Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.17 , 13:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Будапешт - Львов - Будапешт

Pages: [1] 2 3 4
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Будапешт - Львов - Будапешт  (Read 21130 times)
melamory
User

Posts: 4


View Profile
« on: 16.11.10 , 22:11 »
Share Reply with quote

здравствуйте. я обычно езжу по маршруту Киев-Будапешт, разбивая на Киев-Чоп-Захонь-Будапешт.
в этот раз нужно ехать Будапешт-Львов-Будапешт.
подскажите, сколько будет стоить билет на прямой поезд без пересадок (пересадки в слишком уж неурочное время). и есть ли смысл покупать туда-обратно сразу в Будапеште, удешевляет ли это стоимость для международных поездок?
спасибо.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3136


View Profile
« Reply #1 on: 16.11.10 , 23:11 »
Share Reply with quote

подскажите, сколько будет стоить билет на прямой поезд без пересадок (пересадки в слишком уж неурочное время). 
Квиткова частина туди-назад кошутватиме ~55 евро + дві плацкарта у вагон УЗ по 18 евро кожна. В суммі вийде трохи більше 90 евро.
и есть ли смысл покупать туда-обратно сразу в Будапеште, удешевляет ли это стоимость для международных поездок?
Ціну квиткової частини зовсім трохи, а ось на ціну плацкарти купівля в Будапешті помітно вплине, бо МАВ, на відміну від УЗ, не бере комзбір (45грн.).
Logged
melamory
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #2 on: 16.11.10 , 23:11 »
Share Reply with quote

подскажите, сколько будет стоить билет на прямой поезд без пересадок (пересадки в слишком уж неурочное время). 
Квиткова частина туди-назад кошутватиме ~55 евро + дві плацкарта у вагон УЗ по 18 евро кожна. В суммі вийде трохи більше 90 евро.
и есть ли смысл покупать туда-обратно сразу в Будапеште, удешевляет ли это стоимость для международных поездок?
Ціну квиткової частини зовсім трохи, а ось на ціну плацкарти купівля в Будапешті помітно вплине, бо МАВ, на відміну від УЗ, не бере комзбір (45грн.).

а можна ще раз для тих, хто не второпав?
два плацкарта - це по території України? чи плацкарта - це та штука, якою бронюють конкретне місце?
якщо купляти в Угорщині туди-назад, то навіть на українські/російські потяги треба купувати за угорською системою?

і раптом ви знаєте. чи можна в Угорщині взяти на цей потяг квиток за угорським студентським (особливо за напрямком із Львова в Будапешт)? це дасть знижку хоч на певну частину?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20771


View Profile
« Reply #3 on: 17.11.10 , 00:11 »
Share Reply with quote

Плацкарта - це у цьому контексті - резервація спального місця до міжнародного квитка.

Місця у напрямку Будапешт-Львів, Будапешт-Київ, Будапешт-Москва зберігаються в угорській системі незважаючи на те, що вагон український або російський. А от з плацкартою у зворотній бік важче. Хоча там може бути норма зворотнього виїзду (нормою зворотнього виїзду називають групу місць (зазвичай дуже невелику), що збергіаються у системі що обслуговує не станцію початку, а станцію кінця маршруту), якщо вона є - то там може з 3 місця.

Quote
здравствуйте. я обычно езжу по маршруту Киев-Будапешт, разбивая на Киев-Чоп-Захонь-Будапешт.
зараз трохи вигідніше розбивати не по Загоні і Чопу, а лише по Чопу (квиток Будапешт-Чоп у сидячий вагон коштує навіть трішечки дешевше ніж Будапешт-Загонь).
Quote
а ось на ціну плацкарти купівля в Будапешті помітно вплине, бо МАВ на відміну від УЗ не бере комзбір (45грн.).
Міжнародний КСБ 45 грн - це у Києві на УЦОПі. У Львові мабуть трішки менше, гривень може 30-35.

Quote
УЗ по 18 евро кожна
якщо точніше - залежатиме від того у який саме вагон УЗ буде плацкарта.

Вагон Будапешт-Київ - з двомісними купе, тому в нього плацкарта з Будапешта до Львова 26 євро коштуватиме

А якщо дадуть квиток у вагон Будапешт-Львів (котрий з тримісними купе), в нього плацкарта дійсно 18 євро коштує

Особисто я надав би перевагу вагону з двомісними купе, бо загальна вартість у порівнянні з вагоном з тримісними купе - всього на 17,5% відрізняється, у той час як поїздка у тримісному купе, якщо всі троє пасажирів будуть - буде суттєво менш комфортною, ніж у двомісному купе.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3136


View Profile
« Reply #4 on: 17.11.10 , 00:11 »
Share Reply with quote

і раптом ви знаєте. чи можна в Угорщині взяти на цей потяг квиток за угорським студентським (особливо за напрямком із Львова в Будапешт)? це дасть знижку хоч на певну частину?
Знижка по угорському студквитку надається лише у внутрішньому сполученні (приклад: квиток Budapest-Zahony, за нього ви платите 2540 форінтів, а не 5080 як решта). На Будапешт-Львів (це є міжнародне сполучення) така знижка не надається.
зараз трохи вигідніше розбивати не по Загоні і Чопу, а лише по Чопу (квиток Будапешт-Чоп у сидячий вагон коштує навіть трішечки дешевше ніж Будапешт-Загонь).
Імхо, melamory має угорський студквиток, тому розбивати треба саме і по Чопу, і по Захоні ;)
Logged
tabo
Active user

