Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.07.20 , 21:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости КЕВРЗ

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
Reply | Print
Author Topic: Новости КЕВРЗ  (Read 23432 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5624


View Profile
« Reply #10 on: 20.03.12 , 15:03 »
Share Reply with quote

Кажуть, ось цю красуню ремонтували на КЕВРЗ:

http://radikal.ru/F/s017.radikal.ru/i416/1202/96/453ef66b4af8.jpg.html

Крім скромної грації і гордого профілю, ще й повноцінні 10 вагонів для пригороду!!!

Ще на КВРЗ стоїть одна з перших луганок, яку безуспішно намагаються реанімувати. Перші луганки були доволі "сирими" й запам’ятались доволі капризним характером. Не те що рижанки -- ті і в сорок років трошки підмарафечені ще будуть їздити й радувати око.
« Last Edit: 20.03.12 , 15:03 by Віктор Гарвона » Logged
opex
Active user

Posts: 12150


View Profile
« Reply #11 on: 20.03.12 , 15:03 »
Share Reply with quote

Оце я їхав у суботу підмарафеченою, між Біличами і Святошино зламалися, помічник бігав у якийсь вагон, перемовлявся з машиністом, нарешті через 15 хв. стоянки допленталися 5 км до Святошина.
На переплавку їх пора.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5624


View Profile
« Reply #12 on: 21.03.12 , 00:03 »
Share Reply with quote

Порівняйте, скільки років рижанки їздять, і скільки років відїздило луганське лайно з вузькими сидіннями. Першу ЕПЛТ у 2012-му мали відправити в Луганськ на капремонт, ті чи не взяли, чи шось інше. Експерти сказали: ЕПЛ9т-001 відновленню не підлягає. Тепер вона стоїть на КЕВРЗ і пущена на запчастини для тих луганок, які ще клигають. І це понтовий вітчизняний продукт. Крім сидінь типу китай, запам’ятається жахливою спекою в салоні. Скільки він поїздив? Десять років?

ІМХО демихівки "наше все".
Logged
mikle20
Active user

Posts: 1371


View Profile
« Reply #13 on: 21.03.12 , 13:03 »
Share Reply with quote

А по який причині? Електрообладнання можна поміняти, невже кузов проржавів?
Logged
opex
Active user

Posts: 12150


View Profile
« Reply #14 on: 21.03.12 , 13:03 »
Share Reply with quote

Порівняйте, скільки років рижанки їздять, і скільки років відїздило луганське лайно з вузькими сидіннями.

Безумовно.
А спека - це навіть перевага, я вважаю.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1359


View Profile
« Reply #15 on: 22.03.12 , 05:03 »
Share Reply with quote

Я от одного не можу зрозуміти: навіщо це луганське лайно ще й пускали на такі рейси, як Хмельницький (на ніч), Шостка, чи навіть Луцьк, навішавши фіранок і номерків і обізвавши це ЕПК.
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 357


View Profile
« Reply #16 on: 22.03.12 , 09:03 »
Share Reply with quote

З приводу "відновленню не підляає" - таке ж казали проперші номери ЕПЛ2Т - тим не менше усі їздбять
Logged
www3
Guest
« Reply #17 on: 04.02.14 , 18:02 »
Share Reply with quote

Создаю новую тему ибо ничего подходящего не нашел. Начиная нового года КЭВРЗ существенно активизировался. Весь веэр и подъездные пути забиты составами что очень не привычно по сравненеию с предыдущим годом. Из того что удалось увидеть:  на веэре вагон ЭР9П 20704, часть состава ЭР2 1335 (уже отпескоструеный), прибыли вагоны от ЭР9М555.
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 613


View Profile
« Reply #18 on: 04.02.14 , 19:02 »
Share Reply with quote

Да ладно, вон 0062-я ЭД9м уже год на заводе разобранная стоит, да и почитайте с каким "ремонтом" электропоезда с капремонта приходят. Так что "забитость" не говорит заведомо о качестве. Да и не слышал - на заводе "однодневка" до сих пор?
Logged
I L
Active user

Posts: 987


View Profile
« Reply #19 on: 05.02.14 , 00:02 »
Share Reply with quote

"Одессу" 9т-728 доделали?
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 02.09.13 , 23:09