Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        etc

Pages: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118
Reply | Print
Author Topic: etc  (Read 428342 times)
Emblaze
Active user

Posts: 6396


View Profile
etc
« Reply #1090 on: 08.04.21 , 20:04 »
Share Reply with quote

В Хабаровском крае транспортные полицейские задержали 46-летнего работника локомотивного депо, подозреваемого в угоне подвижного состава с целью хищения топлива. Об этом сообщается на сайте МВД РФ. По данным ведомства, работник станции Новый Ургал в течение нескольких дней переливал топливо с колонки депо в канистры и хранил их на территории предприятия. В дальнейшем для переправки топлива он угнал локомотив.

Мужчина доехал до стрелочного перевода, расположил подготовленные канистры в локомотиве и доставил украденное до лесополосы, где находился его личный автомобиль. Чтобы скрыть следы угона, железнодорожник вернул поезд в депо.





« Last Edit: 08.04.21 , 20:04 by Emblaze » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12888


View Profile
etc
« Reply #1091 on: 09.04.21 , 10:04 »
Share Reply with quote

Якби це ще дало якийсь ефект. З узи - як з гуся вода. Їх поливають, обзивають, матюкають і т.д., а чувакам море по коліна. Особисто я не вірю, що наші вагони колись можуть стати чистими :)
Ну чого, он Перцовський запросив датчанина на огляд вагономийної машини :). Взагалі, цікаво. Вони ж не так давно на К-Пас змонтували нову машину. В усякому випадку відзвітували, що поставили.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12888


View Profile
etc
« Reply #1092 on: 10.04.21 , 22:04 »
Share Reply with quote

Авторам флешмобу треба вже гроші за рекламу вимагати ;)
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1118


View Profile
etc
« Reply #1093 on: 12.04.21 , 10:04 »
Share Reply with quote

Logged
tera
Active user

Posts: 1338


View Profile
etc
« Reply #1094 on: 20.04.21 , 15:04 »
Share Reply with quote

Quote
Вранці вівторка, 20 квітня, у Харкові трамвай під час спуску з гори зійшов з рейок, розвернувся на понад 90° і проїхав так кілька метрів. Його задню частину занесло так сильно, що деякий час він просто дрифтував, повільно виїжджаючи на смугу зустрічного руху. Відео інциденту оприлюднив один з харківських водіїв, якому вдалося уникнути зіткнення із вагоном лише завдяки тому, що він різко розвернув авто. У салоні трамвая під час дрифту було кілька людей, але ніхто з них не отримав ушкоджень. Трамвай же обірвав дроти в обидва боки, погнув колеса і повністю заблокував проїзд на перехресті.

відео: h_saltovka
https://zaxid.net/tramvay_u_harkovi_driftuye_pid_chas_ruhu_video_dnya_n1517670
Logged
VSK
Active user

Posts: 1098


View Profile
etc
« Reply #1095 on: 21.04.21 , 19:04 »
Share Reply with quote

https://mind.ua/openmind/20224943-cifrovi-rejki-yak-ukrzaliznicya-vprovadzhue-innovaciyi




OPENMIND БІЗНЕС ІНФРАСТРУКТУРА ТЕХНОЛОГІЇ
Цифрові рейки: як «Укрзалізниця» впроваджує інновації
І чи допоможуть ці IT-рішення налагодити логістику для бізнесу
Этот материал также доступен на русском
Олександр Тодуров
ОЛЕКСАНДР ТОДУРОВ,
експерт з питань автоматизації ГК «Арт Софт»
21 КВІТНЯ 2021, 11:00
Цифрові рейки: як «Укрзалізниця» впроваджує інновації
Фото: Fb-сторінка «Укрзалізниці»
Проблемою логістики на залізниці нікого не здивуєш. Усі промислові підприємства, агровиробники або компанії-перевізники неодноразово зазначали складнощі з подачею необхідного числа вагонів їх головним розпорядником – державною «Укрзалізницею». Багато учасників ринку вже давно використовують власні состави й готові оплачувати закупівлю локомотивів. Mind неодноразово піднімав цю тему раніше. Однак це тільки частина проблем, з якими стикаються вантажоперевізники на залізниці. Наприклад, раніше експерт у сфері логістики розповів Mind про складнощі впровадження нових технологій на УЗ. Сьогодні ж йтиметься про маловідомі можливості державного перевізника, які дозволять забезпечити комфортну логістику зацікавленим учасникам. Що  може запропонувати в цій сфері держкомпанія і що вже зараз можуть зробити її замовники, пояснив Mind експерт із питань автоматизації ГК «Арт Софт» Олександр Тодуров.