Posts: 3136


View Profile
« Reply #5 on: 17.11.10 , 00:11 »
Share Reply with quote

Вагон Будапешт-Київ - з двомісними купе, тому в нього плацкарта з Будапешта до Львова 26 євро коштуватиме.
Хіба раніше в ці вагони 2/2 не оформлювали за тарифом 2/3? Бо 26 евро це ж тариф 1/2, а не 2/2.

p.s. Ще один нюанс щодо плацкарт. Якщо дуже хочеться економніше, то варто брати резервацію місця до вагону РЖД (замість УЗ). Купе там тримісне, але й коштує до Львова всього 10 евро за місце, а не 18. У Будапешті плацкарту до вагону РЖД офрмлять "туди" без проблем, а "назад" вже тільки у вагон УЗ.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20771


View Profile
« Reply #6 on: 17.11.10 , 00:11 »
Share Reply with quote

Quote
і раптом ви знаєте. чи можна в Угорщині взяти на цей потяг квиток за угорським студентським (особливо за напрямком із Львова в Будапешт)? це дасть знижку хоч на певну частину?
пільг для студентів на міжнародне сполучення не передбачено, тому всі квитки на міжнародні маршрути - будуть за повну вартість

При проїзді з розбивкою - УЗ не дасть Вам на внутрішнє сполучення пільговий студентський квиток (бо він винятково для українських студентів, щоб його купити потрібен український студенстський квиток), а от на внутрішнє сполучення по Угорщині НЯР Вам буде знижка 50% (якщо це дійсно так - то є сенс розбивати не лише по Чопу, а й по Захоні, бо це дасть Вам можливість одержати свої 50% знижки хоча-б на ділянку Будапешт-Захонь).

Quote
(пересадки в слишком уж неурочное время)
Там звісно всі можливі варіанти - не мед, але можна спробувати підібрати такий, що був-би менш неприємним для Вас.

Якщо "тупо" Тисою їхати - там проблема у тому що треба кудись себе подіти протягом трьох годин посеред ночі у Чопу і крім того квиток Чоп-Львів дорогий бо п. 15/16 складається переважно з російських вагонів, у котрих дорого коштує проїзд по Україні. Може менш незручним Вам здасться такий "жайворонковий" варіант

15:23-19:28 Budapest-Nyugati - Zahony
20:10-21:27 Zahony - Chop
22:42-4:50 Чоп-Львів (п. 13)

Хоча звісно це більше для літа, бо взимку коли світанок пізній - прибуття о 4:50 це досить неприємно (хоча коли є куди підти у Львові доспати - це можливо менш неприємно, ніж 3 години тинятись по вокзалу Чопа).
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20771


View Profile
« Reply #7 on: 17.11.10 , 00:11 »
Share Reply with quote

Вагон Будапешт-Київ - з двомісними купе, тому в нього плацкарта з Будапешта до Львова 26 євро коштуватиме.
Хіба раніше в ці вагони 2/2 не оформлювали за тарифом 2/3? Бо 26 евро це ж тариф 1/2, а не 2/2.
Вже засумнівався.
Хоча хотів написати, що за таким тарифом як у звичайному другому класі - лише квиток (тобто "шара" поширюється лише на квиток, а не на плацкарту)
Quote
p.s. Ще один нюанс щодо плацкарт. Якщо дуже хочеться економніше, то варто брати резервацію місця до вагону РЖД (замість УЗ). Купе там тримісне, але й коштує до Львова всього 10 евро за місце, а не 18. У Будапешті плацкарту до вагону РЖД офрмлять "туди" без проблем, а "назад" вже тільки у вагон УЗ.
точно 10? Мені здавалось у РЖД там 15 євро має бути
Logged
tabo
Active user

Posts: 3136


View Profile
« Reply #8 on: 17.11.10 , 01:11 »
Share Reply with quote

Вже засумнівався. Хоча хотів написати, що за таким тарифом як у звичайному другому класі - лише квиток (тобто "шара" поширюється лише на квиток, а не на плацкарту)
Мені саме й здається, що "шара" була й на плацкарту. Я навіть десь памятаю фото плацкарти на київський вагон з тарифом 23 евро(= явно 2/3).
точно 10? Мені здавалось у РЖД там 15 євро має бути
В мене під рукою МАВівська тарифна книжка за минулий рік, там 10 евро. НЯП, тариф там не міняли з того часу.
Logged
melamory
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #9 on: 17.11.10 , 01:11 »
Share Reply with quote

Quote
(пересадки в слишком уж неурочное время)
Там звісно всі можливі варіанти - не мед, але можна спробувати підібрати такий, що був-би менш неприємним для Вас.

Якщо "тупо" Тисою їхати - там проблема у тому що треба кудись себе подіти протягом трьох годин посеред ночі у Чопу і крім того квиток Чоп-Львів дорогий бо п. 15/16 складається переважно з російських вагонів, у котрих дорого коштує проїзд по Україні. Може менш незручним Вам здасться такий "жайворонковий" варіант

15:23-19:28 Budapest-Nyugati - Zahony
20:10-21:27 Zahony - Chop
22:42-4:50 Чоп-Львів (п. 13)

Хоча звісно це більше для літа, бо взимку коли світанок пізній - прибуття о 4:50 це досить неприємно (хоча коли є куди підти у Львові доспати - це можливо менш неприємно, ніж 3 години тинятись по вокзалу Чопа).
[/quote]

я як раз так і їхатиму туди, тобто у Львів.
а от назад - зі Львова - якщо розбивати, то виходить приїхати в понеділок у Будапешт о 13-30, рівно тоді, коли починається пара, яку не варто пропускати :).
тому я і думаю їхати прямим. але щось задорого виходить :(.
Logged
Tags: lviv budapest 
Pages: [1] 2 3 4
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.119 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 07.08.13 , 08:08