Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.09.19 , 19:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        Повна PESA та ікра летичівської риби

Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Author Topic: Повна PESA та ікра летичівської риби  (Read 10773 times)
sean
Active user

Posts: 4015


View Profile
« Reply #10 on: 23.08.11 , 19:08 »
Share Reply with quote

Вікторе,
навіть якби я не був фанатом залізничного транспорту, то, читаючи ваші оповіді, не міг би не зацікавитись і не захотіти самому пережите описане! :)

З.І.
Після цього провідники почали визначатись, яку зі служб хмельницького таксі викликати, з чого я зробив висновок, що з цієї дупи непросто буде вибратись на вокзал.
ст. Гречани - жопа ще та. І якщо вдень однією з двох маршруток ще можна виїхати, то ввечері - повний абзац. А років ще так 15 тому, коли маршруток не було, для того, аби дістатись Гречан, треба було їхати тролейбусом до Алмазу, а потім довго і нудно теліпатись до залізничного мосту з іншого боку станції і переходити його. Враховуючи те, які там місцини, - заняття не з приємних.
Logged
tim
Active user

Posts: 7107


View Profile
« Reply #11 on: 23.08.11 , 22:08 »
Share Reply with quote

Разбавлю мову постом на русском языке! ;)
Очень понравился рассказ, большое спасибо, Виктор! Я с моим почти никаким знанием украинского всё понял, что для меня стало неожиданностью! Жду окончания красочного рассказа!
Logged
joy
Active user

Posts: 25342


View Profile
« Reply #12 on: 23.08.11 , 22:08 »
Share Reply with quote

Да, интересный рассказ, хотя с целью экономии времени через переводчик пришлось пропустить.
Доброго украинского пивка захотелось, холодненького Проскурiвске, например
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4708


View Profile
« Reply #13 on: 24.08.11 , 13:08 »
Share Reply with quote

Летичів -- Вінниця

У Летичеві на автовокзалі мене підстерігала неприємна ситуйовина -- вокзал був порожній. Маршруток Летичів -- Вінниця виявилось в ходу аж дві в сутки і обидві вже не ходили. Це при тому, що маршруток Хмельницький -- Летичів є дофіга. Наявну непропорційність ніхто не збирається заповнювати -- поговорив з двома студентами, які стопили транспорт на трасі до Вінниці, вони розказали, що проблема з виїздом на Вінницю тут вічна. У касі порадували, що автобув на Вінницю мав бути вже, просто трохи спізнюється, але це рейс курорт Сатанів -- Вінниця і квитків на нього нема, і невідомо, чи братиме він стоячих. Наступний рейс на Вінницю о 18.05, що означало розтяг потягівки на два дні з ночівлею хрен-зна де. Але приїхав рейс на 16.45 із Сатанова, і добродушний дядька узяв усіх стоячих до Вінниці, знову ж таки на 3 грн з гаком дешевше, ніж у касі. Курортники з баулами дивились на нас з неприхованою злобою, особливо коли в наступному селі автобус застопили ще десять паксів до Вінниці і Літина і перетворили салон у банку кильки.

Незважаючи на те, що в мене в розпорядженні був інтервал між РА в Гречани і 828 з Вінниці понад п’ять годин, я ледве вклався в цей час, і це при тому, що в Летичеві витратив не більше 40 хвилин на базар і мандрівку до автостанції. Ось вам і переваги шиннокопитного транспорту, вірніше, їх відсутність. Крім того, важливо те, що в усіх цих містах АВ розташований далеко від ЖД.

У Вінниці прибули на Західний автовокзал приблизно за годину до 828-ї. Щоб не тратити часу, я тут же приклався до "Проскурівського" і осушив його за 100 секунд. Потім перейшов дорогу навпроти автовокзалу до трамвайної колії -- там на жд йдуть 34 маршрутка і 5-й трамвай. Трамвай у Вінниці оригінальний, вузенькі сині вагончики по колії 800 мм, як у Львові. Шурує непогано, майже не програє маршрутці. Але поїхав оною. Проїзд шиннокопитними після 22.00 тут уже 3.50. Подібну диференціацію я зустрічав ще в Коломиї. На вокзал я заїхав за півгодини і теоретично ще встигав на звичайну приміську на 18.41, не платячи за дві зупинки з новим диким комзбором 25 грн за проїзд, який не гарантує мені добирання до місця призначення )))

Вінниця -- Козятин 1

Сотні осіб штурмували 828 по прибутті. Провідник тільки краєм ока заглядав у студентські, інакше посадка розтяглася б хвилин на 10. Залізши в цей бардак, я переглянув своє ставлення до ЕПК взагалі.

