Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 01:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"

Pages: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 148
Reply | Print
Author Topic: Проект строительства скоростной железнодорожной линии между Киевом и аэропортом "Борисполь"  (Read 203125 times)
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #1280 on: 03.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

Саме тому замість LIRR я виберу дюжину шматків піци і поїду собі в JFK на метро і без airtrain )))
Гм, ну на метро поїдете, але як обійдетеся без AirTrain? Від Howard Beach або тієї ж таки Jamaica/Sutphin Blvd. до терміналів чим доїжджатимете?
Там є хитрий варіант схожий на наш з KBP -> місцевим автобусом до міста Бориспіль і далі в Київ. Тільки на відміну від помітно повільнішого нашого варіанту, в НЙ дешевий варіант займає +/- той самий час (якщо брати з Midtown/Lower Manhattan до JFK чи навпаки), що й стандартний E +  AirTrain. Аби не платити зайві 5 баксів за AirTrain треба сідати на А до Lefferts Blvd, а там за 50 метрів зупинка Q10, котрий досить швидко доставляє тебе до терміналу 5.
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 333


View Profile
« Reply #1281 on: 03.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

Аби не платити зайві 5 баксів за AirTrain треба сідати на А до Lefferts Blvd, а там за 50 метрів зупинка Q10, котрий досить швидко доставляє тебе до терміналу 5.
Дякую, про таке не пам'ятав і, здається, не користувався, хоча в принципі в нь-йоркському транспорті завжди орієнтувався непогано. Якщо колись знову туди потраплю, треба буде спробувати.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2914


View Profile
« Reply #1282 on: 03.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Я за интервал в 40 минут с 7:00 до 19:00 (18 рейсов) и 1 час с 19:00 до 7:00 (12 рейсов) - итого те же 30 рейсов, только удобнее распределение по времени и меньше вреда попутным пригородным электричкам в час пик.
Время указываю - отправление с Киев-Пасса (т.е. из аэропрота интервал в 40 минут будет с 8:00 до 20:00) - как раз удобно для существующего пикового разлета МАУ.
Таким рухомим складом це є майже ідальним. На перший погляд. Тому що 7.00, - це вже пізно, а 19.00, - це ще надто рано для Борисполя. В ідеалі рейси човника повинні бути підв'язані до прильоту та деякою мірою і вильоту літаків. Коли Ви подивитесь розклад руху літаків по Борисполю, - зрозумієте. Натомість (відносно) є величезне вікно.
Делать чаще, чем раз в 40 минут - проблема для УЗ (точнее для других поездов). Делать реже - с лишком большой интервал. А касательно окон в расписании аэропорта - они не больше 2 часов, что на фоне возможных задержек по прилету на таможне и адекватной необходимости вылетающих приехать на рейс заранее не будет проблемой. Также, почему 7:00 - поздно? Разлет начинается в 9:30, при выезде с вокзала в 7:00 получается прибытие в аэропорт в 7:40 - как раз за 2 часа до разлета. То же самое вечером, после 21 количество рейсов резко уменьшается, а прибывшие в массовый прилет МАУ даже с учетом возможных задержек до 20:00 разъедутся.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22525


View Profile
« Reply #1283 on: 04.01.19 , 15:01 »
Share Reply with quote

Проблематичність для інших поїздів насправді менша, ніж можна подумати, якщо трошки відійти від звичних стереотипів і канонів.

Тобто ми звикли що приміський поїзди, що бувають на ділянці Київ-Пас - Дарниця - Бориспіль - вони мають кінцеву на Київ-Пас (Північна-3 або транзит по Північній 1,2) або в гіршому разі - кінцеву на Дарниці (що є дуже поганою практикою) і при цьому прямують з усіма зупинками на ділянці Київ-Пас - Дарниця і пропуск якихось зупинок між Дарницею і Борисполем хоч і має прецедент, але є суперекзотичним і дуже рідкісним.

