Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.21 , 14:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        etc

Pages: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118
Reply | Print
Author Topic: etc  (Read 432328 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23171


View Profile
etc
« Reply #1050 on: 09.03.21 , 14:03 »
Share Reply with quote

А существуют ли в мире варианты дизельпоездов аля как ДТ у РФ?
Да, тот же штадлер флирт был в дизель-электро исполнении
Вот в вики есть список кстати
https://en.wikipedia.org/wiki/Electro-diesel_multiple_unit

Да и тот же КВСЗ обещал сделать гибридную электричку для Киев-Борисполь экспресса, но не срослось. Может когда-нибудь в будущем, если не загнутся, то сделают
для таких коротких ділянок з сучасніших технологій краще варіант не від акумуляторна, а на суперконденсаторах. На залізниці я не знаю, щоб таке застосовувалось, а трамвай по такій технології уже зробили, маршрути №2 і 3 у Нііці.  Суперконденсатори забезпечують повноціне живлення вагона 3 хвилини, зато повна зарядка відбувається лише за 20 секунд крім того немає такої гострої проблеми деградації батерії.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 708


View Profile
etc
« Reply #1051 on: 09.03.21 , 15:03 »
Share Reply with quote

Я теж підтримую варіант на залізниці про гібрид електрики та дизеля, як зараз це робиться в громадському транспорті, що там, де немає контактноі мережі, то можна проїхати з допомогою акомуляторної батареї. Електробуси так звані ж їздять і в Україні, і в інших державах, таке саме я думаю можна було б зробити і в залізниці, але для цього треба не просто зарядну станцію на кожній кінцевій робити в місці обороту на вузловій станції, а це цілий комплекс , бо я думаю, що майбутні технологіі зайшли б скоро й до того, що й зміна тяги тоді зникла як явище, яке затягується на 20+ хвилин, -час на перемикання з електро на дизель скоротився б, інша справа - зміна напрямку і зміна локомотиву постійного струму на змінний, але і ця проблема піде в небуття з допомогою двосекційних локомотивів.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10920


View Profile
etc
« Reply #1052 on: 09.03.21 , 16:03 »
Share Reply with quote

для таких коротких ділянок з сучасніших технологій краще варіант не від акумуляторна, а на суперконденсаторах. На залізниці я не знаю, щоб таке застосовувалось, а трамвай по такій технології уже зробили, маршрути №2 і 3 у Нііці.  Суперконденсатори забезпечують повноціне живлення вагона 3 хвилини, зато повна зарядка відбувається лише за 20 секунд крім того немає такої гострої проблеми деградації батерії.
Є ближчі приклади міського транспоту на суперконденсаторах - тролейбусний маршрут #6 у Дніпрі, який працює з вересня 2020 року.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12896


View Profile
etc
« Reply #1053 on: 09.03.21 , 20:03 »
Share Reply with quote

Я теж підтримую варіант на залізниці про гібрид електрики та дизеля
То заитайте в КВБЗ чому вони до цього часу жують шмарклі і нічого не запропонували в металі окрім картинок?
Logged
pr47
User

Posts: 130


View Profile
etc
« Reply #1054 on: 09.03.21 , 21:03 »
Share Reply with quote

Я теж підтримую варіант на залізниці про гібрид електрики та дизеля
То заитайте в КВБЗ чому вони до цього часу жують шмарклі і нічого не запропонували в металі окрім картинок?
Вони б пропонували в металі, якби у них це купували. А так, багато залізниця у них купує? 2 дизеля та 2 електропоїзди.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12896


View Profile
etc
« Reply #1055 on: 09.03.21 , 21:03 »
Share Reply with quote

Вони б пропонували в металі, якби у них це купували. А так, багато залізниця у них купує? 2 дизеля та 2 електропоїзди.
Те, що УЗ "дніще", тут ніхто не заперечує. Але в будь-яких заводах "веселі картинки" не працюють. КВБЗ гарно вміє вантажні вагони. І їх купують і в УЗ і "приватники" УЗ, і в БЧ, і інші(ну РФ виключимо, вони ще задовго до 2014 виставляли претензії, бо їм УВЗ треба пропонувати.) А ось з пасажирськими - швах, нажаль. Нічого принципово нового КВБЗ з 00-х особливо не пропонує. Ну навіть ті ж ж самі вагони для перевезення маломобільних пасажирів чиї? Так, КВСЗ(ТВЗ). За стільки років не змогли зробити своє?
Ну а з "тарпанами", які начебто "удєлали" ХЮндай то там вже зовсім смішно...


