Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.17 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Где находятся аэропорты в городах?

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]
Reply | Print
Author Topic: Где находятся аэропорты в городах?  (Read 86685 times)
joy
Active user

Posts: 24370


View Profile
« Reply #120 on: 24.06.17 , 16:06 »
Share Reply with quote

Ну, я там ездил аж 4 года назад, все могло быть по-другому.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #121 on: 24.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

Намного интереснее наоборот, когда по пути в Мюнхен - идет сцепка двух групп. От прибытия первой прибывшей из двух групп до отправления уже сцепленого двугруппного поезда - 4 минуты по графику. Очень интресно выйти из поезда и посмотреть как все происходит. Более оперативное объединение двух групп в поезд - видел только в Швейцарии (там есть места, где на такое-же дают 3 минуты).

А если не выходить и не смотреть - на S8 перемещаться между аэропортом и центром Мюнхена быстрее, она более шустрая.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 709


View Profile
« Reply #122 on: 24.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

По дорозі з Гамбурзького аеропорту в місто поїзди зчепляються за 3 хвилини теж. Принаймні по розкладу дається стільки часу.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #123 on: 24.06.17 , 22:06 »
Share Reply with quote

S-bahnи Гамбурга і Берліна - все-таки слід розглядати як окремий феномен. Вони не є аналогами від S-bahnів інших міст.
S-bahnи Гамбурга і Берліна - це все-таки інфраструктура, що протягом своєї еволюції стала ізольованою від "великої" залізниці (хоча підпорядкування DB з історичних причин збереглося).

Тобто зараз рейки по яких вони їздять - не є залізницею загального користування, а самі s-bahnи в цих містах поступово стали аж надто метроподібними, внаслідок цього умови технічної експлуатації можуть бути аж надто інакшими від тих умов що діють на великій залізниці, мало того, через повну ізольованість - не виникає обмежень, пов'язаних тим, що потім той-же рухомий склад мусить виїхати на колію загального користування вписуючись у вимоги, що велика залізниця до цього висуває.

Тому те, що в Гамбургу 3-хвилини на зчеплення - не так вражає. У метро теж багато чого можна, що як-правило неможливо реалізувати на "великій" залізниці, наприклад 42 пари поїздів на годину - у метро легко, а на великій залізниці - ой.

А от в інших містах - s-bahnи не є ізольованими від "великої залізниці", там такі фокуси значно ефектніші.
« Last Edit: 24.06.17 , 22:06 by Maxy » Logged
opex
Active user

Posts: 11235


View Profile
« Reply #124 on: 24.06.17 , 23:06 »
Share Reply with quote

Ага, помню в том районе Гамбурга, где мы жили, у порта, убан шел по верху и даже по эстакаде, как электричка, а сбан под землей, как метро.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 48


View Profile
« Reply #125 on: 25.06.17 , 07:06 »
Share Reply with quote

Ну так в Гамбурзі та Берліні метро спочатку і називалося Hochbahn - така собі "естакадна залізниця". Пізніше перейменували на U-Bahn.
Logged
joy
Active user

Posts: 24370


View Profile
« Reply #126 on: 25.06.17 , 22:06 »
Share Reply with quote

Намного интереснее наоборот, когда по пути в Мюнхен - идет сцепка двух групп.
А давно у них такая система со сцепкой?
Я вот помню, в 2013г была самая обычная электричка, ничего не сцепляли-расцепляли.
Logged
opex
Active user

Posts: 11235


View Profile
« Reply #127 on: 26.06.17 , 21:06 »
Share Reply with quote

В Вене все оказалось просто, купили в автомате два билета по 3.90 в одну сторону, доехали на сбане до Митте, потом еще на убан пересели и попали на контроль.
Обратно с Митте купили такой же, но у него срок действия начинался почему то с 19 ч, хотя покупался в 1845. Не стали рисковать, подождали на станции следующий сбан.
В город ехали на "коротком" S7, который только до аэропорта, это современный состав, а в аэропорт попали на "длинный" рейс до Вольфсталя, такая старинная теплая ламповая электричка с форточками в полокна.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 20 queries.