Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.18 , 05:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Где находятся аэропорты в городах?

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13
Reply | Print
Author Topic: Где находятся аэропорты в городах?  (Read 87764 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21319


View Profile
« Reply #110 on: 25.05.17 , 12:05 »
Share Reply with quote

Коллеги, а аэропорты MUC и VIE достигаются удобнее всего с-банами, верно?
Мне скорей нужен совет по билетам. Какие брать? В Мюнхене можно было б земельный, но это как-то жирновато в аэропорт и назад, может есть дешевле?
у Мюнхені не потрібно земельного квитка.
Звичайний квиток транспортної спілки, що покриває відповідні зони. В один бік 11,2 євро, проїзний на 1 день - 12,8 євро, тому якщо туди-й-назад - краще брати денний проїзний.
Те що називається Airport-City-Day-Ticket - це фактично той самий квиток транспортої спілки на ті-ж зони і за тією ж ціною 12,8 євро, абсолютно ті самі умови чинності, але для дибілів оформлено у вигляді окремого продукта з англійською назвою.
Є одна надто несуттєва різниця між ними - Airport-City-Day-Ticket - друкується на певну дату, його в компостер пхати не треба. А денний квиток транспортої спілки на відповідні зони - треба закомпостувати.
Власне це навіть по дизайну видно, Airport-City-Day-Ticket трохи більший по ширині, рівно настільки, щоб не влазив у компостер, тобто щоб навіть здуру його ніхто не туди запхав. Не треба думати що це більш дорогий продукт, ніж квиток для місцевих. Цим грішать транспорті підприємства на аеропортових маршрутах у деяких інших містах, але у Мюнхені все чесно, жодної екстра-плати за аеропортовість маршрута і за те що продукт для туристів.

UPD: Airport-City-Day-Ticket існує в варіанті для міні-груп з 2-5 осіб. Ціна 23,9 євро за міні-групу. Його вигідно брати навіть коли просто двоє їздять разом.
« Last Edit: 25.05.17 , 17:05 by Maxy » Logged
opex
Active user

Posts: 11276


View Profile
« Reply #111 on: 25.05.17 , 12:05 »
Share Reply with quote

Квиток транспортної спілки та/вбо оцей аеропроїзний де купити? Автомат?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21319


View Profile
« Reply #112 on: 25.05.17 , 14:05 »
Share Reply with quote

так. ДБшний автомат. При чому можна купувати або через 4-й пункт головного меню (в 4-му пункті - завжди квитки транспортих спілок, чиї володіння сягають місця, де встановлено автомат), а можна через пошук від А до Б (можна вказати будь-яку зупинку у місті) - - у такому разі автомат сам побачить, що це поїздка в межах транспортої спілки і сам підсуне квиток по тарифу транспортої спілки замість залізничного тарифа. Але по замовчанню підсунеться саме разовий квиток по 11,2 євро, але там перед покупкою є десь можливість переключити на Tageskarte, і тоді буде саме те що треба - проїзний за 12,8.
Не знаю як зараз, але кілька років тому я сам впевнився, що DB-шний автомат надодачу ще додатково виявляє інтелектуальність, при переключенні на Tageskarte якщо задавати поїздку на сьогодні - то автоматично видавався не просто квиток транспортої спілки саме на ці зони, а  саме Airport-City-Day-Ticket  (тобто уже з проставленою сьогоднішньою датою), тобто навіть в компостер його пхати не треба. Це спеціально так в алогоритмі передбачили, бо при покупці такого денного проїзного сьогодні на сьогодні - більшість покупців - гості міста, не всі знають що треба компостувати квиток, тому щоб мінімізувати вірогідність того, що хтось з гостей міста сяде з некомпостованим квитком у поїзд - саме у цьому випадку спеціально підсовується той варіант квитка, що можна не компостувати.
« Last Edit: 25.05.17 , 14:05 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21319


View Profile
« Reply #113 on: 25.05.17 , 14:05 »
Share Reply with quote

Quote
В Вене как? Какой-то суточный пасс есть? И там и там особо гортранс не надо, только вокзал и назад.
У Відні крім знайогого тобі S7 з Вольфсталя - з аеропорта у місто ходять також деякі ПДСи і CAT (city airport train).
Тут різниця не стільки у швидкості, як у її поєднанні зі зручним маршрутом по місту.
Справа у тому, що у Відні вокзал Wien-Mitte має дивовижно зручне розташування відносно центра міста. Але цей вокзал лише для CAT і приміських, ПДСи туди не ходять.
А от Wien-Hbf - як раз відносно далеченько від центра.

А ПДСи з аеропорта йдуть саме на Wien-Hbf. Тобто вони везуть так само швидко як CAT, але привозять в менш зручне відносно центра місце (хоча тут питання чи треба тобі саме в центр, в деякі місця зручніше саме з головного вокзалу потрапляти).

