Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.21 , 17:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        Автобусные новости

Pages: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121
Reply | Print
Author Topic: Автобусные новости  (Read 521337 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1481


View Profile
« Reply #1180 on: 04.08.21 , 11:08 »
Share Reply with quote

От цікаво, такий квиток (окремий Київ - Житомир тощо) на міжнародний рейс на додачу до акційного могли б продати чи почали б вимахуватись, що по Україні нікого не перевозять?
Цікаве запитання, може хтось знає відповідь і пробував таке на практиці? Є хоч якась умова, за якої Еко продасть квиток у внутрішньоукраїнському сполученні на міжнародний рейс? Пробую це допитатися у підтримки, але дівчата сиплють заготовками і посиланнями на свій букінг.
Logged
VB
Active user

Posts: 4642


View Profile
« Reply #1181 on: 04.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote

А що не так? Перевіряйте. Візьміть Київ - Ковель. Квитки дуже легко купуються на сайті на рейс Київ - Варшава.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1481


View Profile
« Reply #1182 on: 04.08.21 , 21:08 »
Share Reply with quote

О, значить це таки можливо. Мене цікавив квиток Київ - Чернігів на мінський автобус. І ще більше - який в принципі механізм продажу таких квитків по Україні.
Дивлюся і Ковель, і навіть Житомир - начебто взагалі немає ніяких обмежень на продаж на варшавський бус. Схоже на те, що якесь універсальне правило відсутнє і блок продажу по Україні встановлюється для кожного окремого напрямку по-різному.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10943


View Profile
« Reply #1183 on: 04.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

Я сам купував квитки Київ - Рівне та Рівне - Київ теж на автобусы, які їхали до/з Польщі. З Рівного в бік Києва правда біля часу відправлення стояла зірочка, а знизу примітка "час відправлення може змінитися".
Правда цими квитками я так і не скористався - повернув їх через мобільний додаток.
Logged
VB
Active user

Posts: 4642


View Profile
« Reply #1184 on: 05.08.21 , 15:08 »
Share Reply with quote

Дивіться, сайт продає квитки на рейси всіх перевізників, які працюють під маркою Еколайн. Перевізник з українського боку,- ТОВ "Українські лінії". На їх рейси,- но проблем (але це так було не завжди). А є й інші. Латвійські, естонські, росіяни та білоруси. До Чернігова,- Ви мабуть дивились на мінський рейс. А от там може бути й облом у перевезеннях у межах однієї держави, причому не своєї.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1481


View Profile
« Reply #1185 on: 02.09.21 , 15:09 »
Share Reply with quote

І сюди запитання. East West Eurolines пропонує квиток Львів - Київ 9:00 - 17:35 на автобус Прага - Запоріжжя за 300 грн. Можливо хтось користувався або користується цим рейсом, яка там фактична ситуація із запізненнями через кордон?
Logged
VB
Active user

Posts: 4642


View Profile
« Reply #1186 on: 02.09.21 , 16:09 »
Share Reply with quote

Ви ж розумієте, що рейси із-за кордону,- це завжди непередбачуваність. З Праги він відправиться за розкладом. Навіть до українського кордону він прибуде вчасно ( з великою долею вірогідності,- навіть завчасно), але час, який він проведе на кордоні,- це нікому не відомо. Крім того, в таких перевізників є фішка, що Львів для них,- своєрідний хаб. Це своєрідна спілка різних пепешок. З'їзджаються четверо автобусів з різних міст (чи навіть країн, Гдиня, Щецін, Вроцлав, Прага), пасажири яких там пересідають на інших п'ять, які розвезуть їх на різні напрямки,- Харків, Херсон, Запоріжжя, Чернівці, Кривий Ріг (наприклад все), і які привезли пасажирів для подорожі за кордон. Якщо хоч один автобус затримається,- його будуть чекати всі інші. Одні перевізники це уточнюють одразу, інші,- навпаки тримають у таємниці, і цю пересадку потім видають за форс-мажор.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1481


View Profile
« Reply #1187 on: 02.09.21 , 16:09 »
Share Reply with quote

Дякую. В умовах обмеженого часу по Києву з запасом до 2 годин напевно краще з таким рейсом не зв'язуватися.
Logged
VB
Active user

Posts: 4642


View Profile
« Reply #1188 on: 02.09.21 , 18:09 »
Share Reply with quote

Ого. За таких обставин,- я б точно не зв'язувався б.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2475


View Profile
« Reply #1189 on: 08.09.21 , 01:09 »
Share Reply with quote

30-31 августа проехался по Украине с заездом на Восток. Приехал утром в Константиновку поездом 92 и в 15.10 было запланировано отправление из Лисичанска на 137м. Соответственно предстоял автобусный маршрут Констаха - Бахмут - Лисичанск.

Автостанция в Константиновке находится теперь рядом с жд вокзалом. Прямого буса Мариуполь - Северодонецк в 10.50 я не стал ждать, и уехал в 10.00 на красном Спринтере Константиновка - Харьков. Билет до Бахмута 47 грн. Ехали всего 37 минут, из них 12 минут - это блок-пост "мужчины до 50 лет с паспортом и телефоном на выход". По Бахмуту чуть прогулялся в близлежащем парке, пополнил запасы воды, так как стояла жара 33 градуса, и пришлось ждать этого же "этанола" Мариуполь - Северодонецк, билет на который по полному маршруту стоит овер 500 грн.

Билет Бахмут - Лисичанск (примерно 70-75 км пути) обошелся в 91 грн, причем около 6 грн - это второй чек, именуемый как "Межвокзальный билет" - такое счастье выдается за продажу билета с указанным местом, несмотря на посадку на промежуточной остановке. О как.

До Лисичанска ехали чуть больше полутора часов, так как по пути было еще 2 блок-поста, особенно второй на границе Донецкой и Луганской областей близ Лисичанского НПЗ. Также с паспортом и телефоном на выход, причем тут уже все пассажиры: и мужчины, и женщины. Плюс велось в паре мест "Велике будівництво", из-за чем было организовано реверсное движение. В целом вся дорога от Константиновки до Бахмута уже почти сделана, в самом Лисичанске дороги местами в плохом состоянии.

Что еще: по пути пересекли жд линию Северск - Попасная возле Нырковского месторождения гипса. Путь накатанный и на жб шпалах. Там еще, оказывается, рано утром ходит пригород. А также путепровод над станцией Новозолотаревка близ НПЗ и потом переезд через заброшенный жд путь и далее вообще эпизодично заросший и мб разобранный (через посадку было плохо видно) от Новозолотаревки до Лисичанска со спуском в долину Северского Донца. Это кратчайший путь в Лисичанск со стороны как Харькова, так и Днепра, если оживить и электрифицировать эту линию Северск - Новозолотаревка - Лисичанск длиной около 45 км.

По итогу, на поезд в Лисичанске я спокойно успел, зашел еще в маркет и потом спустился вниз к вокзалу неспеша минут 40, но это был по сути единственный бюджетный вариант вот так переехать по Донбассу из области в область.  
« Last Edit: 08.09.21 , 01:09 by Riesgo » Logged
Tags: bus 
Pages: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!