Від кого залежить впровадження нових технологій
Сказати, що «Укрзалізниця» зовсім погано автоматизує відносини зі своїми клієнтами, не можна. Так, бізнесу хочеться, щоб все відбувалося швидше та зручніше для клієнтів. Хочеться бачити всі процеси в реальному часі й у безпаперових технологіях.

Однак питання не лише в автоматизаторах залізниці. Дуже часто просування нових IT-технологій впирається в самих клієнтів УЗ, які або не знають про їх існування, або просто не хочуть їх впроваджувати. А «коли за це ще й гроші платити треба» і поготів.

Щодо поширення інформації про нові програмні продукти – це проблема як для УЗ, розробників, так і для їхніх потенційних користувачів. Розробники представляють свої продукти на виставках і конференціях, але не всі туди їздять. Вони проводять вебінари та презентації, але у потенційних клієнтів в умовах нинішніх карантинів і локдаунів «зараз інші проблеми», «немає часу» або ж вони вважають: «Ну що нового ви мені можете показати – все, що потрібно, у мене вже є».

До того ж логіка деяких найнятих директорів: «Ми так жили 10–15–20 років і далі проживемо» – теж має право на існування. Не завжди менеджмент компанії зацікавлений привносити будь-які нововведення в її роботу. Деякі розцінюють їх як додаткові та зайві для себе зобов'язання. Іншим простіше показувати прибуток, а не просити коштів  на необхідні інновації. Треті прийшли в компанію, розібралися що до чого й зрозуміли, що не залишаться там надовго. У таких випадках менеджмент просто не доносить потрібну інформацію до власника, і процес впровадження нових технологій стоїть на місці.

Існує й інша позиція: «Ніхто не має знати, як ми працюємо та які продукти впроваджуємо» або «Я не збираюся вчити конкурентів». У цьому разі  розробники та інтегратори проєктів підписують угоду про конфіденційність і мовчать. І це не дивно, адже люди платять гроші, розвивають свій бізнес, хочуть працювати довго й ефективно. Чому вони повинні допомагати конкурентам?

У підсумку одні компанії активно використовують нові IT-технології, інші – або взагалі не замислюються, або вважають процеси такими, що що не піддаються автоматизації.

Попри всі вищезгадані перешкоди й нарікання на неповороткість, УЗ вже може запропонувати нові IT-технології своїм клієнтам.

Як управляти вагонами в смартфоні
Крім нововведень, які вже працюють на УЗ, також все ще використовується дорогий разовий запит на дислокацію вагонів. До останнього давно звикли менеджери стивідорів, яким часто все одно скільки він коштує для компанії. Крім того, вони можуть просто не знати про існування нових можливостей. І тут знову постає питання мотивації. Менеджменту може бути невигідно або для нього не має значення те, що можна змінити систему та платити в рази менше за ту саму послугу, а також економити час на її отримання.

Зі свого боку УЗ змінює підхід до ціноутворення. Держперевізник пропонує знижений тариф для вагонів, які прямують у припортові станції. І вже зараз є можливість отримувати їхню дислокацію на порядок дешевше та зручніше – прямо у своєму мобільному телефоні або на комп'ютері в будь-який час.


Нові програмні комплекси, розроблені ДН-5 УЗ (окрема дирекція УЗ з обслуговування припортових залізничних станцій) спільно з комерційними компаніями-розробниками, дозволяють відстежити дислокацію вагонів і вирішувати багато інших проблем логістики:

Автоматизація документообігу з УЗ в рамках роботи з Єдиною автоматизованою системою управління вантажними перевезеннями «Укрзалізниці».
Оформлення подачі та прибирання вагонів. Зазвичай на оформлення паперів для цих двох опцій йде багато часу. Стивідору доводиться платити зайві гроші за простій вагонів, поки вони оформляються. Водночас тільки на цих двох опціях можна заощадити час і гроші як вантажоперевізників, так і УЗ. Відповідний мобільний застосунок дозволяє оформити «папери» буквально за кілька хвилин прямо біля вагона – і всі документи відразу підуть в АСК стивідора й УЗ.
Робота з пломбами ЗПП (запірно-пломбувальними пристроями): швидке введення правильних номерів пломб, перевірка їх цілісності й документування порушень.
Облік руху вагонів на підставі даних дислокації (стеження), а також обліку власного й орендованого рухомого составу.
Купівля «квитка в порт». Як нарікає автор матеріалу на Mind: «Чому компанії досі не можуть заздалегідь купити для своїх вантажів такі «квитки в порт» – тому що в країні немає системи, де це можна здійснити».Цифровые рельсы: как «Укрзализныця» внедряет инновации
Копія екрана комп'ютерної системи Direct_UZ із функцією відстеження дислокації вагонів по Україні
Однак така система є і вже впроваджена в тій самій ДН-5 УЗ. Називається вона Art: Direct UZ і підключитися до неї можна безкоштовно! Клієнт у цьому разі платить УЗ за можливість отримувати дані про дислокацію своїх вагонів – близько 6150 грн на місяць. Деякі стивідори вже активно з нею працюють, правда, не особливо це афішуючи.


