Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 17:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        etc

Pages: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110
Reply | Print
Author Topic: etc  (Read 381681 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2253


View Profile
etc
« Reply #1040 on: 29.01.21 , 22:01 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця: ад чи рай? Бампер і Сус
Обережно! Ненормативна лексика.
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
etc
« Reply #1041 on: 03.02.21 , 21:02 »
Share Reply with quote

Не знайшов про перейменування,але поки ще не відбулось.
Quote
Комітет Верховної Ради з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування підтримав проєкт постанови про перейменування селища Новгородське в Донецькій області на Нью-Йорк.

Про це повідомив член комітету Віталій Безгін в фейсбуці.

"До появи в Україні свого Нью-Йорку лишився останній крок! Комітет підтримав перейменування Новгородського (Донецька область) на Нью-Йорк!" - написав він.

Нью-Йорк - історична назва Новгородського, і повернути її намагалися ще за минулого скликання Верховної Ради.

"Назва Нью-Йорк з’явилася на картах у 1846 році. У списки населених пунктів Єкатеринославської губернії на 1859 рік було внесено: Село Нью-Йорк (дворів – 13, жителів чоловічого роду – 45, жіночого – 40, а також є завод)", - йдеться в пояснювальній записці до однієї з постанов, яка так і не потрапили на голосування.

У 1951 році указом Президії Верховної Ради УРСР селище перейменували в Новгородське.

Селище знаходиться недалеко від лінії фронту, тут розташована станція електричок "Фенольна".

Нагадаємо, що в 2019 році Верховна Рада повернула історичну назву Переяславу, який за Радянського Союзу перейменували в Переяслав-Хмельницький.https://lb.ua/news/2021/02/03/476843_profilniy_komitet_radi_pidtrimav.html
Це теж Байден животворящий?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
etc
« Reply #1042 on: 08.03.21 , 18:03 »
Share Reply with quote

Конечно же, "может" подразумевает "может и никогда". Однако, сама идея замысла какая. Кто-то из форумчан ранее философствовал про такое.
Quote
Залізнична лінія в Бранденбурзі може отримати переривчасту електрифікацію

05.03.2021

Залізнична лінія в Бранденбурзі може отримати переривчасту електрифікацію

На одному з регіональних маршрутів землі Бранденбург в Німеччині пропонують зробити переривчасту електрифікацію і використовувати гібридні акумуляторні електропоїзди. Передбачається, що за рахунок цього можна буде заощадити понад 100 млн євро. Проект може бути реалізований до 2028 року. Про це повідомляє залізничний журнал Railway Supply з посиланням на Railway Gazette.



Photo: Hans Leister

Гібридні акумуляторно-електричні поїзди визнані доцільними, згідно з дослідженням, проведеним транспортною консалтинговою компанією Innoverse для маршруту Берлін – Нойруппін – Віттенберге протяжністю 180 км.

Лінія в даний час є єдиною в регіоні Бранденбург, що лишилася з пасажирським рухом на дизельній тязі. У звіті передбачається, що переривчаста електрифікація коштуватиме приблизно 23 млн євро в порівнянні з мінімум 150 млн євро на обладнання контактною мережею всього маршруту.

Зокрема, пропонується два «острова» електрифікації загальною протяжністю близько 23 км, яких буде достатньо для підзарядки акумуляторів гібридних електропоїздів в дорозі. При цьому на розглянутих ділянках вже є електростанції, до яких можна підключити тягову контактну мережу.

В даний час на маршруті, що обслуговується національним оператором DB Regio, курсують дизель-поїзди Alstom Lint.