Що для мене таке було ЕПК всі ці роки? Самотність у вагоні, ноги на сусідньому сидінні, одиничні попутчики а то й взагалі засилки. Пиво й горішки розкладалися по сусіднім сидінням. Дебільна компоновка демихівки з сидячками рило-в-рило і 3на3 змусила мене пожаліти людей, які в такому їздять. Кілька років тому я попав на таке, але тоді я відразу втік у бар, зараз же такої можливості немає! Коли потяг рушив, я пересів у кінець салону з козятинськими місцями, там знайшлась вільна секція 2х2, куди я відразу ж вмістив ноги. І коли провідник сам запропонував мені продовження поїздки до Фастова за ціною питання квитка з Козятина, я на його здивування відмовився. А було чого відмовлятись -- після Козятина мене очікувало сусідство з кругломордим жлобом, який розсівся так, начебто йому кілок в анус забили. Рибки в ЕПК, забитим у м’ясо, не відкриєш, та й пива нема де купити. У Козятині я точно знав, що мене чекає напівпорожній салон.
« Last Edit: 24.08.11 , 13:08 by Віктор Гарвона » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22625


View Profile
« Reply #14 on: 24.08.11 , 13:08 »
Share Reply with quote

Вікторе, тобто історичні пам'ятки Летичева Ви вирішили не відвідувати? Це при тому, що у списку "Пам'яток України" у Летичеві є ось це

   3161      Комплекс замку i домiнiканського монастиря (мур.)       16-17 ст.      763 0   
   3162      Костел Успiння Марiї (мур.)       1606-1638 рр.      763 1   
   3163      Келiї (мур.)      1606-1724 рр.      763 2   
   3164      Мури з круглою баштою (мур.)       1598 р.      763 3   
   3165      Михайлiвська церква (мур)      15-16 ст.      1692 0   

при тому що досвід показує, що нерідко певні з гідних творінь рук людських у цей список не потрапляють.
« Last Edit: 24.08.11 , 13:08 by Maxy » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4708


View Profile
« Reply #15 on: 24.08.11 , 15:08 »
Share Reply with quote

Вікторе, тобто історичні пам'ятки Летичева Ви вирішили не відвідувати? Це при тому, що у списку "Пам'яток України" у Летичеві є ось це

   3161      Комплекс замку i домiнiканського монастиря (мур.)       16-17 ст.      763 0   
   3162      Костел Успiння Марiї (мур.)       1606-1638 рр.      763 1   
   3163      Келiї (мур.)      1606-1724 рр.      763 2   
   3164      Мури з круглою баштою (мур.)       1598 р.      763 3   
   3165      Михайлiвська церква (мур)      15-16 ст.      1692 0   

при тому що досвід показує, що нерідко певні з гідних творінь рук людських у цей список не потрапляють.

За ті 40 хвилин, впритик відведених на Летичів, звісно ні. Але це чудова нагода повторити потягівку ще раз, вже з дружиною. Хочу її показати 630м, заодно походимо по костелах. Тільки як спланувати наступну поїздку так, щоб вистачило часу, враховуючи такий утруднений виїзд з Летичева, як я описав? Мені бачиться поки два варіанти:

1) обкатувати 630м вранішнім з Гречан о 7.00. І добиратися в Летичів з Хмільника. Правда, той Хмільник, що я побачив з вікна РА, це в кращому випадку зажоп’я самого міста. Мені цей варіант мало привабливий через нічний переїзд до Хмеля;

2) проводити поїздку не в "недільну жопу", з таким розрахунком, щоб були з Вінниці квитки на 116-й. Цей варіант дасть небагато виграшу по часу на Летичів, але місто компактне. Ну і, звісно, варіант діє лише до 15.09.2011.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4708


View Profile
« Reply #16 on: 24.08.11 , 16:08 »
Share Reply with quote

Блін, за пивом і рибкою забув сказати вам головне.

З розмови з провідниками РА: у Гречани вже прийшла друга PESA. Буде експлуатуватись на Кам’янець. Провідники єхидно зауважили, що її дуже хотіла бачити в себе Жмеринка (на Могилів), і ситуацію "розрулювали" в Києві, де й порішили: Жмеринці отказать.

Можливо, одним із заходів щодо збільшення заселеності цього РА буде його курсування в режимі Кам’янець -- Вінниця -- Кам’янець? Із Шепетівкою начебто все зрозуміло: РА призначався не на порожньому місці, а на стабільний накатаний пакспотік. А Калинівська лінія поки що не дуже поінформована про новий РА, та й якихось точок притягання, крім Робочої, я там не побачив. То й же Хмільник, як я вже писав, виявився зажоп’ям з п’ятьма пасажирами. А десь у Летичеві пакси штурмують маршрутки.

