Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.18 , 17:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Польские железные дороги. Пару вопросов.

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Польские железные дороги. Пару вопросов.  (Read 124934 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22030


View Profile
« Reply #300 on: 13.09.16 , 11:09 »
Share Reply with quote

та ні, пересадки зовсім не потрбні.
Ви їдете прямим поїздом, просто різні ділянки покриті різними квитками.

Найвигідніше - купити спецпропозицію по 29 євро. Але її може купити людина, що здатна сходити ногами в касу в Польщі зараз (і то, невідомо чи лишились місця по 29 євро на потрібну Вам дату) і потім передати Вам паперовий квиток. Іншого способа не існує.

Якщо людини, що може для Вас це зробити немає - значить доведеться поморочитись з набором квитків і буде дещо дорожче, але все-ж істотно дешевше ніж 103 євро за прямий квиток, куплений втупу.

Потрібно буде від 2 до 4 квитків.

У будь-якому разі потрібна розбивка по Остраві. Іноді може знадобитись, а може і ні розбивка також по Катовіце і так само може згодитись або не згодитись розбивка по Бржецлаву.

Отже:
на ділянку Варшава - Острава вигідніше брати такі квитки:
-якщо на потрібний поїзд на ділянку Варшава - Катовіце ще є супер-промо тариф по 49 злотих - взяти сайтом ПКП квиток (він з резервацією) Варшава - Катовіце. У такому разі на ділянку Катовіце - Острава - на місці купите квиток за тарифом Cena Relacyjna (по цьому тарифу продається необмежена кількість квитків і можна взяти хоч у день від'їзду), по 13 євро.

-якщо на потрібний поїзд на ділянку Варшава - Катовіце квитків по 49 злотих немає (НЯР наступна можлива ціна - знижка 30% від повного тарифа - це ~80 злотих, з такою ціною розбивка по Катовіце уже не вигідна) - беріть Cena Relacyjna одразу на маршрут Варшава - Острава, тоді вартість буде 30,5 євро.

Щоб скоритатись квитком по тарифу Cena Relacyjna (бо це саме квиток, а не квиток+плацкарта, як в спецпропозиції по 29/39 євро чи у внутрішньопольському квитку) - потрібно докупити плацкарту, бо при проїзді по Польщі і з Польщі до Чехії - на ЄвроСіті обов'язкова резервація місць. На той-же поїзд, але на подальшу ділянку - далі по Чехії і в сполученні Чехія - Угорщина - резервація місць уже добровільна.
Плацкарта коштує 3,5 євро незалежно від відстані поїздки. Її теж доведется брати в Польщі в касі по приїзду. Є сенс попросити її одразу до Будапешта (бо в сидячий вагон ціна ті самі 3,5 євро, хоч до Острави, хоч до Будапешта).

на ділянку Острава - Будапешт вигідніше брати такі квитки:
-якщо на потрібний поїзд різниця цін, що їх пропонує e-shop на сайті ČD на ділянки Острава - Будапешт  і Бржецлав - Будапешт становить менше тієї ціни, за котрою сайт  ČD дасть вам проїхати Острава - Бржецлав - беріть прямий Острава - Будапешт. Інакше - розбивайте по Бржецлаву.
Майте на увазі - внутрішньочеський тариф для двох осіб, що подорожують разом може бути дешевшим ніж окремий квиток для кожного, тому при порівнянні при визначенні доцільності розбиття - робіть саме пошук одразу на двох.
Це написано в припущенні, що місця по тарифу Včasná jízdenka Evropa на ділянку Острава - Будапешт чи Бржецлав - Будапешт все-ще є, нехай навіть по дорожчій з можливих квот, але все-ще спецпропозиція (тобто не більше 21 євро за ділянку Бржецлав -Будапешт). Якщо раптом Ви затягнете з покупкою настільки сильно, що спецпропозицій нацю ділянку зовсім не лишиться (це буде видно по тому, що ціна на ділянку Бржецлав - Будапешт становитиме 40 євро) - там буде зовсім інакша стратегія потрібна, але давайте настільки песимістичний сценарій не розглядати, навідміну від інших ділянок у маршруті - ділянка від чеського кордону до Будапешта найнасиченіша поїздами і там найдовше лишаються невичерпаними квоти місць по спецпропозиціях.

Станом на момент написання цього повідомлення - квитки Варшава - Катовіце по 49 злотих ще є, і Острава - Будапешт коштує ще 442 крони (=16 евро), і розбивка по Бржецлаву недоцільна).

