Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.19 , 19:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Несколько вопросов по Молдове.

Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Reply | Print
Author Topic: Несколько вопросов по Молдове.  (Read 9747 times)
VB
Active user

Posts: 4002


View Profile
« Reply #50 on: 26.09.19 , 20:09 »
Share Reply with quote

А була?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4132


View Profile
« Reply #51 on: 26.09.19 , 21:09 »
Share Reply with quote

CFM в еще худшем состоянии, чем УЗ, поэтому любые проекты там возможны исключительно за средства внешнего партнера, а Румынии это направление, вероятно, не очень интересно.
Logged
Гость10
Guest
« Reply #52 on: 26.09.19 , 22:09 »
Share Reply with quote

VB, а зачем в Румыний совмещенка до границы? Или она построена после 1991 г. и только до Джурджулешт, а не в советские годы до ст. Рени?
Logged
VB
Active user

Posts: 4002


View Profile
« Reply #53 on: 26.09.19 , 23:09 »
Share Reply with quote

За часів СРСР колія 1435 дійсно ще доходила до Рені. Підозрюю, навіть до східної її частини, яка відома як колишня Рені-Наливна. Але вже у 1990-х її не було. Румуни також не зберегли її цілою, точніше вони її не доглядали. Хоча вона й закінчувалася вже на сході від Галацу, бо там є велика петля для розвороту.Ну й кусок далі використовували під витяжку. У 2013 році молдавани вмовили румун відремонтувати її, а самі витратили 312 тисяч доларів під те, щоб 600 метрів 1435 завести від мосту через Прут до місця, яке вони називають морським портом. Робилась вона під перевалку з човнів одразу у вагони 1435 та навпаки. Колія ця наразі не використовується, бо з самого початку це є політичним, а не економічним проектом. Коли її відкривали, залізничні та громадські чиновники обіцяли "на днях" запустити Джурджулешти - Галаць, а з нового графіку 2014 р., - Кахул - Галаць
Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #54 on: 27.09.19 , 11:09 »
Share Reply with quote

Мешканцям Молдови поїзд і до Болграду і до Галацу, хоч до Одеси дуже б не завадив, алена залізницю у країні забили, точно ворушитись не будуть.
Румуни без 1-2 вагонів з нашими заробітчанами і клієнтами лідла досі живуть, не будуть вони вкладатись у те, щоб покращити життя мешканцям сусідньої країни. Дивно що попри байдужість уз(відсутність нормальної пересадки) катають аж 2 рази на день порожні вагони до Вадул Сірета.
якщо Україна сама не заворушиться то ніхто інший цього не зробить. Поїзд потрібний в першу чергу нашим селам і містечкам. Вигода для уз? наповнення існуючого потяга більшою кількістю платних пасажирів + можливість 20км до Галацу возити за скажімо 2є - тариф звичайних приміських у дорожчій частині єс.
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1904


View Profile
« Reply #55 on: 27.09.19 , 13:09 »
Share Reply with quote

Поїзд потрібний в першу чергу нашим селам і містечкам.
Кроме того, на этом участке логистический разрыв. Каких-то 20 км без регулярного транспорта. Проходящие автобусы типа Одесса-Варна не в счёт. До безвиза это была ещё большая проблема.
Подкидыш был бы востребован не только местными. Выехав из Одессы утром, можно было бы успеть в Бухарест к 9 вечера.
« Last Edit: 27.09.19 , 13:09 by Алекс75 » Logged
Bridjaga
Guest
« Reply #56 on: 27.09.19 , 14:09 »
Share Reply with quote

Впевнений що знайдуться бажаючі їхати так крім Бухареста і на Болгарію,  Грецію,  Туреччину,  але навряд ці люди будуть щоденно,  основна аудиторія все ж місцеві.  Якщо для багатьох інших проектів потрібні значні ресурси,  то тут лише бажання.  Не бачу причин щоб Молдова з Румунією чинили опір.  Дана пропозиція значно дешевша для втілення,  ніж недавно побудована перервав Орлівка-Ісаакча.  
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!