Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.06.17 , 20:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      міська залізниця у Львові - нова спроба

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Author Topic: міська залізниця у Львові - нова спроба  (Read 44889 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20782


View Profile
« on: 30.10.09 , 19:10 »
Share Reply with quote

http://www.zaxid.net/newsua/2009/10/29/101047/

Моя думка - якщо це не пустопорожні балачки (бо зважаючи на те, з чиїх вуст це пишеться - могло статись і не порозуміння) - надія на успіх є.

Схоже принциповою відмінністю від минулої спроби, коли це була електричка, що возила зупиняючись на всіх платформах (Городоцька, Коновальця, Персенківка, Зубрівська) і котрою їздили значною мірою пенсіонери, що працюють на підприємствах промзони, наприклад коло станції Персенківка, тут спробують пустити експрес, що незважаючи на те, що залізниця з Сихова до вокзалу йде роблячи кругаля - все ж вигравати у швидкості.  Якщо дійсно зроблять маршрут до Підзамча і час в дорозі на ділянці Львів-Сихів 10 хвилин (з 620м це цілком реально, але ж звісно ж більшість платформ проходитиметься без зупинки, підозрюю що не зроблять зупинки навіть на Зубрівській)

Питання лише у тому, якою буде ціна. А то комбінація 620м на львівській залізниці з швидким графіком - одразу наштовхує  на думку, що ціна буде відрізнятись від звичайної у більшу сторону при чому суттєво.
Logged
КОНСТАНТИН
Active user

Posts: 3824


View Profile
« Reply #1 on: 30.10.09 , 19:10 »
Share Reply with quote

Цiкаво. Але хочу дiзнатися, це "глобальне" впровадження по обласним мiстам, чи далеко не усім міcтам таке буде зроблено?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20782


View Profile
« Reply #2 on: 30.10.09 , 19:10 »
Share Reply with quote

Quote
Але хочу дiзнатися, це "глобальне" впровадження по обласним мiстам
звісно ж ні. Щодо Львова - ніхто не знає чи правда воно відбудеться.

І це ж не УЗ чи держава робить, міська влада кожного міста вирішує ці питання самотужки.

Єдиний можливий зв'язок зв'язок між цією новою спробою пустити внутрішньоміський рейс у Львові і нещодавнім відкриттям міських рейсі у Києві - що може те, як зараз ходить київська міська електричка наштовхнула львів'ян на думку, що можна було їх міську електричку робити не такою, як вона вже була (з частими зупинками), а навпаки, експресом - бо у Києві рейс міської електрички досить швидкий (6 км за 6-7 хв) і проходиться без зупинок (а у приміських на цій-же ділянці є проміжна зупинка і час у дорозі більший)
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11160


View Profile
« Reply #3 on: 30.10.09 , 21:10 »
Share Reply with quote

Питання таке. Станція Сихів як розташована відносно самого району, зручно чи ні. І друге. Нащо було пускати його аж до Підзамчого? Чи є насправді пасажиропотік із Сихова до Підзамчого? Якщо ні, то мабуть варто було пускати його на Приміський вокзал?
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2564


View Profile
« Reply #4 on: 30.10.09 , 21:10 »
Share Reply with quote

Думаю, що Підзамче цікаве тим, що близько до центру, тому пасажиропоток туди буде.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20782


View Profile
« Reply #5 on: 30.10.09 , 23:10 »
Share Reply with quote

Питання таке. Станція Сихів як розташована відносно самого району, зручно чи ні.
Так собі. Там окрім того, що залізниця йде по краю району багатоповерхової забудови (при чому багатоповерхові будинки близько до залізниці підходять впритул до залізниці не всюди (і жодному місці де вона підходить близько - ні з.п. ні станції немає), місцями між залізницею і висотною забудовоюю є 200-500 метрів або приватного сектора, або гаражів, або ще чогось.

А станція Сихів (точніше її платформи, бо сама станція набагато довша ніж та ділянка, де платформи і вокзал) надодачу ще й занадто зміщена у бік від центру - тобто ділянка залізниці, що межує з жилмасивом Сихів - це ~3,5 км, і ст. Сихів розташована десь за 0,2 км від дального кінця цієї ділянки і як раз у тому місці висотна забудова до залізниці не підходить і там треба пройти 200-300 метрів до найближчого висотного будинку. Хоча певний плюс у цьому є, бо якраз в найбільш віддаленій частині району висотних будинків найбільше (в проекції на одиницю довжини залізниці). Хоча якби зробили зупинку для міського рейсу метрів на 300-400 північніше і з виходом на інший бік від колій (це ще межі ст. Сихів, просто далеко від вокзалу і перонів) - було б мабуть всім зручніше.

з.п. Зубрівська розташована також на цій 3,5 кілометровій ділянці, приблизно як-раз на її середині.
Quote
І друге. Нащо було пускати його аж до Підзамчого? Чи є насправді пасажиропотік із Сихова до Підзамчого? Якщо ні, то мабуть варто було пускати його на Приміський вокзал?
не бачу у цьому жодної проблеми. Якщо завантаженість на ділянці Львів Гол - Підзамче буде суттєво меншою - завжди можна вкоротити рейси, а спробувати аж до Підзамча - варто, тим більше GAMER слушно зауважив, що до центру від Підзамча ближче.
Logged
aj
Active user

Posts: 1214


View Profile
« Reply #6 on: 31.10.09 , 00:10 »
Share Reply with quote

Согласен с Максом. Станция Сихов расположена очень неудобно с точки зрения трансфера и расположения спального района. Но, задумка с-банна интересна )
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11160


View Profile
« Reply #7 on: 31.10.09 , 09:10 »
Share Reply with quote

У зв'язку з цим, не думаю що міська залізниця знайде багато пасажирів, бо їхати по Сихову 10-20 хвилин, потім чекати на рейковий автобус 10-20 хвилин, потім їхати на ньому 10 хвилин, потім ще від вокзалу до місця призначення їхати - це незручно. Більшість обере маршрутку, яка довезе до самого центру. Ось якщо би були зупинки у РА такі, що зручно розташовані відносно Сихова, і інтервал руху був не більш 10-30 хвилин, то тоді би пасажири були.
А так зараз краще продовжити мріяти про трамвай...
Logged
D
User

Posts: 47


View Profile
« Reply #8 on: 31.10.09 , 21:10 »
Share Reply with quote

Можливо, буде інтерес з боку мешканців Рясного (якщо, як анонсують й туди спробують запустити РА), адже район має доволі ненадійне сполучення з центром (та й рештою районів), особливо зранку.

Logged
LWIEV
Active user

Posts: 505


View Profile
« Reply #9 on: 01.11.09 , 11:11 »
Share Reply with quote

Нехай експериментують. Зараз вони намагаються без капітальних вкладень створити цінність для пасажирів.

Потім зрозуміють, що потрібно адаптовувати свої рішення під потреби клієнтів (наприклад, створення гарантованої зручної пересадки на трамвай №6 в бік центру на Підзамче під РА).

Ще потім зрозуміють цінність маркетингу і розкрутки сервісів.

А потім буде нам всім щастя  ;D
Logged
Tags: railway commuter lviv 
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.154 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 10.06.14 , 23:06