Якщо все це купите, то з урахуванням того, що доведеться докупити на місці - поїздка обійдеться в 49 злотих + 13 євро + 3,5 євро + 16 євро = ~44 євро з носа.
Це звісно гірше ніж 29  євро (чи друга квота місць по 39) за спецпропозицію Варшава - Будапешт, але без друга у Варшаві дешевше без великої кількості пересадок - не вийде.
« Last Edit: 13.09.16 , 11:09 by Maxy » Logged
snookerok
Active user

Posts: 815


View Profile
« Reply #301 on: 15.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

Може хто їздив у польських кушетах/спальниках, сильно відрізняється по комфорту 4-місна кушетка і 3-місний спальник? Планую проїхати зі Щецина до Перемишля, різниця в ціні 18 злотих, а їхати майже 14 годин. В кушеті постіль видають?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22030


View Profile
« Reply #302 on: 15.02.17 , 14:02 »
Share Reply with quote

3-місне купе у спальному вагоні нема сенсу брати. Його можна було б розглядати, якби кушеткового вагона не було у поїзді або якщо їде рівно троє пасажирів разом. А в іншому разі - 4-місна кушетка і практичніша і ціна в неї нижча.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2334


View Profile
« Reply #303 on: 16.06.18 , 10:06 »
Share Reply with quote

New discount system from PKP. Скидки от ПКП. In my inbox this morning.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3946


View Profile
« Reply #304 on: 16.06.18 , 12:06 »
Share Reply with quote

Я про це просив УЗ ще в далекому 2005 році. Зараз просити безсенсовно... бо в них "і так демпінг".
Однак, є хитріший варіант:
З метою спонукання пасажирів до завчасного планування подорожей, що в свою чергу дозволить залізниці своєчасно планувати використання перевізних ресурсів, просимо Вас спільно із МІУ та КМУ розглянути можливість внесення змін до ... Тарифів... в частині запровадження націнок до вартості/значень "ТАРИФ" та "ПЛАЦКАРТА" додатково до інших коефіцієнтів:
45-21 день - без націнки;
20-14 днів - з націнкою 10%;
13-7 днів - з націнкою 20%;
7-0 днів - з націнкою 30%.
Причетним слово "націнка" сподобається в кілька разів більше, ніж слово "знижка".
Таким чином це слугуватиме інструментом для збільшення надходжень від продажу квитків. Навіть, якщо в якомусь гіпотетичному випадку усі сплатять за 21 день, то УЗ нічого не втратить.

Або комбінований варіант:
45-41 день - зі знижкою 20%;
40-31 день - зі знижкою 10%;
30-21 день - без націнки;
20-14 днів - з націнкою 10%;
13-7 днів - з націнкою 20%;
7-0 днів - з націнкою 30%.

Поза межами літніх пікових сезонів та пакетних святкових днів УЗ буде однозначно в плюсі. Влітку деякі поїзди розпродаються за 45-41 день, тому з балансом доходів буде складніше.
... але потрібно пробувати - звертатись до УЗ.
Logged
sean
Active user

Posts: 3317


View Profile
« Reply #305 on: 16.06.18 , 12:06 »
Share Reply with quote

Це прикольно і логічно, але я взагалі не уявляю, коли УЗ може дійти до такого. У них там прибирання спец бригадами в голові, якого так і не існує. І тарганчики, які стадами бігають, судячи з постів фб. Такі інновації.
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #306 on: 16.06.18 , 13:06 »
Share Reply with quote

Чому це я хочу поїхати вечером у потязі, і якогось біса повинен 30 відсотків націнки платити? За що? Знижка, - так. Не розпродали квитки, перед рейсом хочуть хоч щось виручити. Націнка може бути за швидкість, до прикладу, а не сам факт користування послугою.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2562


View Profile
« Reply #307 on: 16.06.18 , 19:06 »
Share Reply with quote

А в ИС+ скидка за предварительную покупку билетов в 1-й класс до сих пор существует?
Если да - то развить эту систему не проблема.
Для начала можно распространить на все вагоны люкс. Потом сделать наценку на покупку билета в день отправления (но тут надо исключить поездки на короткие расстояния), а там видно будет.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3946


View Profile
« Reply #308 on: 16.06.18 , 20:06 »
Share Reply with quote

Чому це я хочу поїхати вечером у потязі, і якогось біса повинен 30 відсотків націнки платити? За що? Знижка, - так. Не розпродали квитки, перед рейсом хочуть хоч щось виручити. Націнка може бути за швидкість, до прикладу, а не сам факт користування послугою.
Ок. За добу до виїзду - без націнки... щось в стилі "остання хвилина". Це буде компромісом. Кому треба виїхати саме в цей день, то будуть брати не дочікуючись останнього дня (без націнок), а кому не принципово коли саме виїхати - можуть грати в очікування "останньої доби". Знижка/націнка - це умовні назви. Головне, щоб забезпечити меншу ціну на початку продажу, і більшу - наприкінці продажу. Разом із цим пасажири стануть більш відповідальніші за планування подорожей, а залізниця отримає інструмент прогнозування пікових перевезень.
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #309 on: 16.06.18 , 23:06 »
Share Reply with quote

Ну то називайте речі своїми іменами. Завчасний продаж, - саме знижка, а не націнка невідомо за що. Так не робиться.
Logged
Tags: railway travel deal pkp 
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.129 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 14.09.16 , 02:09