Railway Supply
Logged
www3
Active user

Posts: 1688


View Profile
etc
« Reply #1043 on: 08.03.21 , 18:03 »
Share Reply with quote

А существуют ли в мире варианты дизельпоездов аля как ДТ у РФ?
Logged
pr47
User

Posts: 46


View Profile
etc
« Reply #1044 on: 08.03.21 , 19:03 »
Share Reply with quote

А существуют ли в мире варианты дизельпоездов аля как ДТ у РФ?
Да, тот же штадлер флирт был в дизель-электро исполнении
Вот в вики есть список кстати
https://en.wikipedia.org/wiki/Electro-diesel_multiple_unit

Да и тот же КВСЗ обещал сделать гибридную электричку для Киев-Борисполь экспресса, но не срослось. Может когда-нибудь в будущем, если не загнутся, то сделают
« Last Edit: 08.03.21 , 19:03 by pr47 » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3526


View Profile
etc
« Reply #1045 on: 08.03.21 , 20:03 »
Share Reply with quote

Самого интересного параметра нет - расстояния, которое поезд будет проезжать на аккумуляторах.
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
etc
« Reply #1046 on: 08.03.21 , 22:03 »
Share Reply with quote

Quote
Проводница поезда "Укрзалізниці", следовавшего по направлению Днепр – Одесса, показала, какими неубранными оставили после себя в купе ехавшие в вагоне юные спортсмены.

Соответствующий ролик опубликовала в Facebook пользователь Светлана Ляшенко

На кадрах женщина показывает несколько купе, где видны неубранная постель на местах, мусор на столах и под ними, а также оборванные занавески на окнах. По ее словам, такие "подарки" оставили гимнасты из Днепра.
Больше информации на портале Антикор: https://antikor.com.ua/articles/443247-junye_sportsmeny_razgromili_vagon_ukrzaliznitsi
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1371


View Profile
etc
« Reply #1047 on: 09.03.21 , 07:03 »
Share Reply with quote

На жаль це дійсно проблема масових перевезень дітей. Напевно тут кожен стикався з поїздкою у такому вагоні з ОГП, байдуже чи дітей, чи якоюсь іншою групою - військових, фанів. Спрацьовує психологія масовості, і керівник групи звичайно як мінімум не втручається в процес.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
etc
« Reply #1048 on: 09.03.21 , 10:03 »
Share Reply with quote

Самого интересного параметра нет - расстояния, которое поезд будет проезжать на аккумуляторах.
Разве не то
Quote
Гібридні акумуляторно-електричні поїзди визнані доцільними, згідно з дослідженням, проведеним транспортною консалтинговою компанією Innoverse для маршруту Берлін – Нойруппін – Віттенберге протяжністю 180 км.
...
Зокрема, пропонується два «острова» електрифікації загальною протяжністю близько 23 км, яких буде достатньо для підзарядки акумуляторів гібридних електропоїздів в дорозі. При цьому на розглянутих ділянках вже є електростанції, до яких можна підключити тягову контактну мережу.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23075


View Profile
etc
« Reply #1049 on: 09.03.21 , 14:03 »
Share Reply with quote

А существуют ли в мире варианты дизельпоездов аля как ДТ у РФ?
Да, тот же штадлер флирт был в дизель-электро исполнении
Вот в вики есть список кстати
https://en.wikipedia.org/wiki/Electro-diesel_multiple_unit
в цьому списку немає іспанської гібридної Альвії (клас S730 RENFE), мабуть тому що формально це все-таки не моторвагонна тяга, а поїзд локомотивної тяги постійного формування. Також штадлери на 1000 мм на бернінській залізниці насправді мають дизель-генератор, але штатно він не використовується і передбачений суто на випадок обривів контактної мережі під-час снігопадів - бо ця залізниця проходить через перевал на висоті понад 2300 м, там взимку бувають дуже суворі умови. Наприклад ось-така висота снігових заметів - норма:
https://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=469688&nseq=68
але деколи буває і гірше - у такому разі деколи виникає потреба зняти напругу. Щоб при цьому дотримуватись регулярності руху - на рухомому складі є можливість їзди на дизельній тязі.
Їх також мабуть в цей список не внесли через те, що дизель-генератор все-таки використовується суто для нештатних ситуацій.
« Last Edit: 09.03.21 , 14:03 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!