Якщо трохи відступити від цих "канонів" - то простір для маневру значно розширюється.  Можна частину рейсів (і навіть більший % ніж зараз обертається по Дарниці) обертати по Києву-Деміївському (тобто через Дніпро людей перевзели і до метро Видубичі людей довезли, тому це не такий великий гріх, як обернутись по Дарниці), можна у випадках, коли електричку ззаду підпирав-би бориспільський експрес або ПДС - пожертвувати частиною менш потрібних проміжних зупинок (тобто зупинки на головному вокзалі, Дарниці і Видубичах звісно обов'язкові, а все інше при потребі частково чи навіть повністю приноситись у жертву, це краще ніж ставати під обгон).
« Last Edit: 04.01.19 , 15:01 by Maxy » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9929


View Profile
« Reply #1284 on: 04.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

Maxy обертати по К-Дем. дуже погана ідея. Основна проблема "хрестів" на К-Д в горловині з боку Дарниці, а не К-Пас.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9929


View Profile
« Reply #1285 on: 05.01.19 , 01:01 »
Share Reply with quote

Оборот по К-Дем, така сама дурня, як оборот (свого часу) фастівських електричок по К- Вол.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22525


View Profile
« Reply #1286 on: 05.01.19 , 02:01 »
Share Reply with quote

це все ж різного роду дурня, бо при бороті по Києву-Деміївському електричка довозить до метро.
Звісно до головного вокзалу довезти краще, але якщо наполягають що такої можливості немає і обрубують по Дарниці - це набагато більше зло. Грубо кажучи краще нехай 2*N пар обертаются по Києву-Деміївському, аніж N пар по Дарниці.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9929


View Profile
« Reply #1287 on: 05.01.19 , 07:01 »
Share Reply with quote

Ні, не вірно. Лімітуючим в даному випадку є перегін Д - К-Д, а не К-Д - К-Тов. Тому обертати по К-Д не доїзжаючи до "Півничних" немає ніякого сенсу. Тим більше, що МЕ по К-Д не зупиняється.
Logged
avek
Active user

Posts: 538


View Profile
« Reply #1288 on: 05.01.19 , 08:01 »
Share Reply with quote

В Італії та Скандинавії - аероекспреси як в  Москві, з очевидними вадами. Так що на ідеал не так і легко знайти.
А які очевидні вади у тих аероекспресів? У Москві колись, до війни, користувався десятки разів, з помітними проблемами (ну, крім поганої роботи Wi-Fi :)) не стикався (саме в аероекспресах; переїзд між терміналами в Шереметьєві — це окрема історія :)). Зі Скандинавії літаком не вилітав, лише проїжджав між Хельсінкі й Вантаа на велосипеді :). З а/п Бергамо цього року виїжджав знов-таки на велосипеді, а в міланських аеропортах бував років 12 тому, то вже навіть не пам'ятаю, як там тоді було з транспортом.

Я мав на увазі що у выпадку великого міста (Київ, Рим, Мілан, Москва, Лондон) аероекспрес до одного терміналу у центрі (чи не зовсім у центрі) - не дуже практичний варіант.  У випадки Києва існуюча Дарниця, заплановані Видубичі,  і теоретично можлива Либідська  дозволить нормально інтегрувати цей потяг до транспортної мережі міста (якби ще МЕ норнально їздила...) , а "втрачені" декілька хвилин можна  було б компенсувати більш швидкісним та динамічним рухомим складом. 
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22525


View Profile
« Reply #1289 on: 05.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

У Мілані зараз точно не "аероеспрес до одного терміналу".
При тому що там Мальпенза-експрес ходять двома різними трасами - тепер в усіх рейсів є проміжні зупинки.
У минулі роки справді, було таке, що 1 раз на годину ходив рейс, що прямував з аеропорта до Мілана-Кадорни без зупинок і саме цей рейс був 29 хвилин у дорозі (але це був лише один з чотирьох Мальпенза-Еспресів на годину, решта рейсів мала зупинки і раніше). У чинному розкладі всі рейси аеропорт - Мілан Кадорна прямують з трьома зупинками, рейсів з часом у дорозі 29 хвилин більше не існує, тепер найшвидший з рейсів має час у дорозі 37 хвилин (навіть не 36, як було колись у рейса з таким набором зупинок).
І на маршруті з Мальпензи до Чентрале теж соплежування додали Раніше по черзі ходили рейси з 7 проміжними зупинками (52 хв в дорозі) і з 2 проміжними (43 хв в дорозі).
Тепер по черзі ходять рейси з 7 проміжними зупинками (так само 52 хв в дорозі) і 4 проміжними зупинками замість колишніх двох - додали Саронно і Бусто-Арсідзіо Норд. І час в дорозі у рейса з 4 зупинками тепер чомусь ті ж самі 52 хвилини що й у рейса з сімома, де він там соплі жує я так і не розібрався.
« Last Edit: 05.01.19 , 11:01 by Maxy » Logged
Tags: boryspil kyiv 
Pages: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 148
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!