Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.12.21 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Ворохта-Верховина або Ворохта-Дземброня

Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Author Topic: Ворохта-Верховина або Ворохта-Дземброня  (Read 30879 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6349


View Profile
« Reply #30 on: 19.06.16 , 09:06 »
Share Reply with quote

Огромное спасибо, коллеги!

Поездка планируется на следующую неделю - теперь задача купить обратные билеты из Львова в Днепропетровск на 28.06 с прибытием в Днепропетровск до 7.00, то есть на 42-й.
Если никакая бронь не вывалится на 42-й, то есть вариант на 192-м в Киев, а отттуда на 80-м в Днепр.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5813


View Profile
« Reply #31 on: 19.06.16 , 09:06 »
Share Reply with quote

Огромное спасибо, коллеги!

Поездка планируется на следующую неделю - теперь задача купить обратные билеты из Львова в Днепропетровск на 28.06 с прибытием в Днепропетровск до 7.00, то есть на 42-й.
Если никакая бронь не вывалится на 42-й, то есть вариант на 192-м в Киев, а отттуда на 80-м в Днепр.

OMG. Есть места на 86-й до Синельниково.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11132


View Profile
« Reply #32 on: 19.06.16 , 15:06 »
Share Reply with quote

Если никакая бронь не вывалится на 42-й, то есть вариант на 192-м в Киев, а отттуда на 80-м в Днепр.
Очень дорогой вариант. Даже с более дешевым купе на 80-й получается 588,75 грн. в сумме. Дороже чем прямой люкс выходит.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6349


View Profile
« Reply #33 on: 19.06.16 , 16:06 »
Share Reply with quote

Согласен. Я почему-то забыл, что 86-й сейчас ежедневно. Лучше (дешевле) тогда ним поехать.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1054


View Profile
« Reply #34 on: 21.06.16 , 13:06 »
Share Reply with quote

И еще, если кто-то знает как там сейчас с погранконтролем? Читал, что на гору Поп-Иван-Черногорский из Дземброни проход свободный, если не спускаться в Шибенное. Относительно спуска в Шибенное слышал два варианта: либо просто иметь при себе паспорт, либо необходимо брать (либо заказать по телефону) разрешение на посещение погранзоны в Черновцах.   
Буквально вчора вибиралися з Шибеного до Львова. Для довідки: останній автобус з Шибеного на Верховину о 14:00, пізніше немає (це зі слів водія автобуса, яким ми їхали; автобуси, які  приїжджають туди пізніше схоже, що ночують там). Прикордонники після спуску в Шибене ніякі документи не перевіряли, але паспорти варто з собою мати.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11132


View Profile
« Reply #35 on: 21.06.16 , 21:06 »
Share Reply with quote

Дякую за свіжу інформацію. Завтра відправляємося на "Карпатські мандри-4"
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1527


View Profile
« Reply #36 on: 21.06.16 , 22:06 »
Share Reply with quote

Дякую за свіжу інформацію. Завтра відправляємося на "Карпатські мандри-4"
Щасливої дороги і прихильності від гір вам!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11132


View Profile
« Reply #37 on: 21.06.16 , 23:06 »
Share Reply with quote

Щиро дякую!
Сподіваюся на прихильність Карпат до нашої маленької групи.
Сподіватимемося на добру погоду та щоб ртуть у термометрах трималася десь біля двадцятої відмітки.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 11132


View Profile
« Reply #38 on: 30.06.16 , 19:06 »
Share Reply with quote

Ну от поїздка і відбулася....

Транспорт до Дземброні не знадобився, так як їхали з Дніпропетровська до Львова 85-м, потім обід у Львові у добрій їдальні біля зупинки трамваю "Головна пошта". Далі традиційно до Ворохти 606-м.
У Ворохті заночували у готельчику (200 грн за добру кімнату у дерев"янму будинку із великим двоспальним ліжком та санвузлом у номері). Була загална кухня із посудом, де мжна було готувати (розігрівати) їжу самостійно. Сам готельчик знахдився вище вокзалу, але господар нас зустрів на автомобілі, а вранці ми спустилися до вокзалу десь хвилин за сім.

Далі була рейсова маршрутка Буковель - Косів з відправленням з АС Ворохта о 9.40, якою ми доїхали до Кривопільського перевалу (9,99 грн.). Далі пішки по червоному маршруту (Східно-Карпатський туристичний шлях) через полонину Веснарку по хребту Кострича і далі спустилися по жовтій стежці у с. Бистрець через полонину Псарівка. Двжина маршруту десь 18-19 км. Йшли досить повільно за винятком ділянки біля гори Кострича, де нас застала гроза.
Поселилися у с. Бистрець у приватній садибі та зваили на два дні суп з білих грибів та підберезника, які зібрали по дорозі.

Наступного дня - похід на гору Піп Іван Чорногорський (2028 м) через Дземброню та полонину Чуфрову (туди) та Вухатий камінь (зворотно) - маршурут вийшов дуже напружений через великий кілометраж (понад 30 км за добу). Це був єдиний день, коли погода була більш-менш вдалою (був дощ, проте не було грози).

