Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
06.06.20 , 04:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Самые быстрые "нагонки" графика, с которыми вы сталкивались

Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Author Topic: Самые быстрые "нагонки" графика, с которыми вы сталкивались  (Read 12658 times)
bond
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #20 on: 11.03.10 , 00:03 »
Share Reply with quote

Ну, якщо в минулому графіку на ЕПК Роток - Київ було закладено 44 хвилини від Фастова до Києва, та ще й у ранковий час-пік, то значить можливо і за 34 хвилини при бажанні доїхати - завжди ж якийсь резерв залишається...
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22913


View Profile
« Reply #21 on: 11.03.10 , 08:03 »
Share Reply with quote

так 44 хвилини там було зі скількома зупинками? Здається з однією, у Боярці. Тоді у цьому немає нічого дивного.

Quote
та ще й у ранковий час-пік
зазвичай для подібних (таких що введені недавно і сильно вирізняються своєю швидкістю з загальної сірої маси) рейсів це не має принципового значення.
Це для постійних рейсів час ходу у час пік може дещо збільшуватись (щоб не псувати графіки іншим). А цих скажених новачків вводять вольовим рішенням, і якщо їх прискореня псує якомусь постійному електропоїзду графік - то тим гірше для того електропоїзда (однак я думаю саме через це вони зазвичай довго не тримаються і кожен наступний сезон їх зазвичай сповільнюють все більше наближуючи до тої сірої маси, з котрої вони походять)

Quote
о значить можливо і за 34 хвилини при бажанні доїхати - завжди ж якийсь резерв залишається...
Ні, це вже софізми. "завжди ж якийсь резерв лишається" - вже навіть за формою звучить схоже на апорію.
Ахілес також ніколи не наздожене черепаху.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11701


View Profile
« Reply #22 on: 11.03.10 , 11:03 »
Share Reply with quote

От Каз.Лопани до Курска в 2007 летом п.69 нагнал час. При этом стоянка в Белгороде 40 мин. Еще ехал как-то на СЭ 163. По Люботину опаздывал на 50 мин. В Киев по графику. Лок.в Полтаве сменили за 12 мин.
Logged
Ростислав(Rost)
Active user

Posts: 256


View Profile
« Reply #23 on: 11.03.10 , 16:03 »
Share Reply with quote

Когда были этой зимой большие метели ....и было большое опоздание поездов поезд №338 в Лисичанск прибыл с опозданием в 6 часов , а в Москву приехал уже с опазданием на 2часа
Logged
haart
Active user

Posts: 3151


View Profile
« Reply #24 on: 11.03.10 , 18:03 »
Share Reply with quote

Ну тут несколько ньюансов. Безусловно, он останавливался на всех станциях где есть тарифная остановка

У него дофигища тарифных было. ))
Logged
Andrey Z
Active user

Posts: 1655


View Profile
« Reply #25 on: 11.03.10 , 20:03 »
Share Reply with quote

Такие случаи наверняка следует искать при допущении больших опозданий, когда для нагона дается "зелёная улица". Например, август 2006, поезд 264 Симферополь - Пермь, задержанный из-за закрытия движения по причине оячередных взрывов в Новобогдановке госграницу пересёк с опозданием 11:30 часов, в конечный пункт прибыл на 4:20 позже расписания.
[Я на нём не ехал, но знающие люди рассказывали...]
« Last Edit: 11.03.10 , 20:03 by Andrey Z » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5578


View Profile
« Reply #26 on: 13.03.10 , 03:03 »
Share Reply with quote

Я думаю, машиніст тієї легендарної ЕДешки те знайомий з термінами софістика й апорія, а просто вміє принципово "давить на гашетку". Може, хотів швидше в депо, жінку де з ким застати :)
Мене все ж поправляють провідниці того рейсу: графік було нагнано вже до КарДач, але стоянка 4 хвилини по Кардачах усе зіпсувала. Але я писав пізніше на цю тему і просив оцінити глобальніше: за три години з Шепетівки до Києва (305 км), здійснивши двадцять зупинок включно зі зміною напрямку руху в Козятині -- ось де клас. Порівняно з цим плюс/мінус чотири хвилини на ділянці Фастів -- Київ не такі й важливі.
Думаю, не варто було на старті теми відразу огорошувати всіх такими цифрами. Таке важко переплюнути. Для затравки можна було дати і щось легше, наприклад, ПДСи. Останнє з вартого уваги на мою думку: 12 лютого, п’ятниця. 363-й потяг Київ -- Ковель. По п’ятницям вони на пару з 273-м як правило дуже затримуються: довго подають локомотив. В ту п’ятницю був виізд на 18 хв. пізніше графіка (21.33), прибув у Фастів за графіком (22.12). В дорозі 39 хвилин. Там є фірмові і нефірмові плацкарти, я їхав у нефірмовій. Ці старі роздовбані вагони скреготіли і пищали, але 140 йшли. Ділянку Мотовилівка -- Фастів (18 км) включно з диким гальмуванням цей потяг пройшов за 8 хвилин.
« Last Edit: 13.03.10 , 03:03 by Віктор Гарвона » Logged
Michael
Active user

Posts: 2815


View Profile
« Reply #27 on: 14.03.10 , 17:03 »
Share Reply with quote

На просторах Шведского королевства ещё ни разу не видел, чтобы поезда прибывали/отправлялись вовремя. Пользовался услугами разных компаний и всегда опаздывал. Расписания составлены так, что поезда просто физически не способны нагонять опоздания (а только их увеличивать при большой посадке-высадке на промежуточных станциях).

Самые большие нагоны, с которыми я сталкивался, были в позднесоветские времена, когда 11/12 Ленинград - Адлер всегда опаздывал на 1 час - 2 по Туле, но в Калинин прибывал исправно по расписанию. :)
Logged
E_09
Active user

Posts: 7841


View Profile
« Reply #28 on: 20.03.10 , 18:03 »
Share Reply with quote

...
Самые большие нагоны, с которыми я сталкивался, были в позднесоветские времена, когда 11/12 Ленинград - Адлер всегда опаздывал на 1 час - 2 по Туле, но в Калинин прибывал исправно по расписанию. :)
Так по БМК всегда время хода было более чем достаточное для нагонов.
Logged
Michael
Active user

Posts: 2815


View Profile
« Reply #29 on: 24.03.10 , 00:03 »
Share Reply with quote

Понятное дело. Я об этом решил не упоминать даже. :)
Logged
Tags: timetable 
Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 28.07.13 , 15:07