Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.19 , 10:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    State borders and customs in train travels

      Пересечение границы с Россией

Pages: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68
Reply | Print
Author Topic: Пересечение границы с Россией  (Read 284121 times)
camry
Active user

Posts: 443


View Profile
« Reply #650 on: 06.11.19 , 09:11 »
Share Reply with quote

Ничего я не путаю. 74 пустили по графику 55 , но сейчас он отправляется с Киева в 23:00, 6-ка в 19:36 , а Кишиневские в 12:30, а другой в 14:30 Промежуток между 14:30 и 19:30 неплохо было бы чем-то заполнить, что бы приезжать в Москву не в 5 утра и не 10)
Смело можно один из оставшихся отменять, какой промежуток вы хотите заполнять? Они пустые через границу едут в непиковые дни. 5/6 единственный, который заполняется более менее
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3247


View Profile
« Reply #651 on: 06.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

Будапешт - Ужгород 6.30 - Львів 9.00 - Київ - 15.00 - Москва Київська 6.30
Бухарест - Чернівці 6.30 - Львів 10.30 - Київ 17.00 - Москва Київська 7.45
Берлін - Ковель 8.30 - Київ 16.00 - Москва Київська 7.20
Прага - Львів 12.30 - Київ 19.10 - Москва Київська 9.30
Берлин и Прага не взлетят, лишняя ночь в пути.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4960


View Profile
« Reply #652 on: 06.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

Даже в эту тему умудрились присунуть Пропозыцию. Я сейчас не про качество Пропозиции: сам в свое время предлагал ВБС типа Рига - Вена и до сих пор считаю идею не списанной в утиль. Я больше о месте и мере, все хорошо вовремя и в меру.

Надо батюшку позвать, освятить. Батюшку я предлагаю католического, к нашим православным попам у меня доверия нет. Когда-то обходились без священника: за форумом был закреплен Святой Отец, в те времена когда он был в адеквате. Он считался перепрошитым под жд-фаната священником с пристрастием к пиву, и к его кадилу часто обращались в спорах. Он строго следил за всеми, а его вердикта "Давайте не будем кормить тролля" все боялись как огня: не мудрено, ведь часто-густо подобный вердикт заканчивался вечным баном.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3371


View Profile
« Reply #653 on: 07.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

Даже в эту тему умудрились присунуть Пропозыцию. Я сейчас не про качество Пропозиции: сам в свое время предлагал ВБС типа Рига - Вена и до сих пор считаю идею не списанной в утиль. Я больше о месте и мере, все хорошо вовремя и в меру.

Можно наверное и сейчас - через Киев. Прямых пассажиров правда будет мало.
Через Биалосток наверное не получитя, в Прибалтике нет перецепки,
кроме, может быть, Драугисте.

С уважением Ульф
Logged
SW7
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #654 on: 07.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Від цього Україна отримає чимало бонусів, зокрема і гіпотетичне заповнення вказаного вами проміжку часу. Наприклад:

Будапешт - Ужгород 6.30 - Львів 9.00 - Київ - 15.00 - Москва Київська 6.30
Бухарест - Чернівці 6.30 - Львів 10.30 - Київ 17.00 - Москва Київська 7.45
Берлін - Ковель 8.30 - Київ 16.00 - Москва Київська 7.20
Прага - Львів 12.30 - Київ 19.10 - Москва Київська 9.30
но-но, щось дуже амбітно.
всі графіки вами запропоновані підозріло схожі на старий добрий Львів, Ковель-Москва. От його б вернути на старий графік і начипити згадані вами ВБСи. тим паче що з Ужгорода до львова є з чим їхати - той же солотвинський...
Quote
Але їхати у вагоні з євросервісом українцю до Росії годиться тільки у крайньому випадку.
а ось це ствердження  можете розтлумачити? не розумію, про що саме мова? про ціну чи рівень сервісу або це якесь чисто геополітичне зауваження?
ІМХО, найкраще що може Україна зробити для того, щоб зрубати бабла на трафіку ЄС-РФ - це відновити курсування літаків Київ-Москва Віззейром і МАУ. Бажано з продажем прямих квитків (МАУ це до речі вміє). Однак, може й правильно, що поки що не літають. не приведи господь якась політична провокація від радикалів з того чи іншого боку - літак є літак і там летять люди...
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3247


