Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 09:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Жители Энергодара - Вам нужен поезд ?

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11
Reply | Print
Author Topic: Жители Энергодара - Вам нужен поезд ?  (Read 14577 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3248


View Profile
« Reply #90 on: 12.04.17 , 21:04 »
Share Reply with quote



А кому нужен Хюндай в Чаплино и Межевой? А между прочим есть информация, что по Чаплино посадка на Киев иногда доходит до 20 человек.

Это правда, сам видел.
Думаю, что и в Межевой посадка будет не меньше.

Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #91 on: 12.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

Так а що там з'явилося через Блакитне? Тільки 133/134 та пара приміського. 209/210 тепер нема. Замість нього або 161/162, або 297/298.
Я говорю за самі нитки.
А толку з цих ниток? Таке враження що це щоб забезпечити роботою не машиністів, а графістів.
Графісту там яка різниця? Є, звичайно, але не тут. А ось для депо 6 пар потягів, які є зараз через Апостолове, значать багато. Якраз машиністів, заправників, слюсарів... Бабу Зіну в лазні, нарядчика Василя Оксентійовича.  В депо в Херсоні 508  членів профспілки ))) А ось якщо ще є нитка пасажирська, та нею провести маршрут, то там ниточка, звичайно, й ще далі тягнеться... Чи просто навіть під вже заведені на НГРП потяги можна зазделегідь компонувати видачу, верстати графіки поїздобригад та таке інше... Порахуйте скільки навіть ось зараз буде годин в Херсона при призначених наразі парах потягів 101/102, 133/134, 161/162, 251/252, 297/298, 375/376. Три з них миколаївські графіки, щоправда. Але там йде гешефт на Долинській, де Миколаїв на перескоці. Не було б цих потягів, не було б Долинської, бо миколаївці б горлянку перегризли. Депо одне юридично, але фактично, - змінилося мало чого в перевізній роботі. Раніше Херсон мав ще пару-трійку колосівського оберту, а миколаївці джанкоювали також на такій кількості потягів.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5785


View Profile
« Reply #92 on: 13.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

Об"яcніть, будь ласка, популярно, який толк для тяговиків від ниток, по яких призначається потяг лише декілька раз на рік?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5785


View Profile
« Reply #93 on: 13.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

Особенно это касается воздуховоза "Славутич", которому кроме Таврическа уже давно пора добавить еще Акимовку и Партизаны. Если дело пойдет - Пришиб следующий на очереди для 12-го
Ах, да, забыл. Кроме всех вышеперечисленных станций "Славутичу" еще нужна остановка в Вольняске. И это не стеб.
Logged
sean
Active user

Posts: 2658


View Profile
« Reply #94 on: 14.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Шо ж то за флагман буде з таким набором зупинок?
Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #95 on: 14.04.17 , 12:04 »
Share Reply with quote

Об"яcніть, будь ласка, популярно, який толк для тяговиків від ниток, по яких призначається потяг лише декілька раз на рік?
Декілька, це для Вас скільки?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5785


View Profile
« Reply #96 on: 14.04.17 , 17:04 »
Share Reply with quote

Шо ж то за флагман буде з таким набором зупинок?
Да який він зараз в дупу флагман, пардон, якщо навіть у вихідні не завжди на 100% запвнюється.
А так хоч трохи заповниться по провінціях, за рахунок тих, кому буде зручніше переплатити, але їхати у нормальному поїзді без пересадок. Тим саме трохи розвантаживши той же 71/72 та 51/52.   
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5785


View Profile
« Reply #97 on: 16.04.17 , 13:04 »
Share Reply with quote

Об"яcніть, будь ласка, популярно, який толк для тяговиків від ниток, по яких призначається потяг лише декілька раз на рік?
Декілька, це для Вас скільки?
Це не для мене, а по графіку.
Зазвичай разово лише на свята та окремі нитки на літній період (окрім 161/162). Але призначення цих поїздів не просто заради роботи машиністів, так як незважаючи на неідеальний графік це все найчастіше заповнюється повністю, тому це здоровий глузд. До того ж там склад ЛВЧД-13 Миколаїв, тому якщо їхати через Новий Буг, то Херсон за бортом. Але окрім того, є ще дві нитки 205/206 та 209/210 Миколаїв - Київ, який прокладений саме через Новий Буг. А те що так прокладені 251/252 та 265/266 - то це географічно доцільно. Єдине що викликає сумнів - це літні поїзди, які їдуть у Херсон через Одесу і після Одеси завантажені десь на 20%. Отут дійсно сумнів у доцільності.
Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #98 on: 17.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

Які склади... Які Нові Буги.... Ви розумієте, що від приписки вагонів не залежить приписка локомотиву, а також те, що херсонські бригади та локомотиви водять потяги і до Долинської також? Як і до Колосівки. А також миколаївські водили до Джанкою, та водять до Апостолового. Приблизно на паритеті.  Не треба діяти за схемою "моє слово останнє". Ви щось все змішали до купи. Я вам не говорю за графіки, ідеальні вони, чи ні. Не говорю за те, що потяги взагалі призначили задля бригад.  Я говорю за те, що призначення потягів до Херсону через Апостолове замість через Миколаїв, - це для забезпечення роботою бригад Херсону, а не Миколаєва (миколаївцям при цьому також дали там три потяги, але херсонцям дали якраз скільки ж миколаївських), і коли на те пішло, то також задіяти ще й Придніпровську, яка втратила велику кількість потягів на Крим. Людей на вулицю вигнати?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5785


View Profile
« Reply #99 on: 17.04.17 , 09:04 »
Share Reply with quote

Ні, зачекайте, Ви кажете, що прокладання ниток через Білу Криницю - це лише для забезпечення роботи херсонських локомотивників, і тут же пишете, що це також полігон для миколаївців. Це взагалі розмова ні про що з першого ж посту, так як тут по суті те що є - це все потрібно пасажирам, а не робота заради роботи як по Огульцях. По суті, окрім херсону та миколаєва там тягнути нікому і він ниток це не залежить, а у Придніпровки там зараз такі проблеми з тепловозами, що тягнути нічим та нікому.
« Last Edit: 17.04.17 , 10:04 by Крымчанин UA » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.114 seconds with 20 queries.