Можливо, ще одна вада обкатаного мною РА -- те, що він пущений проти потоку. Я вже десь писав, свого часу в ніч з п’ятниці на суботу на станції Козятин був шокований сотнями паксів, які не могли купити общак на 617-й. Можливо, в 7-8 ранку там потрібен потяг на Хмель, а не від нього? Крім того, цей потік історично склався все-таки до Козятина, а розвертати його на Вінницю -- це все одно, що писати історію з чистого листа з прогнозованим результатом.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #17 on: 24.08.11 , 17:08 »
Share Reply with quote

А Калинівська лінія поки що не дуже поінформована про новий РА
Я думаю что когда отменят 617й, а мне кажется что это случится максимум через год, тогда у людей просто не будет выбора, тогда и будет РА хорошо заполнятся.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4708


View Profile
« Reply #18 on: 25.08.11 , 12:08 »
Share Reply with quote

Летичівка-1: Завершальний акорд. Козятин 1 -- Фастів 1 та чорний касир

Висівши в Козятині з 828-ї, трохи поспостерігав за тим, як остаточні пакси забивають елю на 100% і злобно усміхнувшись пішов оглядати відреставрований чудо-вокзал. Дуже красиво зроблено. Касовий зал перенесено на протилежний бік, з торця Шепетівської платформи. Всередині там дуже просторо, чисто, є чим дихати. Електричка, яку я пропустив у Вінниці, стояла на посадку до Шепетівки, а до Фастова мала прибути з Бердичева.

Оглянувши вокзал, пішов на закупки пива. З гіркотою зрозумів, що брати оне треба було у Вінниці. Тут, на острівному вокзалі за відсутності цінової альтернативи пиво дорожче, ніж навіть на київському вокзалі. Але купив, що мав робити. Відразу постало цінове питання, і вирішив про себе взяти на літр більше, в ельці заплатити по повному тарифу і таксі у Фастові вже не брати. Але всі мої страждання розрулились, коли я побачив його.

В УЗшній уніформі, з касовим апаратом, але без бейджика. Він застрибнув чомусь в передостанній вагон і спитав пасажирів, чи це електричка до Києва. На що я відповів, що до Фастова, це його чомусь здивувало. По салону ходила якась торговка, що в такій годині в дивину, і носила якусь відверто непотрібну хрень: затуляти від сонця лобове скло автомобіля (!!!) Вони час від часу перезирались, з чого я робив висновки, що псевдоторговка працює в парі з чорним касиром і моніторить для нього дорогу. По салону касир пройшовся невпевнено, ствердно питаючи: "у всіх є білети?" Це настільки повний контраст із діючими касирами, тактика яких впитися в тебе клешнями і по можливості обов’язково нахамити, що я дуже розвеселився з інтелігентного чорного касира і підкликав його до себе:

– здрастуйте. А шо це ви парами не ходите?
– му...
– в мене нема квитка. Вибийте мені до Фастова десь за 5-6 гривень.
– та ти шо... Білет 9,05 (я при цьому намагався заглянути в апарат, небось десь у магазині взяв :) той хвацько затулив від мене екран :)
– нема в мене 9,05. Є 5-6.
– тоді давай так.
– та ти шо... Не можу я так. Електрички відміняють, зупинки скасовують, збитки кругом. Я тоже газети читаю, і хочу на всі, що в мене є, квиток купити.
– му...
– так шо робить будете?
– давай я буду назад йти, шось тобі виб’ю (швидко йде геть).

Коли його чорна напарниця ще раз проходила по вагону, я розвернувся і довго мовчки дивився на неї. Та сполохано почала озиратись. Потім напевне подзвонила йому. Більше я чорного касира в своєму вагоні не бачив.

Пасажири -- одна бабулька з кравчучками, але настрою зовсім не псувала, сімейна пара середніх років, молодий хлопець, який півдороги говорив комусь по телефону, що тепер є дешевий Візейр в Барселону і восени буде кльово злітати туди на рок-концерти, і його подруга, миловидне створіння в облягаючому костюмчику з заячими вушками :) На сусідніх сидіннях розкладені пиво, рибка і горішки, і ти нагороджуєш себе після втоми за день, заклавши ноги як завжди, на протилежне сидіння. Оце і є підвищений комфорт. А те, що поїхало під №828 -- це хзщо.

По Фастову було і ще одне літрове пиво, і таксі. Мініпотягівка по-фастівськи добігла свого кінця.
« Last Edit: 25.08.11 , 12:08 by Віктор Гарвона » Logged
E_09
Active user

Posts: 7819


View Profile
« Reply #19 on: 25.08.11 , 12:08 »
Share Reply with quote

Ура-а! Доїхали!  ;)
Добрий відгук про подорож, дякую, Вікторе!
Logged
Tags: letychiv khmelnytsky vinnycia 
Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 22.01.14 , 23:01