Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.19 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Повышение цен на УЗ

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Повышение цен на УЗ  (Read 95393 times)
ПЧ
Active user

Posts: 580


View Profile
« Reply #190 on: 23.06.17 , 10:06 »
Share Reply with quote

...
В данном случае было бы правильно привязывать этапы повышения к заметному решению проблем с качеством. Но увы - нести ответственность за свою работу УЗ упорно не хочет.
Так об этом, на сколько знаю, практически никогда речь не идёт. В основном фигурирует формулировка "приведение в соответствие", в данном случае, соответствия цены с затратами того (на то), что есть, на повседневную эксплуатацию, без чего-то там дополнительного.
« Last Edit: 23.06.17 , 10:06 by ПЧ » Logged
Sergio
Active user

Posts: 4339


View Profile
« Reply #191 on: 23.06.17 , 10:06 »
Share Reply with quote

Так и плохо что не идет.
Кроме того - с затратами тоже непонятно. Как уже говорилось - капитальных вложений УЗ долгое время не делает.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12406


View Profile
« Reply #192 on: 23.06.17 , 10:06 »
Share Reply with quote

Однако потребителей не интересуют затраты перевозчика.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4122


View Profile
« Reply #193 on: 23.06.17 , 16:06 »
Share Reply with quote

Пока способ борьбы с ними один — стараться использовать те направления, где шанс получить сравнительно удобный состав выше. Конечно, можно исходить из мысли, что в некоторых ситуациях неважно, чем уехать, — главное уехать, но если подобная ситуация возникает, то высока вероятность, что мы делаем что-то неправильно.
« Last Edit: 23.06.17 , 16:06 by Emblaze » Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1413


View Profile
« Reply #194 on: 26.06.17 , 23:06 »
Share Reply with quote

У двох областях змінюється вартість проїзду у поїздах приміського сполучення
http://odz.gov.ua/?news=1281

За погодженням з обласними державними адміністраціями в межах регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ УЗ буде підвищено вартість проїзду пасажирів у поїздах приміського сполучення. Відтак, з 1 липня 2017 року вартість проїзду буде збільшено на 15% по відношенню до діючої у Черкаській та Кіровоградській областях.
Таке рішення було прийнято у зв’язку з високим рівнем збитковості приміських перевезень, який не дає можливості залізничникам у повному обсязі виконувати оновлення рухомого складу, підвищувати комфортність та якість обслуговування пасажирів, а також зростання цін на енергоносії, подорожчання матеріалів тощо.
Залежно від дальності поїздки вартість повного квитка в приміському сполученні на території зазначених областей становитиме від 8,60 грн. на перших 5 км і до 46 грн. на 400 км. Проїзд для дітей віком від 6 до 14 років, як і раніше, становитиме 75% від вартості проїзду дорослого пасажира, а студенти так само користуватимуться 50% пільгою згідно з чинним законодавством.
Нагадаємо, що правом безоплатного проїзду користуються 16 категорій громадян. Основними пільговиками залишилися пенсіонери, інваліди, сироти, учасники бойових дій, студенти тощо. При цьому компенсація залізничному транспорту від місцевих органів влади за проїзд пільгових категорій громадян практично відсутня. Так, за 5 місяців 2017 року перевезено у приміському сполученні майже 1 млн. 104 тис. пасажирів на суму 16 млн. 738 тис. грн., з яких компенсовано лише 10%.
Міські, районні державні адміністрації відмовляються підписувати угоди з компенсації за надання послуг пільговикам на поточний рік, мотивуючи це відсутністю коштів в місцевих бюджетах. Із року в рік залишається складною ситуація із закладанням ними коштів на компенсацію залізниці перевезень пільговиків. Як наслідок, магістраль продовжує працювати у збиток, адже кожна витрачена гривня покривається доходом лише на 13,5 копійки, при цьому вартість проїзду у приміському сполученні залишається символічною і, як мінімум, утричі нижчою, ніж автотранспортом. Проте, незважаючи на значні витрати та серйозні збитки, регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ УЗ не скасувала жодного приміського поїзда.
Прес-центр регіональної філії «Одеська залізниця»

Краще вже як на мене, таке підвищення тарифів як на Черкащині та Кіровоградщині з 1 липня, аніж на Придніпровській залізниці, де за 200 км. треба віддати 70 гривень. І Південно-Західна, якщо надумає підвищувати тарифи, то краще хай з нових приміських тарифів Черкащини і Кіровоградщини приклад бере. Інакше, слідом за Придніпровкою електричками майже одні пільговики і зайці їздитимуть.
« Last Edit: 26.06.17 , 23:06 by K-91 » Logged
вася
Guest
« Reply #195 on: 27.06.17 , 04:06 »
Share Reply with quote

Многие хотели бы видеть в этом списке Киевскую обл...
Logged
Zilberg1985
Active user

Posts: 205


View Profile
« Reply #196 on: 27.06.17 , 08:06 »
Share Reply with quote

70 грн. за 200км. це ще нормально. Наприклад на автобус (маршрутку) Київ - Умань, відстань тіж 200 км., ціна 140 грн.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8306


View Profile
« Reply #197 on: 27.06.17 , 08:06 »
Share Reply with quote

70 грн. за 200км. це ще нормально. Наприклад на автобус (маршрутку) Київ - Умань, відстань тіж 200 км., ціна 140 грн.
Ага, при цьому плацкарт у швидкому поїзді коштує вдвічі дешевше за приміський.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 845


View Profile
« Reply #198 on: 27.06.17 , 08:06 »
Share Reply with quote

Видится единственная задача - это просто убить пригородное сообщение.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1413


View Profile
« Reply #199 on: 27.06.17 , 11:06 »
Share Reply with quote

Щодо автобусів та маршруток, то вартість проїзду в них однозначно завищена. Формально там ніби є вільна конкуренція, але фактично ринок автобусно-маршруточних перевезень (за винятком хіба що міжнародних) являє собою олігархічну монополію із рисами змови. Ніякої вільної конкуренції там нема. Достатньо згадати те, як перевізнику, який погодився возити пасажирів із Одеси в Миколаїв за 60 гривень (у конкурента вартість проїзду була 100 гривень) спалили весь автопарк. Дуже часто так званими "приватними автоперевізниками" є депутати місцевих органів влади, колишні регіонали, багато з яких зараз повступало в шоколадний БПП. Так само як і чинуш Укрзалізниці, які хочуть вбити пригород, їх цікавить лише те, як здерти максимально великі суми по компенсаціях за пільговиків.
Logged
Tags: uz price rising prices 
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!