Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.18 , 10:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Планируется поездка Волгоград-Черновцы

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34
Reply | Print
Author Topic: Планируется поездка Волгоград-Черновцы  (Read 43936 times)
gooley
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #310 on: 04.06.18 , 19:06 »
Share Reply with quote

Якщо оберу варіант поїздки 118+45+370, то з Чернівців планую вирушати 19 серпня. Це буде неділя. Який там буде склад - невідомо поки що. За підказку дякую.
Виникло питання з приводу наявності тих перекреслених сніжинок, чи іхньої відсутності при придбанні квитка на букінгу. Хочете сказати, що можливий варіант, коли вагін помічений, як необладнаний кондиціонером, а насправді кондиціонер в ньому працоє? І навпаки?  
« Last Edit: 04.06.18 , 19:06 by gooley » Logged
sean
Active user

Posts: 3151


View Profile
« Reply #311 on: 04.06.18 , 20:06 »
Share Reply with quote

У складах Галичини усі н/ф купе (з 12, здається, по 16) - практично завжди влітку кондиціонуються. Хоча то старі шоколадки і на букінгу вони без сніжинки. Знову таки, я не можу давати Вам 100% гарантії, але в моїх поїздках та рухлядь частіше кондиціонувалась.
Те, що фірмове до 12 вагону - чистий фарт. Може бути рухлядь, може бути щось з дніпровського квр, там нині повний соляний треш.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 548


View Profile
« Reply #312 on: 04.06.18 , 20:06 »
Share Reply with quote

ну ночной переезд Буковиной - это полбеды, может даже не слишком жарко быть, но вот ехать в 46 днем - это мрак и жесть
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2818


View Profile
« Reply #313 on: 04.06.18 , 20:06 »
Share Reply with quote

19 августа в этих местах уже может быть холодно и дождливо, хотя и с меньшей вероятностью, чем парой недель позже.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6888


View Profile
« Reply #314 on: 04.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

У складах Галичини усі н/ф купе (з 12, здається, по 16) - практично завжди влітку кондиціонуються. Хоча то старі шоколадки і на букінгу вони без сніжинки. Знову таки, я не можу давати Вам 100% гарантії, але в моїх поїздках та рухлядь частіше кондиціонувалась.
Те, що фірмове до 12 вагону - чистий фарт. Може бути рухлядь, може бути щось з дніпровського квр, там нині повний соляний треш.
Ми їхали "Галичиною" з Дніпра до Львова 22 травня у тому ж 16 нефірмовому купе. Вагон був 1982 року без будь-якої модернізації, з дерев'яними рамами але дійсно кондиціонований.
А ось сусідній 15 був некондиціонований, хоча десь випуску 1986 року та зі склопакетами та кватирками.
Фірмова група - був один різнокольоровий дніпровський КВР, але вже досить давній, здається за номером 9,  сам вагон 1981 року випуску. Інші фірмові - такі самі немодернізовані Амендорфи з кондиціонерами, але новіші за нефірмові. Ну десь 1987-1989 років випуску.
А от фірмовий люкс - досить свіжий дніпровський КВР, але й коштував він щось 1141 грн. проти 293 грн в нефірмове купе.
Logged
gooley
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #315 on: 05.06.18 , 00:06 »
Share Reply with quote

ну ночной переезд Буковиной - это полбеды, может даже не слишком жарко быть, но вот ехать в 46 днем - это мрак и жесть
Ну а если в 46 взять люкс. Там же по идее должен быть кондёр? Или я ошибаюсь? Типа как повезёт.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 857


View Profile
« Reply #316 on: 05.06.18 , 00:06 »
Share Reply with quote

Зачем кружить на 46 за 500 с лишним грн, если есть хюндай шкода(!) 724 (Киев 13:31 - Харьков 18:11) от 100 с небольшим(!) за боковушку до неполных 400 за 1 кл. (С каких пор ее туда пустили, интересно?)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2818


View Profile
« Reply #317 on: 05.06.18 , 00:06 »
Share Reply with quote

Зачем кружить на 46 за 500 с лишним грн, если есть хюндай шкода(!) 724 (Киев 13:31 - Харьков 18:11) от 100 с небольшим(!) за боковушку до неполных 400 за 1 кл. (С каких пор ее туда пустили, интересно?)
Шкода по маршруту Киев-Харьков ходит с июля прошлого года, судя по этим данным. Но по ссылке упомянут 719/720.

https://economics.unian.net/transport/2047239-dvuhetajnyiy-poezd-koda-s-29-iyulya-budet-kursirovat-po-marshrutu-harkov-kiev-harkov.html

 Аналогичный вашему недоуменный вопрос задавался 30 мая на харьковском форуме, так что, видимо, покращилась ситуация недавно. Впрочем, я не уверен, что даже в дневном режиме имеет смысл те плацки летом юзать, они наверняка без кондера.
« Last Edit: 05.06.18 , 00:06 by Emblaze » Logged
gooley
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #318 on: 05.06.18 , 00:06 »
Share Reply with quote

Зачем кружить на 46 за 500 с лишним грн, если есть хюндай шкода(!) 724 (Киев 13:31 - Харьков 18:11) от 100 с небольшим(!) за боковушку до неполных 400 за 1 кл. (С каких пор ее туда пустили, интересно?)
Спасибо за подсказку. Не думал об этом варианте. Если поймать "боковушку" - поездка будет очень экономной, но вот только по Харькову очень долго ждать придётся, а в 46 может поспать удастся, хотя может лучше будет и вправду на "боковушке" 724-го приехать и взять номер в хостеле у вокзала (130 грн. место в 4-х местном номере или 350 грн. - пэрсональный нумер с плазмой и кондиционером.) помыться побриться и поспать чуток - ждать - то 6 часов почти.  Даже если взять "боковушку" в 724 - й за 114 грн. и шикануть, взяв в хостеле отдельный нумер за 350 грн. примерно то на то и выйдет, если ехать из Киева в Харьков в люксе 46-го. А если гривен 200 сэкономить захочется, то "боковушка"+  4-х местный номер в хостеле за 130 грн. Ай да спасибо ВАМ, уважаемый _vs_.
« Last Edit: 05.06.18 , 00:06 by gooley » Logged
sean
Active user

Posts: 3151


View Profile
« Reply #319 on: 05.06.18 , 08:06 »
Share Reply with quote

(С каких пор ее туда пустили, интересно?)
Шкода бігає там з осені 2016-го. Тоді вона була харків-вінниця, з минулого року обрізана по києву.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.094 seconds with 20 queries.