Третього дня планувався перехід через Чорногорський хребет у районі гір Ребра та Туркул з Прикарпаття (с. Бистрець Верховинського р-ну) у Закарпаття (с. Луги Рахівського району). Даний маршрут був під великим сумнівом через великий кілометраж та важкий перехід.

Увечорі перед останнім ходовим днем я думав що взагалі не встану з ліжка на ноги - через перевтому м"язів та дуже пізній час повернення "на базу" (о 23.25), і було прийняте рішення про скасування даного переходу.

Але зранку прокинувшись ми зрозуміли, що можемо йти далі і з двогодинним запізненням все-таки вирушили на маршрут. Маршрут цікавий, учорашня втома відчувалася, осбливо для мене - чомусь у мене була задишка, і тепер навпаки дружина задавала темп, а я навпаки гальмував, через недуже добре самопочуття. Після прийняття серцевої пігулки та обіду у горах, який мені явно пішов мені на користь, я вже почував набагато краще і міг рухатися на підйом з крейсерською швидкістю. Незважаючи на згаєний час, враховуючи наш темп ми вирішили ще по дорозі піднятися на гору Ребра (2001 м), яка є також однією з шести найвищіх гір України з відміткою більше 2000 м. Нам час дозволяв ще піднятися на Ребру (хоча маршрут проходив дещо у іншу сторону), та прийти до с. Луги до настання темряви.

Але у погоди були геть інші плани. Після спуску з Ребри розпочався дощ, хоча ще годину тому його нічого не передбачало, який швидко набирав оберти. Десь через 5 хвилин розпочалася гроза та хч і некрупний, проте рясний град. Ми з іншою групою зупинилися на стежці та нахилили голови вниз. За лічені хвилини стежка перетворилася на суцільну величезну калюжу, де води були ледве не по щиклотку. Досить близько розрядилася блискавка та вдарив сильний грім. Зрозумівши, що прсто так стояти теж не вихід ми пішли вперед. Через декілька десятків метрів прямо на хребті стояв розтянгнутий туристичою групою тент, куди ми і вирішили впроститися, щоб перечекати негоду.

Під тентом була група рівненських атомників з Кузнецвська десь з 8 чоловік, яка нас і прихистила, щоб ми змогли перечекати негоду. Але там було не менш моторошно - дощ був такої сили, що навіть під тентм та у дощовиках ми вимокли до нитки. Але найстрашніше було те, що була сильна гроза із блискавками. Негода вирувала трохи більше години, після чого, дощ практично припинився, і всі продовжили свій шлях. Глянувши на небо, ми побачили, що негода знову повертається у Закарпаття (якраз туди, куда нам було треба йти) і ще порадившися з Кузнецовською групою ми вирішили повертатися у с. Бистрець (шлях був однаковим, хоч у Бистрець, хоч у Луги), проте у Бистрець ми тропу вже знали та там було відносно чисте небо.

Але дощ рзпочався знову, хоч велика хмара якийсь час трималася на найвищому гірському хребті України, навіть даючи нам шанс добіти до лісу (до нього треба було спусатися десь близько години). Ми стрімко розпчали спуск, і на велике щастя нас гроза застала вже у лісі, просто як тільки ми туди добігли. У Бистрець нам вдалося повернутися десь о 21.00.

Далі знов ночівля (цього разу нас годувала господиня та ще й пригощала молоком та чорничним варенням) і наступного дян планування повернення у Львів.

Так як з с. Бистрець автобус йде лише раз на добу вранці (до Верховини), але господиня сказала, що у них надворі стоїть вантажопасажирський мікроавтобус, а його господарі пішли у гори і завтра повинні повертатися до Львова.

Так і сталося. Незважаючи на перевантаження і брак місць вони нас взяли до самого Львова, та ще й категорично відмовилися від запрпонованих нами грошей.   

Добре, що ми не купили квитки на 605-й з Рахова до Львова - нам би вони точно не знадобилися би.         

приїхали у Львів десь біля 22-ї вечора. Ми намагалися всіма способами купити квитка на 70-й на 0.29, але марно, не було нічого, навіть люксів, і були змушені ночувати у Львові у готелі "Електрон" та намагатися діставати квитки на 28 червня на 42-й, або 86-й. Але також марно і лише менше ніж за дві години вдалося на букінгу вхопити два плацкартні місця на 42-й.
Мені це не подобалося, що доведеться їхати у плацкарті, але вибру не було - окрім цих двох місць не було нічого ні на 42-й, ні на 86-й.

Ось така поїздка.     
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1527


View Profile
« Reply #39 on: 12.07.16 , 23:07 »
Share Reply with quote

Знову висловлюю захоплення вашим з дружиною темпом і частотою переходів, три дні підряд з виходом на Чорногірський - це достойно поваги.
Непогода на хребті - напевно найстрашніше, що може статися і чого боїться кожен мандрівник, будь то вперше чи черговий раз. Співчуваю.
Але здорово, що все добре закінчилося.
Logged
Tags: vorokhta kolomyya dzembronia 
Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 14.07.16 , 12:07