Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.06.17 , 16:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Красноармейск - Лозовая - транзит: Виртуальный музей

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10
Print
Author Topic: Красноармейск - Лозовая - транзит: Виртуальный музей  (Read 58274 times)
mikolalex
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #80 on: 21.02.17 , 23:02 »
Share

Трикутник Новий Донбас - Ганніка - рзд. Облачний.

На ГуглЗемлі знайшов фотку недобудованого ствола шахти Добропільська-Капітальна.
http://www.panoramio.com/photo/89696217?source=wapi&referrer=kh.google.com
Знято тут: http://old.wikimapia.org/#lat=48.5281018&lon=37.1354227&z=15&l=0&m=b
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #81 on: 20.03.17 , 13:03 »
Share

Нещодавно здійснили з другом велопоїздку по маршруту Барвінкове - Золоті Пруди - Легендарна - ш. Піонер - ш. Новодонецька - ш. Білозерська - Добропілля(далі на Дружківку).
Відвали станції Золоті Пруди і Легендарна. Сподівались, що може дійсно таки пішов рух через Золоті Пруди. Однак, на жаль, все так само як і було - руху по станції практично немає.
Колії сильно заіржавілі. Однак, чергова по станції виявилась приязною і розповіла, що нібито є плани відновити транзитний рух через Золоті Пруди. На самій станції якраз відбувається ремонт комунікацій(йде прокладка кабелів, але якого призначення - не міг визначити). Тобто, якась надія є...
На Легендарній все як і раніше, вокзальчик оточений каштанами і величезна громада елеватора, що нависає над станцією. Руху ніякого не помітили, але видно що він є, вивозять вугілля з ш. Піонер та зерно з елеватора, який активно працює.
Далі проїхалдись повз шахти Новодонецька, Білозерська, Алмазна. Лінія від Добропілля на північ до цих шахт начебто належить УЗ, і там експлуатуються магістральні тепловози з ТЧ-4. Біля ш. Добропільська станція називається Економічна, біля Алмазної - Лунна. А от як називаються станції на ш. Білозерська і Новодонецька - поки загадка. Павло, ти часом не знаєш?..
Logged
pabel
Active user

Posts: 3323


View Profile
« Reply #82 on: 20.03.17 , 16:03 »
Share

Знаю. Але перед розмовою про напрям помічу, що станцій при шахтах "Добропільська" і "Алмазна" вже давно немає: є парки Економічна і Лунна станції Добропілля. Вже більше 5 років такий "безлад" спостерігається.
Станція шахти Білозерська раніше називалася Гнилушанським роз'їздом. Зараз її так і називають - станція Білозерська, або станція шахти "Білозерська". Станції шахт "Новодонецька" і "Піонер" - також так і називаються. Це вантажні роздільні пункти, то ж перейменування їх в 60-ті р.р. минулого століття не торкнулося.
Між станцією шахти "Білозерська" і станцією шахти "Новодонецька" в 60-ті р.р. був роз'їзд № 6. Це район села Копані близ Білозерського. Якщо дивитися схему колійного розвитку, на роз'їзд це буде не схоже. Але називався той роздільний пункт таки роз'їздом. Це були тупики колгоспів, а також підприємств системи шахтобуду і житлобуду, що примикали до основної колії. Плюс, то було примикання колії на шахту "Новодонецька" до шахтної залізниці Легендарна - Добропілля. Зараз частину шахтної залізниці розібрали, а колія на "Новодонецьку" залишилася. Роз'їзду № 6, а точніше - колійного розвитку, звісно, також вже немає.
Роз'їздом № 5, імовірно, був нинішній парк Дружна станції Легендарна. Туди мали примикати колії до шахт "Самарська-Капітальна" №№ 1 і 2, які так і не відкрили. Зараз по Дружній, якщо я нічого не плутаю, працюють вагонні ваги.
Станції гідрошахти "Красноармійська" з 2002 року немає, хоча шахта "Свято-Покровська" на місці закритої гідрошахти там працює з 2007-8 року. Там все як до революції: вагонетки з вугіллям від вибою до стволу катять вручну, на поверхні вугілля перевантажують в автосамоскиди (здогадайтеся, як), і вивозять ними на станцію Легендарна.
Легендарненський елеватор і Золотопрудська нафтобаза працюють. Сама станція Золоті Пруди працює в категорії під'їзних колій, скоріш за все - станції Легендарна, як і перегон Золоті руди - Дубове. Офіційно він закритий для вантажних перевезень, але засилки тепловозів, іншого рухомого складу (рік тому бачив, як тут перегоняли електричку з  Лиману на Покровськ, і далі в Дніпро. Здогадайтеся, для чого. Ну, й інші спецперевезення (наприклад, бачив, як вагони автомобілевози порожні перегоняли)... Вугілля (на Вуглегірську ТЕС, наприклад) не видають, а хотілося б.
Стосовно відновлення вантажного руху. Дійсно, чутки поповзли, що весною тут запрацюють колійники. Начебто, Слов'янськ через це на вуха підняли, їх тепловози часто сюди заїздять. Поживемо - побачимо. Якщо це так - рішення цілком логічне.
Logged
VB
Active user

