Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 18:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... 148
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 203208 times)
Максим Козуб
Active user

Posts: 333


View Profile
« Reply #1270 on: 03.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

В Італії та Скандинавії - аероекспреси як в  Москві, з очевидними вадами. Так що на ідеал не так і легко знайти.
А які очевидні вади у тих аероекспресів? У Москві колись, до війни, користувався десятки разів, з помітними проблемами (ну, крім поганої роботи Wi-Fi :)) не стикався (саме в аероекспресах; переїзд між терміналами в Шереметьєві — це окрема історія :)). Зі Скандинавії літаком не вилітав, лише проїжджав між Хельсінкі й Вантаа на велосипеді :). З а/п Бергамо цього року виїжджав знов-таки на велосипеді, а в міланських аеропортах бував років 12 тому, то вже навіть не пам'ятаю, як там тоді було з транспортом.
Logged
niсk
Active user

Posts: 769


View Profile
« Reply #1271 on: 03.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

В Риме во Фьюмичино ездит как и экспресс за (14 евро и 32 минуты), так и обычная электричка (за 8 евро и 56 минут) единственный минус не ходят в ночное время
« Last Edit: 03.01.19 , 12:01 by niсk » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2914


View Profile
« Reply #1272 on: 03.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Все ж інтервал одна година це багато, бажано б довести хоча б до 45 хв.
Я за интервал в 40 минут с 7:00 до 19:00 (18 рейсов) и 1 час с 19:00 до 7:00 (12 рейсов) - итого те же 30 рейсов, только удобнее распределение по времени и меньше вреда попутным пригородным электричкам в час пик.
Время указываю - отправление с Киев-Пасса (т.е. из аэропрота интервал в 40 минут будет с 8:00 до 20:00) - как раз удобно для существующего пикового разлета МАУ.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #1273 on: 03.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

згідний шодо NY, але приклад Праги  ніяк не можу підтримати. Відсутність залізничного сполучення там- найбілшей фак-ап всієї системи.
Відсутність залізничного сполучення з Ружине це справді мінус (особливо з огляду на загальну залізничність Чехії), але я мав на увазі те, що в Празі з цієї ситуації (зараз не розглядаємо її причин) вийшли розумно. Як вже написав Maxy, пересадку з метро там зроблено дуже вдало, бо і від Велеславіна, і від Злічіна проблема заторів майже нівельована, а графік автобусів-експресів дозволяє навіть не дивитися коли найближчий, бо автобус точно буде за 5-10 хв. (звісно ж, окрім ночі, коли в PRG майже не літають).
Як раз було б логічніше скористатись з досвіду Арланди та Домодєдово
 а в Арланді можна під'їхати до зупинки Марста а далі автобусом - за міським тарифом. Цілком прийнятно
Ой ні, недавно довелося летіти декілька разів через Арланду, спершу теж захотів зекономити та поїхав через Марсту - автобус ходить рідко (бо по факту він приміський і не призначений для масового перевезення авіапасажирів), сідав біля 2 терміналу, тож ледь вліз у вже вщент забитий автобус (і це був не час пік!), із-за кількості пасажирів автобус спізнювався, а SL, звісно ж, нікого не чекав у Марста, тому ще й прийшлось чекати наступного потяга. Тож наступні рази вже мовчки викладав той недешевий arlanda supplement fee і їхав до станції в терміналі
Logged
VB
Active user

Posts: 3903


View Profile
« Reply #1274 on: 03.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Бойтесь и не рискуйте! А еще по статистике птичка может какнуть на голову, причем с гораздо большей вероятностью, чем поломки Песы. Лучше вообще никуда носа не показывать из дому.
Обычно люди приходят в аэропорт где-то за час до вылета, сколько раз у УЗ больше чем на полчаса?

Цитатку так, для історії. Влучно сказали, - приходять. Це коли вони мешкають десь поруч, та зможуть прийти. Коли не пік, - то можна, звісно.
Совсем не обязательно. В странах с нормально функционирующим транспортом вполне подходит, приезд в аэропорт на предпоследнем транспорте на котором пассажир успевает в аэропорт.
Хай собі їздять. Це вибір кожного. Але коли через розчіп вантажного та зріз біля Варезе потяг зі Швейцарії не те, що запізнився, а його пасажири змушені були чекати наступного через дві години, бо все стало через зломану стрілку, й добре що хоч щось зробили за ці дві години - деякі не встигли на рейси. Так, вони отримали компенсацію, переоформлення квитків, але деяким це ще вартувало нервів, тому що в них закінчувалась віза й вони змушені були не їхати до готелю, а сидіти до ранку у прикордонників.

До чого всі оці пошуки зради та розказувати як усе херово? Я зрозумів би того, який сам запізнився й розміщував би тут гнівні пости. Ніхто, чомусь, не пише про автобуси, які запізнюються в аеропорт. Тоді кожен погоджується, - сам лапух, треба раніше було виїздити. І ніхто чомусь до Атаса не висуває позовів. А тут раптом, - караул рятуйте.
УЗ представляла надежность транспорта, как ключевую фишка, отсюда и такое внимание.


