Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      З Вінниці до Києва можна буде доїхати за півтори години :)

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: З Вінниці до Києва можна буде доїхати за півтори години :)  (Read 12220 times)
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« on: 16.11.10 , 20:11 »
Share Reply with quote

З Вінниці до Києва можна буде доїхати за півтори години
За півтори години до столиці з Вінниці та за п’ять годин з Києва до Львова. За такий час, як обіцяють залізничники, можна буде подолати далеку дорогу потягом. Все через те, що готується до Євро-2012 і Південно-Західна залізниця.

Активними темпами замінують старі рейки та шпали вінницькі залізничники. Вже зробили зразковою ділянку від Вінниці Вантажної до Калинівки. На залізничному шляху „Вінниця Вантажна - Сосонка” - одна суцільна рейка, яка тягнеться вісім кілометрів. А під нею унікальне полотно - експериментальне. Нову технологію підготовки земельного полотна випробувати доручили вінничанам. Якщо довгі рейки, без стиків, зварені в одну суцільну, прокладають в нашій країні вже кілька років поспіль, то так готують піддон до нього вперше. У цьому вінницькі залізничники - першопрохідці.

- В процесі модернізації ми використали нову технологію, розроблену нашими фахівцями, - каже начальник Вінницької дистанції колії Південно-Західної залізниці Олександр Онищук. – Перш ніж покласти шпали, вибиралася земля на глибину 80-120 сантиметрів. Далі ґрунт трамбувався віброкотками. На нього стелився геотекстиль. Потім зверху – шар гранітно-піщаної суміші. Знову втрамбовувався. Далі – ще раз геотекстиль. Зверху ця подушка засипалася щебенем і на неї клали шпали та рейки.

На інших ділянках вінницької дистанції колії проводилася звичайна модернізація. А по експериментальному полотну з 27 жовтня вже ходять потяги і електрички з більшою швидкістю. Випробовують ділянку на швидкості під сто кілометрів на годину, коли після звичайної модернізації швидкість не більше 60 кілометрів.

В майбутньому, як каже Олександр Онищук, швидкий потяг йтиме по новій рейко-шпальній решітці зі швидкістю 140-160 кілометрів на годину.

До 2012 року мають обладнати новий транспортний коридор з більш швидкісною прохідністю від Києва через Фастів, Козятин, Вінницю, Хмельницький, Львів і далі – на Європу. Про те, скільки коштував залізниці експеримент під Вінницею, Олександр Онищенко каже так:

- Вартість одного кілометру робіт - від шести до семи мільйонів гривень, в залежності від обробки землі. На своїй ділянці ми відпрацювали 120 кубометрів ґрунту.

Досі перегін від Вінниці Вантажної до Сосонки залізничники називали проблемним. Термін експлуатації колії вже вичерпали і на залізничному мосту через річку Десенку. Тепер тут теж геогрунт, труби для відводу води та зварені без стиків рейки.

- Це дає відчуття плавного, легкого руху, підвищує комфортність пересування, - говорить Олександр Онищук. – Але найважливіше те, що нова технологія дозволяє збільшити термін використання колій. Ми розраховуємо, що у найближчі 50 років на цій ділянці ремонтів не буде.

Крім того, відремонтували дві пасажирські платформи – на станціях Стадниця і Десенка. Плита накрита консоллю, зручна для пасажирів і не потребує демонтажу під час проведення ремонтних робіт. Піднімуть консоль – і платформою без шкоди для неї зможе їхати важка ремонтна техніка.

http://vn.20minut.ua/news/10186764
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1 on: 16.11.10 , 20:11 »
Share Reply with quote

З Вінниці до Києва можна буде доїхати за півтори години
Осталось услышать когда и на чем. Остальное уже не интересно.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2657


View Profile
« Reply #2 on: 16.11.10 , 20:11 »
Share Reply with quote

Quote
Активними темпами замінують старі рейки та шпали вінницькі залізничники.
Від слова "мінувати", "ставити міни" :)
Logged
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #3 on: 16.11.10 , 20:11 »
Share Reply with quote

Стаття вийшла прикольна:
"Ми розраховуємо, що у найближчі 50 років на цій ділянці ремонтів не буде"
"Плита накрита консоллю, зручна для пасажирів і не потребує демонтажу під час проведення ремонтних робіт"
А на самому сайті газети "20 хвилин" я вже відзначив в коментарях, що хотілося б подивитись в очі Олександра Онищука після того, як новопризначений СЕ на Львів не зупинятиметься у Вінниці - як КЕ Київ - Одеса 2 роки тому:)
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 509


View Profile
« Reply #4 on: 18.11.10 , 00:11 »
Share Reply with quote

А що за новопризначений на Львів?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3869


View Profile
« Reply #5 on: 18.11.10 , 01:11 »
Share Reply with quote

Новопризначений на Львів у Вінниці може і не зупинятися.

Головне -- щоб за півгодини перед ним по Вінниці зупинялись обидва Хмельницькі, в обидві сторони, денній і вечірній, і щоб дійсно їхній графік змінили так, щоб час у дорозі Вінниця -- Київ складав півтори години. Тоді, думаю, Онищуку буде пофігу, формально обіцянку він виконає.

Вибачте, Бонде, але з мого теперішнього досвіду скажу, що пасажири наявного львівського єкспресу, особливо у п’ятницю і особливо ті, друзі/родичі яких не встигли обзавестись квитками, не дуже лояльно зиркають на тих, хто виходить у Шепетівці, підсвідомо розуміючи, що вони відібрали місця у тих, кому їхати справді далеко і у кого альтернатив доїхати буде значно менше, аніж у "продвинутих напівприміських пасажирів".
Logged
opex
Guest
« Reply #6 on: 18.11.10 , 11:11 »
Share Reply with quote

да, Винница - это одна из черных дыр - сколько не выбрось билетов - все уйдут :)
Logged
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #7 on: 18.11.10 , 18:11 »
Share Reply with quote

Так ведь самая бешеная маршрутка из Винницы в Киев быстрее 3,5 часа не доедет , а если ещё пробки по Киеву - тогда все 4. Стоимость проезда - 70 гривен. Вот и получается, что по ж.д. экспрессом будет на 20 гривен дешевле и на 1,5 - 2 часа быстрее, а самым медленным ЭПК по времени будет одинаково, зато дешевле в 5 раз. Вот такие направления и надо развивать, а не строить планы на экспресс в Одессу - это ж как его надо ускорить, чтобы с автобусом конкурировал! Лучше бы для начала 827 сделали ежедневной - она всегда ходила набитая, проблема была в обратной 828 - ну так оно и понятно: кому надо прибытие в Киев около 23-х? Сделать 828 ночной с остановками по всем станциям - и до Киева она пассажиров насобирает 100%, а ещё лучше - отдать ей от Фастова до Киева нитку  820 - с прибытием в Киев в 7 утра.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2012


View Profile
« Reply #8 on: 18.11.10 , 21:11 »
Share Reply with quote

да, Винница - это одна из черных дыр - сколько не выбрось билетов - все уйдут :)

Интересно сказано!) Какие еще "черные дыры" такого плана есть вокруг Киева?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #9 on: 18.11.10 , 21:11 »
Share Reply with quote

да, Винница - это одна из черных дыр - сколько не выбрось билетов - все уйдут :)

Интересно сказано!) Какие еще "черные дыры" такого плана есть вокруг Киева?
Именно таких нет. А Винница на самом деле не дыра, а обычный спальный район Киева, несколько удаленный... :))
Logged
Tags: vinnycia kyiv get to 
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.106 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 13.12.13 , 04:12