View Profile
« Reply #655 on: 07.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

найкраще що може Україна зробити для того, щоб зрубати бабла на трафіку ЄС-РФ - це відновити курсування літаків
Вы забыли причины остановки прямого авиасообщения (спор вокруг полетов в Симферополь)? Так что это нереально по политическим соображениям.
Logged
klepko
Active user

Posts: 476


View Profile
« Reply #656 on: 07.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

Від цього Україна отримає чимало бонусів, зокрема і гіпотетичне заповнення вказаного вами проміжку часу. Наприклад:

Будапешт - Ужгород 6.30 - Львів 9.00 - Київ - 15.00 - Москва Київська 6.30
Бухарест - Чернівці 6.30 - Львів 10.30 - Київ 17.00 - Москва Київська 7.45
Берлін - Ковель 8.30 - Київ 16.00 - Москва Київська 7.20
Прага - Львів 12.30 - Київ 19.10 - Москва Київська 9.30
но-но, щось дуже амбітно.
всі графіки вами запропоновані підозріло схожі на старий добрий Львів, Ковель-Москва. От його б вернути на старий графік і начипити згадані вами ВБСи. тим паче що з Ужгорода до львова є з чим їхати - той же солотвинський...
Quote
Але їхати у вагоні з євросервісом українцю до Росії годиться тільки у крайньому випадку.
а ось це ствердження  можете розтлумачити? не розумію, про що саме мова? про ціну чи рівень сервісу або це якесь чисто геополітичне зауваження?
ІМХО, найкраще що може Україна зробити для того, щоб зрубати бабла на трафіку ЄС-РФ - це відновити курсування літаків Київ-Москва Віззейром і МАУ. Бажано з продажем прямих квитків (МАУ це до речі вміє). Однак, може й правильно, що поки що не літають. не приведи господь якась політична провокація від радикалів з того чи іншого боку - літак є літак і там летять люди...

Тут все разом. Чому Україна або країни ЄС повинні платити за комфорт громадянину України дістатися Росії. А ось тікати з Росії це навіть престижно. А щодо старого доброго Львів, Ковель Москва - це в які роки? А ВБСи - навряд чи. З ними в УЗ боротьба
Logged
joy
Active user

Posts: 25438


View Profile
« Reply #657 on: 08.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Какая же железная дорога запустит такие чудо-поезда по маршруту старой доброй "Дуклы"?
РЖД? Ну они так и так воздуховозы гоняют, через Батьку, с ВИПами даже.
Или может OBB ночник запустит?
Но что касается прицепок - тут уже можно какие-то перспективы строить. Но опять же вопрос - за чей счет банкет.
Logged
SW7
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #658 on: 08.11.19 , 21:11 »
Share Reply with quote

панове, назріло таке питання щодо перетину кордону Україна-РФ.

Яка ситуація з наявністю приміських або міжобласних автобусів із Шостки, Новгорода, Дружби, Путивля тощо в Брянську і Курську області?
чомусь розклади можливих рейсів в таких напрямках ніде не засвічені,

Але в світлі того, що колись давно було зо 5 різних залізничних ліній в цьому регіоні, які перетинали кордон, і на більшості було ЩОДЕННЕ сполучення, навіть після розпаду Союзу, а тепер пас. поїзди їздять тільки лінією Конотоп-Брянськ, якось дивно, на цьому грунті мали б виникнути якісь автобусні чи маршруточні альтернативи.

Можливо, вони їздять неофіційно, а в інтернеті про них не написано? Хтось знає про такі? Або можливо десь ще крім Гоптівки є нормальне підвезення під кордон з обох боків, хай і не дуже часто?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3247


View Profile
« Reply #659 on: 10.11.19 , 01:11 »
Share Reply with quote

РЖД? Ну они так и так воздуховозы гоняют, через Батьку, с ВИПами даже.
(пожимая плечами) сегодняшний берлинский "Стриж" распродан почти полностью, осталось инвалидное купе и чутка люксов и СВ. Хотя на дворе, мягко говоря, совсем не сезон. Часть народу конечно едет до Минска/Бреста, но от Бреста все равно где-то 80% наполняемость.

можливо десь ще крім Гоптівки є нормальне підвезення під кордон з обох боків, хай і не дуже часто?
Есть просто автобусы через границу - Сумы-Курск.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!