CAT - найдорожчий з поїздів, на нього звичайні квитки транспортної спілки не діють. У нього свій власний тариф при чому дуже високий (12 євро OW, 21 євро RT, є також квитки що поєднують проїзд у CAT і подальший проїзд міським транспортом Відня (як разовий, так і проїзний на міський транспорт), сумарно вони трішки дешевші ніж якщо платити окремо за CAT і міський транспорт).
Як ми вже обговорювали колись на форумі CAT - цікавий приклад коли істотне технічне зусилля і велике бажання досягти виграшу в часі шляхом відмови від економії грошей - дає результат, що технічно є видатним, але на пратикці - малоцінним. CAT, щоб одержати той виграш у часі що він має - це потужний електровоз з 3-вагонним складом, завдяки чому він долає ділянку Аеропорт - Wien-Mitte на 44% рази швидше шнельбана. Здавалось-би гарний виграш, більшість аеропортових експресів мають менший виграш по швидкості у процентному вираженні над звичайним транспортом. Але якщо поглянути на це досягнення в абсолютному вираженні - то це 16 хвилин замість 23. Зразу виникає сумнів у доцільності всього цього геройства, перевитрат в експлуатаційній варості і відповідної ціни на CAT.
Щоправда для тих хто дуже поспішає і згоден трохи переплатити - є суттєва перевага CAT- у поїзд CAT дозволено заходити без квитка і платити за проїзд у поїзді. Це коштує +2 євро до звичайної ціни) У регіональних поїздах і шнельбанах Австрії так не можна (крім випадків коли не було фізичної можливості купити квитокна станції початку поїздки), там якщо без квитка зайшов у приміський поїзд - у поїзді лише штраф можна заплатити. А от у ПДСи в Австрії дозволено заходити без квитка і платити за проїзд у поїзді, але у ПДСах збір за покупку у поїзді більший (+3 євро до звичайної ціни) ніж у CATі.

Але я б все-таки вибрав-би шнельбан S7, щоб не переплачувати. Квиток в один бік 3,9 євро, проїзний на день 8,9 євро, можна по таких квитках (хоч по разовому, хоч по проїзному) їздити на міському транспорті Відня (по разовому - проїхати в один бік, по проїзному - день кататись). Тому якщо особливо по Відню їздити не треба - можна взяти разовий квиток туди і разовий квиток назад, це буде трішки дешевше, ніж проїзний.

Оскільки Австрія (навідміну від Німеччини) належить до країн, де нема різниці в тарифах на приміські поїзди і ПДСи - то такі квитки (і разовий за 3,9, і проїзний за 8,9 євро)  чинний також на ПДСи.

Так, можна сміливо їхати з аеропорта до Відня (або назад) по таких квитках зокрема і на RailJetі і навіть на ICE. Час в дорозі навіть менший, ніж у CAT (лише 15 хвилин). Щоправда у Відні тоді поїзд привезе на головний вокзал, що не завжди зручно. Але ця можливість лише у вагонах 2-го класу. Якщо хто хоче на ПДСі і щоб недомінно у першому класі їхати - то треба окремий залізничний квиток тоді на ПДС брати.
« Last Edit: 25.05.17 , 14:05 by Maxy » Logged
opex
Active user

Posts: 11276


View Profile
« Reply #114 on: 25.05.17 , 14:05 »
Share Reply with quote

Дякую, дуже докладно.
Logged
joy
Active user

Posts: 24412


View Profile
« Reply #115 on: 25.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

Что касается CAT в Вене, там еще бонусом идет возможность зарегистрировать багаж прямо на их стойке на Wien-Mitte. Конечно, при покупке билета на этот аэроэкспресс.
Иногда это удобно, когда надо сбагрить баул в день вылета.

Logged
opex
Active user

Posts: 11276


View Profile
« Reply #116 on: 24.06.17 , 10:06 »
Share Reply with quote

Докладываю - в Мюнхенском аэропорту в обычном дойчебановском автомате выбрал направление Мюнхен хбф, мне проедложило городской билет, выбрал дневные, и купил за 12.80. Билетик не содержал ничего о том что это специально для аэропорта, только место покупки аэропорт. Ну и дату действия уже впечатанную. В компостирующий автомат билет не влез.
Контроля не было.
Logged
opex
Active user

Posts: 11276


View Profile
« Reply #117 on: 24.06.17 , 10:06 »
Share Reply with quote

И еще милый нюанс - если ехать на линии S1, то просят кому в аэропорт садиться в хвостовую половинку, т к перед аэропортом носовая половинка электрички едет по другому маршруту.
Logged
joy
Active user

Posts: 24412


View Profile
« Reply #118 on: 24.06.17 , 13:06 »
Share Reply with quote

Они там расцепляются что ли?
Вот это интересно.
Причем когда я ехал по линии S1 в аэропорт, такого фокуса не припомню.
Состав был, видимо, другой

« Last Edit: 24.06.17 , 13:06 by joy » Logged
opex
Active user

Posts: 11276


View Profile
« Reply #119 on: 24.06.17 , 13:06 »
Share Reply with quote

Да. И об этом говорят и в вагоне и на табло на станциях пишется, и по английски тоже.
Линия S8 тоже в аэропорт но такого нет, она другим путем.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 20 queries.