З.І. Я не принижую українську техніку і українських інженерів. Але поки замість "хай-тек" ми будемо проектувати і будувати "хай-так" то нічого принципово нового не побачимо. Нажаль...
Logged
tera
Active user

Posts: 1342


View Profile
etc
« Reply #1056 on: 14.03.21 , 12:03 »
Share Reply with quote

Сьогодні День добровольця.Тому так.
І для лижників одяг,який пасує.На  закритий Буковель ЛЕГКО пройти..
https://twitter.com/Kontuzich/status/1370349097920643075
Logged
pr47
User

Posts: 130


View Profile
etc
« Reply #1057 on: 14.03.21 , 13:03 »
Share Reply with quote

Вони б пропонували в металі, якби у них це купували. А так, багато залізниця у них купує? 2 дизеля та 2 електропоїзди.
Те, що УЗ "дніще", тут ніхто не заперечує. Але в будь-яких заводах "веселі картинки" не працюють. КВБЗ гарно вміє вантажні вагони. І їх купують і в УЗ і "приватники" УЗ, і в БЧ, і інші(ну РФ виключимо, вони ще задовго до 2014 виставляли претензії, бо їм УВЗ треба пропонувати.) А ось з пасажирськими - швах, нажаль. Нічого принципово нового КВБЗ з 00-х особливо не пропонує. Ну навіть ті ж ж самі вагони для перевезення маломобільних пасажирів чиї? Так, КВСЗ(ТВЗ). За стільки років не змогли зробити своє?
Ну а з "тарпанами", які начебто "удєлали" ХЮндай то там вже зовсім смішно...


З.І. Я не принижую українську техніку і українських інженерів. Але поки замість "хай-тек" ми будемо проектувати і будувати "хай-так" то нічого принципово нового не побачимо. Нажаль...

Бо для того, аби запропонувати щось нове, треба гроші, яких у КВБЗ з їх об'ємами випуску критично мало. Україна ще не доросла до капіталізму, тому всі нові розробки у нас ініціюються замовником. А щодо принципово нового з 00х... Тарпан (який нічим не поступається хюндаям, а враховуючи ціну - перемагає), вагони МПЛТ, РІЦ-вагони, дизелі розроблені в 10-х. У завода великий потенціал - дайте їм просто грошей і все. Бо бляха, попит створює пропозицію. Поки УЗ буде цікавитись застарілими вагонами, поки КВБЗ і буде робити старі вагони. Що стосується більш сучасних вагонів - то у завода є пропозиції. Ті ж 61-788, МПЛТ (є проект і спальних вагонів, не тільки сидячих), зроблені в металі, а не як ти кажеш, в "веселих картинках", але УЗ не купує. Тому гнати на КВБЗ в тому, що вони роблять гівно - безглуздо.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6431


View Profile
etc
« Reply #1058 on: 14.03.21 , 18:03 »
Share Reply with quote

https://www.youtube.com/watch?v=ymxK_O5dlqA

Подчеркнуто пиксельный хоррор про бал-маскарад в поезде столетней давности.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6192


View Profile
etc
« Reply #1059 on: 14.03.21 , 20:03 »
Share Reply with quote

Може бачили в інстаграмі відео What is Ukraine? Після нього кожен поважаючий себе населений пункт почав штампувати подібні ролики.
А це вже хтось зробив і What is UZ:
https://www.instagram.com/p/CMXjzcEn1D0/?igshid=1fg01vwlxdhqr
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!