Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
Did you miss your
activation email?
14.04.21 , 17:04
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
Home
|
Help
|
Search
|
Login
|
Register
|
References
|
Blogs
|
Contact Information
railwayclub.info: train travel answers, travel deals
discussion
Related questions
Новости КЕВРЗ
Pages:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
10
Reply
|
Print
Author
Topic: Новости КЕВРЗ (Read 29531 times)
Віктор Гарвона
Active user
Posts: 5904
View Profile
Новости КЕВРЗ
«
Reply #10 on:
20.03.12 , 15:03 »
Share
Reply with quote
Кажуть, ось цю красуню ремонтували на КЕВРЗ:
http://radikal.ru/F/s017.radikal.ru/i416/1202/96/453ef66b4af8.jpg.html
Крім скромної грації і гордого профілю, ще й повноцінні 10 вагонів для пригороду!!!
Ще на КВРЗ стоїть одна з перших луганок, яку безуспішно намагаються реанімувати. Перші луганки були доволі "сирими" й запам’ятались доволі капризним характером. Не те що рижанки -- ті і в сорок років трошки підмарафечені ще будуть їздити й радувати око.
«
Last Edit: 20.03.12 , 15:03 by Віктор Гарвона
»
Logged
opex
Active user
Posts: 12441
View Profile
Новости КЕВРЗ
«
Reply #11 on:
20.03.12 , 15:03 »
Share
Reply with quote
Оце я їхав у суботу підмарафеченою, між Біличами і Святошино зламалися, помічник бігав у якийсь вагон, перемовлявся з машиністом, нарешті через 15 хв. стоянки допленталися 5 км до Святошина.
На переплавку їх пора.
Logged
Віктор Гарвона
Active user
Posts: 5904
View Profile
Новости КЕВРЗ
«
Reply #12 on:
21.03.12 , 00:03 »
Share
Reply with quote
Порівняйте, скільки років рижанки їздять, і скільки років відїздило луганське лайно з вузькими сидіннями. Першу ЕПЛТ у 2012-му мали відправити в Луганськ на капремонт, ті чи не взяли, чи шось інше. Експерти сказали: ЕПЛ9т-001 відновленню не підлягає. Тепер вона стоїть на КЕВРЗ і пущена на запчастини для тих луганок, які ще клигають. І це понтовий вітчизняний продукт. Крім сидінь типу китай, запам’ятається жахливою спекою в салоні. Скільки він поїздив? Десять років?
ІМХО демихівки "наше все".
Logged
mikle20
Active user
Posts: 1371
View Profile
Новости КЕВРЗ
«
Reply #13 on:
21.03.12 , 13:03 »
Share
Reply with quote
А по який причині? Електрообладнання можна поміняти, невже кузов проржавів?
Logged
opex
Active user
Posts: 12441
View Profile
Новости КЕВРЗ
«
Reply #14 on:
21.03.12 , 13:03 »
Share
Reply with quote
Quote from: Віктор Гарвона on 21.03.12 , 00:03
Порівняйте, скільки років рижанки їздять, і скільки років відїздило луганське лайно з вузькими сидіннями.
Безумовно.
А спека - це навіть перевага, я вважаю.
Logged
_vs_
Active user
Posts: 1453
View Profile
Новости КЕВРЗ
«
Reply #15 on:
22.03.12 , 05:03 »
Share
Reply with quote
Я от одного не можу зрозуміти: навіщо це луганське лайно ще й пускали на такі рейси, як Хмельницький (на ніч), Шостка, чи навіть Луцьк, навішавши фіранок і номерків і обізвавши це ЕПК.
Logged
Vyacheslav
Active user
Posts: 378
View Profile
Новости КЕВРЗ
«
Reply #16 on:
22.03.12 , 09:03 »
Share
Reply with quote
З приводу "відновленню не підляає" - таке ж казали проперші номери ЕПЛ2Т - тим не менше усі їздбять
Logged
www3
Guest
Новости КЕВРЗ
«
Reply #17 on:
04.02.14 , 18:02 »
Share
Reply with quote
Создаю новую тему ибо ничего подходящего не нашел. Начиная нового года КЭВРЗ существенно активизировался. Весь веэр и подъездные пути забиты составами что очень не привычно по сравненеию с предыдущим годом. Из того что удалось увидеть: на веэре вагон ЭР9П 20704, часть состава ЭР2 1335 (уже отпескоструеный), прибыли вагоны от ЭР9М555.
Logged
Олег_ЭТ
Active user
Posts: 664
View Profile
Новости КЕВРЗ
«
Reply #18 on:
04.02.14 , 19:02 »
Share
Reply with quote
Да ладно, вон 0062-я ЭД9м уже год на заводе разобранная стоит, да и почитайте с каким "ремонтом" электропоезда с капремонта приходят. Так что "забитость" не говорит заведомо о качестве. Да и не слышал - на заводе "однодневка" до сих пор?
Logged
I L
Active user
Posts: 983
View Profile
Новости КЕВРЗ
«
Reply #19 on:
05.02.14 , 00:02 »
Share
Reply with quote
"Одессу" 9т-728 доделали?
Logged
Tags:
Pages:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
10
Reply
|
Print
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
discussion
-----------------------------
=> Розклади рейсів і маршрути поїздок
===> Пропозиції та їх обговорення
=> Станції
=> Бортовий журнал
=> Складні тарифні питання
=> Неактуальні теми щодо вартості проїзду
=> Прикордонно-митний контроль
=> Інше
=> Тамбур
===> Зустрічі
=====> у Києві
===> Обрані звіти і репортажі
===> Автобус, літак і водний транспорт
===> Гумор
=> Ретро
=> Програма "Твій поїзд"
-----------------------------
train reviews
-----------------------------
=> Відгуки про потяги
===> Решта потягів
Powered by SMF 1.1.8
|
SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC
Google visited last this page 02.09.13 , 23:09