Posts: 2461


View Profile
« Reply #83 on: 20.03.17 , 19:03 »
Share

Судячи з бази даних АРМ ТРА , - станція Золоті Пруди є окремим роздільним пунктом. До складу станції Легендарна входять парки Дружна та Піонер (примикання п.к. ш. Красноармійська). До Добропілля входять парки "Парк ЦЗФ" (примикання п.к. ПАТ "ДТЕК" Добропіллявугілля"), парк "Шахта Алмазна", парк "Шахта №3 (примикання п.к.  "Шахта Новодонецька"). Мерцалове парків окремих не має. До Родинської, - також два парки віднесені. Октябрьська ЦЗФ та Красноармвугілля судячи з усього.
Logged
Dmitriy
newbee

Posts: 1


View Profile
« Reply #84 on: 25.03.17 , 11:03 »
Share

Quote
Там все як до революції: вагонетки з вугіллям від вибою до стволу катять вручну, на поверхні вугілля перевантажують в автосамоскиди (здогадайтеся, як), і вивозять ними на станцію Легендарна
Трохи не так. Від вибою транспортується конвеєром у вагонетки, потім вагонетки тягнуть лебідками, а далі електровозом до ствола. В іншому так - технологія 19 століття:) Знаю, бо "пощастило" там працювати
« Last Edit: 25.03.17 , 14:03 by logist » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10646


View Profile
« Reply #85 on: 25.03.17 , 14:03 »
Share

На самій станції якраз відбувається ремонт комунікацій(йде прокладка кабелів, але якого призначення - не міг визначити).
Прокладка оптоволокна Красноармейск-Дубово, по заказу донецкого филиала УЗ (который в Красном Лимане).
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #86 on: 26.03.17 , 18:03 »
Share

Чекайте, так Дружна і станція ш. Піонер - це ж одне і те саме? Якщо ні, то де знаходиться Дружна(покажіть на карті)?
І виходить, що вся лінія від станції Добропілля на північ аж до Білозерського - це сама станція Добропілля? Якась дичина)
Logged
VB
Active user

Posts: 2461


View Profile
« Reply #87 on: 26.03.17 , 22:03 »
Share

Щодо Легендарної. Не одне й те ж саме. Спочатку йде Дружна, потім Піонер. Дружна зараз, - примикання до, так би мовити, станційного перегону чиєїсь (не буду гадати чиєї, але пов'язаної з вугленавантаженням, судячи з АФЗ) під'їздної колії з наявним на цій колії вловлювального тупика перед примиканням. Стрілка до тупика та тупик є УЗешними. А Піонер лежить набагато далі. Там вже є колійний розвиток. До його примикають під'їздні колії шахти Красноармійська, які є насправді тими демонтованими, які пов'язували Легендарну з Добропіллям. Google Earth показує Дружну, але некоректно. Там дивитись не варто. Ну й називає ці парки станціями. Краще увімкнути ч/б фото 2011 року, й після мосту над річкою та шляхопроводу побачите, що мається на увазі. Там же гарно видно колишнє місце колій Дружньої.
Щодо Добропілля, - саме так. Так само як Ляплява, - це Золотоноша-1)))
P.S. Десь тут є посилання на архів зі схемами станцій, пошукайте...
Logged
pabel
Active user

Posts: 3323


View Profile
« Reply #88 on: 28.03.17 , 20:03 »
Share

Інформація щодо ремонту напряму підтверджується.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #89 on: 31.03.17 , 00:03 »
Share

Тільки згадана прокладка оптоволокна чи ремонт колій?
Бачив на перегоні Золоті Пруди - Дубове дрезину-"піонерку" з путійцем, також по Легендарній бачив велику дрезину з путійцями. Хоча це міг бути звичайний об"їзд.
Logged
Tags: transitive museum krasnoarmeysk 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.149 seconds with 20 queries.