафетом на існуючій третій) та розглядав можливість збільшення розмірів ПС шляхом додання після ремонту того, що нині не їздить (025, ра2, ДР1А останніх випусків). Якщо 2 620 з`єднати в СМЕ то матимемо 3 склади (після ремонту 025 звичайно) + ра2 + 1 ДР1А з трьох вагонів (324,329, 331 - можна будь-який вибирати для КВР) і буде все ОК. З інтервалом я теж би нічого не чіпав. В першу чергу через виконання УЗ!!! Наразі електрички Гребінківського напрямку отримали подвійні обгони лише в межах Києва за рахунок АЄ! Я звичайно розумів, що обгони ймовірні, десь по Кирпи на 10 хвилин, але ж не по Київ-Деміївському та Дарниці по 15-20 хвилин! А потім ще по Борисполю! 4 колії по Киеву та дві аж до Гребінки, вантажний рух мізерний, але все одно зробили через анус!

П.С. стосовно ДР1А. Я зрозумів про контраргументи Маху щодо їх використання на АЄ, але це стосувалося шестивагонних складів, чи такі ж проблеми 3х вагоні машини з двома головами будуть мати?
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4324


View Profile
« Reply #1265 on: 03.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Все ж інтервал одна година це багато, бажано б довести хоча б до 45 хв.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22622


View Profile
« Reply #1266 on: 03.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Quote
але приклад Праги  ніяк не можу підтримати. Відсутність залізничного сполучення там- найбілшей фак-ап всієї системи.
а чому Ви це називаєте фак-апом?
В тому що там десь треба пересідати з автобуса на метро чи трамвай?  Але ж у будь-якому разі (якщо мова не про потрапляння на вокзал) пересідати довелось-би при прямуванні до більшості точок у місті.
У Празі я аж надто великих глобальних проблем у такій схемі не бачу бо:
1. Сильних заторів на ділянці між аеропортом і станціями метро, до котрих курсують автобуси не буває
2. загальний час поїздки цілком прийнятний (наприклад 26-30 хв від аеропорта до Старомеської площі, при тому що поїздка можлива кожні 5-10 хв).
3. таких нелюдських умов проїзду у метро - як у Києві - в Празі зазвичай немає.
Конкретно у Празі є одна локальна проблема - якщо треба справді саме на головний вокзал - то їхати громадським транспортом непропорційно довго (від 40 хв до години), це зумовлено серед іншого тим, що метро до вокзалу підходить по лінії, що "широтна" відносно напрямку в аеропорт. Є навіть прямий автобус, але він також 44 хвилини у дорозі, хоч і експрес.
Але незручність проїзду між головним вокзалом і аеропортом у Празі не становить ажнастільки значущої проблеми, як у Києві, бо роз'їхатись на значну частину напрямків по Чехії поїздами можливо і з другорядних станцій в Празі, до котрих з аеропорта не так довго добиратись - навіть ЄвроСіті на Дрезден - Берлін і далі - зупиняються у Голешовіце, а якщо треба перехоплювати рихлики чи експреси на Пльзень- то можна на Сміхові.
Хоча якщо їхати поїздом треба на Пардубіце, Брна, і Оломоуца-Острави - то нажаль усе погано, саме на головний вокзал доведеться і їхати. Але це не така вже й істотна частина пасажирів.
Logged
niсk
Active user

Posts: 769


View Profile
« Reply #1267 on: 03.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

Бойтесь и не рискуйте! А еще по статистике птичка может какнуть на голову, причем с гораздо большей вероятностью, чем поломки Песы. Лучше вообще никуда носа не показывать из дому.
Обычно люди приходят в аэропорт где-то за час до вылета, сколько раз у УЗ больше чем на полчаса?

Цитатку так, для історії. Влучно сказали, - приходять. Це коли вони мешкають десь поруч, та зможуть прийти. Коли не пік, - то можна, звісно.
Совсем не обязательно. В странах с нормально функционирующим транспортом вполне подходит, приезд в аэропорт на предпоследнем транспорте на котором пассажир успевает в аэропорт.
До чого всі оці пошуки зради та розказувати як усе херово? Я зрозумів би того, який сам запізнився й розміщував би тут гнівні пости. Ніхто, чомусь, не пише про автобуси, які запізнюються в аеропорт. Тоді кожен погоджується, - сам лапух, треба раніше було виїздити. І ніхто чомусь до Атаса не висуває позовів. А тут раптом, - караул рятуйте.
УЗ представляла надежность транспорта, как ключевую фишка, отсюда и такое внимание.

« Last Edit: 03.01.19 , 12:01 by niсk » Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 333


View Profile
« Reply #1268 on: 03.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

Звісно ж, кількість відправлень там не на рівні бориспільського експресу, бо потяги виконують не тільки роль (недо)аероекспереса, але у співвідношенні не думаю, що п'ять (чн)
Однак не забуваймо ще й про те, що "чистого поля" там якось менше, ніж по дорозі в аеропорт "Бориспіль".
Щодо "скільки деруть" — ну, наскільки пам'ятаю, там від Пенн до Джамайки щось близько 10 доларів.
Ще обов'язкових +5 баксів за AirTrain і в сумі пасажир платить 15 баксів за добирання в аеропорт у межах(!) міста. І це я ще не згадую про той дурний і неминучий перехід (між метро, LIRR та AirTrain) на Джамайці, тобто за ці гроші тобі ще й треба тягати валізи при пересадці, бо пряме залізничне сполучення з JFK взагалі відсутнє
Так, про 5 доларів за AirTrain я пам'ятаю, їздив не раз, досі десь на пам'ять картка валяється. Знов-таки не бачу нічого страшного, враховуючи загальний рівень цін тощо.
З валізами там їздив, якихось незручностей не відчув (але обидві валізи, більша й менша, у мене на коліщатках). Гірше було на якихось зі станцій метро, де колись бувало, що не з першого разу (кликав чергову тощо) вдавалося відчинити якісь аварійні двері, а що таке переставляти велику валізу через турнікети манхеттенських станцій, можете собі уявити; нові станції київського метро в цьому аспекті точно зручніші :).
На колір і смак товариш не всяк ))) В НЙ є купа гарних речей, але транспортне сполучення з аеропортами (як, доречі, і самі аеропорти) там точно не найкраще, саме це я й хотів донести :)
Все відносно :). У Вашингтоні в IAD їхав з більшою морокою; сподіваюся, що якщо колись потраплю до D.C. знову, до того часу добудують метро :).
Anyhow, мені здається, що є географічно ближчі приклади досить вдалого сполучення міста та 10+ аеропорту, від Праги (де з найближчих станцій метро є автобусні експреси з мінімальним інтервалом руху) до Берліна (де розростання міста в сторону аеропорту надало сенс повноцінній лінії с-бана)
Перепрошую, туплю: а що Ви маєте на увазі під "10+ аеропортом"?
У Празі та Берліні бував тільки з приїздом та від'їздом залізницею... Але охоче вірю, бо практично в усіх європейських аеропортах, де бував, з громадським транспортом було дещо краще, ніж у Борисполі :).
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 225


View Profile
« Reply #1269 on: 03.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

Сподіваюсь, що той шматочок колії до аеропорту  все ж таки електрифікують і Песи роздадуть по регіонах.
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... 148
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!