Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.19 , 09:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Типы пульмановских вагонов в Турции

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Типы пульмановских вагонов в Турции  (Read 2611 times)
Г-дзе
Co-moderators
Active user

Posts: 4842


View Profile
« on: 21.06.10 , 22:06 »
Share Reply with quote

Уважаемые форумчане, подскажите чем отличается вагон Pulman от Pullman with covering (or blanket)?
Это в поездах Анадолу и Фатих экспресс Стамбул-Анкара.
Первый это обычный сидячий вагон открытого типа, а что такое Pullman with covering (or blanket) непонятно.
И вообще, я смотрю, спальные вагоны остались только в Анкара экспресс на этом направлении?
« Last Edit: 21.06.10 , 22:06 by Путешественник » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22744


View Profile
« Reply #1 on: 22.06.10 , 08:06 »
Share Reply with quote

я погуглил.
Судя по тому, что во-первых пишет http://www.seat61.com/Turkey2.htm

Quote
On some trains, couchettes are provided without bedding, but on other trains there are 'covered couchettes' (örtülü kuşet), with sheet, blanket and pillow supplied.  The best overnight trains such as the Istanbul-Ankara, Istanbul-Konya and Ankara-Izmir trains now have modern air-conditioned TVS2000 couchette cars like the one below.

А во-вторых исходя из того, что сидячий вагон 2+1, который они называют Pullman тоже имеет обозначение TVS2000 - суммарно прихожу к выводу что в данном контексте Pullman обозначает не внутреннюю компоновку, а является синонимом TVS-2000, а соответственно Pullman with covering (or blanket) - 4-местный кушет.
Logged
MORRO
Active user

Posts: 438


View Profile
« Reply #2 on: 08.11.19 , 23:11 »
Share Reply with quote

Интересно, возможен ли поезд Киев-Анкара, хотя бы технически?
Logged
bliskun
User

Posts: 14


View Profile
« Reply #3 on: 09.11.19 , 14:11 »
Share Reply with quote

Раньше були вагони  Київ Стамбул ВБС
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22744


View Profile
« Reply #4 on: 09.11.19 , 21:11 »
Share Reply with quote

...і Кишинів - Стамбул, котрі навідміну від київських протримались не 1 сезон, а N років поспіль. Щоправда у кишинівських був огидно довгий перестой по Бухаресту в обидва боки.

Те що до Стамбула немає технічних перешкод - це я так ясно. А от чи можна через тунель далі - не знаю.
Наприклад з перешкод, котрих завчасно можна побоюватись - одразу спадає на думку, що у довгі тунелі буває що не допускаються вагони на комбінованому опаленні і без шунтування стоп-крана.
Інша справа, що маршрут до Анкари в рази безглуздіший, ніж до Стамбула.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 917


View Profile
« Reply #5 on: 09.11.19 , 21:11 »
Share Reply with quote

З Києва був цілий поїзд, два сезони здається проїздив в середині 90-х, згідно служебки складався з вагонів RIC. ВБСи були до Стамбула з Москви через Київ до софійських чи до бухарестського поїзда.

...і Кишинів - Стамбул, котрі навідміну від київських протримались не 1 сезон, а N років поспіль. Щоправда у кишинівських був огидно довгий перестой по Бухаресту в обидва боки.
В Туреччину можна було їздити купейними вагонами чи в ЧФМ в ті часи були РІЦи?
А на грузинсько-турецькому кордоні ніколи перестановки колісних пар не було?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22744


View Profile
« Reply #6 on: 09.11.19 , 22:11 »
Share Reply with quote

ні, купейними не можна. Лише РІЦи. Кишинів - Стамбул - це був РІЦ.
Quote
А на грузинсько-турецькому кордоні ніколи перестановки колісних пар не було?
так там же залізниці ніколи не було, аж поки оце лінію Ахалкалакі-Карс не почали будувати.
З Радянського Союзу залізниця на Карс була (мабуть і зараз нікуди не поділась, просто не діє), але ж біда у тому, що вона веде у Туреччину не з Грузії, а з Вірменії, саме тому з очевидних причин не діє. Вела б вона з Грузії - не було б потреби морочитись зі спорудженням лінії Ахалкалакі - Карс.
« Last Edit: 09.11.19 , 22:11 by Maxy » Logged
snookerok
Active user

Posts: 917


View Profile
« Reply #7 on: 09.11.19 , 22:11 »
Share Reply with quote

Чомусь подумав, що Ахалкалакі - Карс - це не нове, а відремонтоване існуюче.

З Радянського Союзу залізниця на Карс була (мабуть і зараз нікуди не поділась, просто не діє), але ж біда у тому, що вона веде у Туреччину не з Грузії, а з Вірменії, саме тому з очевидних причин не діє. Вела б вона з Грузії - не було б потреби морочитись зі спорудженням лінії Ахалкалакі - Карс.
Ну так, власне, коли кордон був відкритий в радянський час, пересадочний маршрут з Москви до Анкари тудою і пролягав: прямий вагон до станції Доґукапи і там пересадка на турецький поїзд.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1434


View Profile
« Reply #8 on: 11.11.19 , 00:11 »
Share Reply with quote

Интересно, возможен ли поезд Киев-Анкара, хотя бы технически?
Вовремя вопрос задали :)
И раньше был возможен посредством парома через пролив Босфор, теперь технически его запустить значительно проще. Но в реальности вероятность запуска такого поезда стремится к нулю.
https://www.unian.net/economics/transport/10747149-po-tonnelyu-pod-bosforom-proshel-pervyy-konteynernyy-poezd-iz-kitaya-v-evropu-foto.html?fbclid=IwAR34zFZUpAkEF_xAUh0LAUJ0pY0Lyk4QSGCuXaMXHkN2xUr4Qpp6MG1sKSs
По тоннелю под Босфором прошел первый контейнерный поезд из Китая в Европу (фото)

« Last Edit: 11.11.19 , 00:11 by Мандрівник » Logged
Tags: wagon turkey 
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 14.01.14 , 10:01