Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 01:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Несколько вопросов по Молдове.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Author Topic: Несколько вопросов по Молдове.  (Read 11949 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #70 on: 12.11.19 , 22:11 »
Share Reply with quote

Элементарно. Мобильное приложение показывает без проблем. Цена в гривнах. 
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5029


View Profile
« Reply #71 on: 12.11.19 , 22:11 »
Share Reply with quote


Уж, если от Жмеринки человек будет ехать, то пусть в вагон БЧ берет билет.
Это 30 вагон?
Он кстати по инфе украинского букинга дешевле своих молдавских собратьев.
Простите, а каким образом украинский букинг показывает стоимость билета на этот ВБС?
Від молдавської до української станції  показує ж.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2255


View Profile
« Reply #72 on: 12.11.19 , 22:11 »
Share Reply with quote

А я подумал от Жмєринки же:)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22787


View Profile
« Reply #73 on: 12.11.19 , 23:11 »
Share Reply with quote

По букингу смотрю тоже цена не сильно отличается от заявленной молдавским кассиром, да и исходя из букинга разбивка по Вэлчинцу тоже не сильно поможет сэкономить (если вообще имеет смысл).
це неправильний спосіб дізнатись, чи є доцільною розбивка.

Слід розуміти, що зазвичай одна залізниця країни №1 якщо у неї купують  внутрішній маршрут по іншій країні №2 - застосовує міжнародний тариф.
А внутрішній тариф країни №2 - зазвичай призначений суто для продажу залізницею країни №2 і залізниці інших країн по такій ціні не уповноважені продавати. Це загальне правило. Бувають винятки для якихось дуже вузьких і конкретних наборів випадків.  Але такого роду винятки - це результат дуже окремих і дуже специфічних сепаратних домовленостей. А застосування міжнародного тарифа - це загальний порядок.
 
Тому дізнатись вартість проїзду з розбивкою по ст. Велчинець можна лише якщо Ви звідкись (наприклад у касира в Молдові) дізнаєтесь внутрішньомолдовську ціну на ділянку Більці - Велчинець. І купити по такій ціні можна буде винятково у Молдові.

Раніше така розбивка була дуже вигідною, але пишуть що ЧФМ кілька років тому радикально (у рази) підняла внутрішній тариф. Який він зараз насправді - я не знаю (але дуже підозрюю що все-таки нижче ніж МГПТ, хоча мабуть різниця з МГПТ не така велика, як у внутрішнього тарифа УЗ з МГПТ). Іншого способу, як спитати у касі в Молдові - теж не знаю.
Logged
Александр19
Active user

Posts: 208


View Profile
« Reply #74 on: 13.11.19 , 07:11 »
Share Reply with quote

А если разбить по Могилёв-Подольскому?  От Бельц до М-П на 341-й  по букингу 255 грн. Возможно в молдавской кассе в Бельцах еще удастся сэкономить на постельном. Но от М-П до Жмеринки на 341 места не показывает. Успеет ли (и захочет ли?) человек за 45 минут стоянки в М-П пройти погранконтроль, сбегать в кассу и купить билет?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #75 on: 13.11.19 , 08:11 »
Share Reply with quote

А если разбить по Могилёв-Подольскому?  От Бельц до М-П на 341-й  по букингу 255 грн. Возможно в молдавской кассе в Бельцах еще удастся сэкономить на постельном. Но от М-П до Жмеринки на 341 места не показывает. Успеет ли (и захочет ли?) человек за 45 минут стоянки в М-П пройти погранконтроль, сбегать в кассу и купить билет?
Не захочет 100%.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #76 on: 13.11.19 , 08:11 »
Share Reply with quote

По букингу смотрю тоже цена не сильно отличается от заявленной молдавским кассиром, да и исходя из букинга разбивка по Вэлчинцу тоже не сильно поможет сэкономить (если вообще имеет смысл).
це неправильний спосіб дізнатись, чи є доцільною розбивка.

Слід розуміти, що зазвичай одна залізниця країни №1 якщо у неї купують  внутрішній маршрут по іншій країні №2 - застосовує міжнародний тариф.
А внутрішній тариф країни №2 - зазвичай призначений суто для продажу залізницею країни №2 і залізниці інших країн по такій ціні не уповноважені продавати. Це загальне правило. Бувають винятки для якихось дуже вузьких і конкретних наборів випадків.  Але такого роду винятки - це результат дуже окремих і дуже специфічних сепаратних домовленостей. А застосування міжнародного тарифа - це загальний порядок.
 
Тому дізнатись вартість проїзду з розбивкою по ст. Велчинець можна лише якщо Ви звідкись (наприклад у касира в Молдові) дізнаєтесь внутрішньомолдовську ціну на ділянку Більці - Велчинець. І купити по такій ціні можна буде винятково у Молдові.

Раніше така розбивка була дуже вигідною, але пишуть що ЧФМ кілька років тому радикально (у рази) підняла внутрішній тариф. Який він зараз насправді - я не знаю (але дуже підозрюю що все-таки нижче ніж МГПТ, хоча мабуть різниця з МГПТ не така велика, як у внутрішнього тарифа УЗ з МГПТ). Іншого способу, як спитати у касі в Молдові - теж не знаю.

Так, я це пам'ятаю.
Я не дивився проїзд по внутрішньомолдовській ділянці Бельць - Велчинець на УЗ-букінгу, а лише порівняв вартості Бельць - Жмеринка та Велчинець - Жмеринка на УЗ-букінгу. Різниця вийшла 78 грн.
Далі я застосував логіку "залізничного паритету" тобто десь приблизно прирівняв внутрішньомолдовський тариф до внутрішньоукраїнського та десь приблизно вирішив, що суттєвої економії на 133 км внутрішнього шляху там не буде.

Звичайно, якщо я би їхав сам, я би поексперементував, але ось це пояснити людині, яка не розуміє, як у поїзді може бути 30-й  вагон, якщо їх максимум у складі 15, мені якось важко.
Якщо би там економія була більш суттєва, його би це зацікавило....
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1302


View Profile
« Reply #77 on: 13.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Розкажіть йому прямо про особливості міждержавного ціноутворення. Що там все одно здеруть зайве, якщо тільки не переходити пішки з Велчинця в МП.
Якщо справді хоче заощадити — го автобусом до Отачь (там йому вже якось підкажуть, де кордон), через кордон пішки і до вокзалу в МП теж недалеко, або таксі взяти на заощаджені кошти. Потім денним приміським МП - Жмеринка (в ті дні, коли він ходить) і на 42. Або автовокзал - Вінниця - вокзал, але там додатковий гемор доїзду по Вінниці.
Ще є трохи тупорилий спосіб з однією пересадкою по Хмелю (автобус Кишинів - Хмель 09:35 - 18:30, на молдавському сайті 18:55) на 42 (19:53), але там хоч і тягнутий графік, та з кордоном і взимку я б не ризикував з таким часом на пересадку. Найкраще буде просто завчасно приїхати на кордон, щоб пройти його пішки і зорієнтуватися в МП.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #78 on: 13.11.19 , 16:11 »
Share Reply with quote

41 то тепер до Жмеринки не заходить.
Logged
Wolf
User

Posts: 33


View Profile
« Reply #79 on: 29.11.19 , 06:11 »
Share Reply with quote

Есть автобус из Кишинева в Днепр по четным 18:05. Также еще есть в Харьков транзитом через Днепр. http://garanord.md/orarul_rutelor.cfm?S_ORAS=DNEPR&ID=20296&CODU=210020#ruta2
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!