Все вірно. Статистично кількість рейсів, які запізнились, - біля нуля. Увага спрямовується не в той бік.

Все ж інтервал одна година це багато, бажано б довести хоча б до 45 хв.
Я за интервал в 40 минут с 7:00 до 19:00 (18 рейсов) и 1 час с 19:00 до 7:00 (12 рейсов) - итого те же 30 рейсов, только удобнее распределение по времени и меньше вреда попутным пригородным электричкам в час пик.
Время указываю - отправление с Киев-Пасса (т.е. из аэропрота интервал в 40 минут будет с 8:00 до 20:00) - как раз удобно для существующего пикового разлета МАУ.
Таким рухомим складом це є майже ідальним. На перший погляд. Тому що 7.00, - це вже пізно, а 19.00, - це ще надто рано для Борисполя. В ідеалі рейси човника повинні бути підв'язані до прильоту та деякою мірою і вильоту літаків. Коли Ви подивитесь розклад руху літаків по Борисполю, - зрозумієте. Натомість (відносно) є величезне вікно. Це нова стратегія розвитку аеропорту, яка поновлена у зв'язку із заходом т.зв. лоукостів зараз та їх залучення у майбутньому (до речі, а на чиї плечі повинно лягати перевезення їх пасажирів до терміналу F?). Й велике питання, - не забувати про обслуговуючі аеропорт зміни. Зараз автобуси їх перевозять, замість грошей, - спеціальні іменні ваучери із записом в журнали та всією похідною бюрократією. Автобусники беруть на себе це за можливість майже монопольно їздити туди. Автобусів стає менше, і як бути з цим?
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #1275 on: 03.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

Так, про 5 доларів за AirTrain я пам'ятаю, їздив не раз, досі десь на пам'ять картка валяється. Знов-таки не бачу нічого страшного, враховуючи загальний рівень цін тощо.
Ок, НЙ місто не з дешевих, але за 15 баксів я б хотів аби мене швидко привезли під термінал без жодних пересадок, тобто як це відбувається у equally expensive країнах Західної Європи ;) Саме тому замість LIRR я виберу дюжину шматків піци і поїду собі в JFK на метро і без airtrain )))
Перепрошую, туплю: а що Ви маєте на увазі під "10+ аеропортом"?
Кількість пасажирів, 10+ мільйонів на рік, тобто середня категорія аеропортів. Для грандів а-ля Гітроу, Франкфурт чи Барахас вже потрібні інші рішення, де буде і метро, і повноцінна залізнична станція, і купа автобусів, а от "середні" а-ля KBP, SXF, PRG, WAW мають шукати якісь гібридні рішення.
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 333


View Profile
« Reply #1276 on: 03.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Саме тому замість LIRR я виберу дюжину шматків піци і поїду собі в JFK на метро і без airtrain )))
Гм, ну на метро поїдете, але як обійдетеся без AirTrain? Від Howard Beach або тієї ж таки Jamaica/Sutphin Blvd. до терміналів чим доїжджатимете?
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 982


View Profile
« Reply #1277 on: 03.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

Сподіваюсь, що той шматочок колії до аеропорту  все ж таки електрифікують і Песи роздадуть по регіонах.

Опять под растерзание пенсам с их сапками-тяпками отдать ?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22527


View Profile
« Reply #1278 on: 03.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

П.С. стосовно ДР1А. Я зрозумів про контраргументи Маху щодо їх використання на АЄ, але це стосувалося шестивагонних складів, чи такі ж проблеми 3х вагоні машини з двома головами будуть мати?
Др1А з трьох вагонів з 2 голів і 1 проміжного з двома гарячими головами - перепалить дарма купу пального, а динаміка буде не сильно краща ніж у 6-вагонного, бо ті обмеження, що накладає дурнувата конструкція гідропередачі нікуди не зникнуть.
Logged
VB
Active user

Posts: 3903


View Profile
« Reply #1279 on: 03.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

Сподіваюсь, що той шматочок колії до аеропорту  все ж таки електрифікують і Песи роздадуть по регіонах.

Опять под растерзание пенсам с их сапками-тяпками отдать ?
Електрифікувати можна, закупити декілька двосистемних нульсових електропоїздів з авіакріслами, там звичайні з сапками та роверами "на-рулі-торба" пасажири їздити не будуть. Тариф туди ніхто не зменшить. А брати чисто на маршрут сьогодні вчорашню яготинську, - начисто вб'є саму ідею саме як аероекспресу. Та й ніхто не віддасть під заріз корову, яка золотом сере.
 Можна підводити туди звичайні електропоїзди зі звичайним тарифом, зробити частоту 8 хвилин, але для цього треба робити лінію двоколійною, й робити виділенки по бокам хоча б до Дарниці. В ідеалі, - з обводом її. Лише з впровадженням справжнього тактового руху (а такий можливий лише з майже повною заміною рухомого складу) ще якось можна було б обійтися та щось там таки вимудрувати, але різак на 19-му не дасть цього зробити все-одно. Лише віадук. Тобто нема сенсу. Бо на фоні цього віадуку спорудження ще двох колій до Дарниці буде як квіточки.
Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... 148
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!