При цьому вони можуть підігнати вагони, наприклад із зерном, у порт прямо під підхід судна й оперативно розвантажують їх. Також вивантажують зерно з вагонів безпосередньо на судно, економлячи на його транзитному зберіганні в портових елеваторах.


Чого не вистачає для повноцінного функціонування системи
Зворотного зв'язку від стивідорів. «Укрзалізниця» у своєму розпорядженні має безліч вагонів, кожен із яких необхідний окремим стивідорам у конкретний час і в конкретному місці. При цьому залізниця, надаючи інформацію про дислокацію вагона, не отримує ефективний зворотний зв'язок від перевізників, і здебільшого плани подачі вагонів формуються вручну.
Якщо ж об'єднати ці дані в одній системі і забезпечити можливість стивідору подавати електронні запити в УЗ про свої потреби, то можна буде уникнути паперової тяганини та зайвого простою вагонів. При цьому ефективність роботи всієї цієї системи, як для УЗ, так для стивідорів і трейдерів залежатиме від кількості її учасників. Чим їх більше, тим ефективніше система і тим краще формуються плани перевезень.
Цифровые рельсы: как «Укрзализныця» внедряет инновации
Принтскрин сформованого плану перевезень вагонів у порти України
Відсутність своєчасного обміну даними. Як інтегрувати нові технології в наявні АСУ стивідорів? Існує важливе питання в автоматизації відносин з «Укрзалізницею» – інтеграція нових мобільних застосунків і програмних продуктів із системами обліку (АСУ), що вже існують і працюють, як стивідорів, так й інших учасників залізничних перевезень.
Кожен із них використовує систему обліку на різних платформах, як-от «1С: Підприємство», Business Automation Framework, SAP, Oracle, Microsoft тощо. Для повноцінного функціонування загальної системи та налагодження процесу обміну даними між УЗ і стивідорами необхідно інтегрувати нові рішення в платформи стивідорів, що вже працюють. Останні зможуть бачити скільки вагонів і куди подає УЗ відповідно до їхніх запитів. Як показує досвід інтеграції нових продуктів в наявні платформи, це здійсненне завдання.
Небажання інвестувати в автоматизацію. Практично всі українські бізнесмени й учасники залізничних перевезень теоретично згодні, що для того, щоб заощадити в майбутньому, наприклад, 100 000 грн, іноді потрібно наразі вкласти 10 000 грн. Але як тільки справа доходить до оплати реальних витрат, часто процес впровадження зупиняється. Адже гроші потрібно віддати зараз, а «шкода», «немає вільних грошей», «це сильно дорого» тощо. Однак витрати на впровадження IT-технологій та їхню економічну ефективність завжди можна порахувати, наприклад зіставивши вартість простою судна в порту через те, що состав із зерном подадуть на добу пізніше.
Отже, впровадження нових IT-технологій на УЗ –  завдання, яке можна розв'язати. Головне, щоб у всіх сторін цього процесу збіглися бажання й можливості.
Logged
igloz
User

Posts: 127


View Profile
etc
« Reply #1096 on: 22.04.21 , 08:04 »
Share Reply with quote

Logged
tera
Active user

Posts: 1338


View Profile
etc
« Reply #1097 on: 25.04.21 , 13:04 »
Share Reply with quote

Давно було,певно неправда.
В маршрутці Пустомити-Львів побились через класичну музику
Опубліковано 27.01.2017, 13:31
Quote
В автобусі, що курсує між районним центром Пустомити та Львовом, вранці 27 січня зчинилася бійка між водієм і пасажиром. Як повідомляє кореспондент UaReview, причиною конфлікту стало незадоволення музикою, що голосно лунала з магнітоли водія.

За розповідями свідків, 37-річний Микола Г., мешканець селища Щирець, ще на виїзді з Пустомит зажадав від водія, аби той вимкнув органну фугу до мажор Дітріха Букстехуде, висловивши претензії до якості виконання. Дорогою між чоловіками тривала полеміка, в якій більшість пасажирів стали на бік водія.

«Доїжджаю цією маршруткою щодня, – розповідає 76-річна Галина П., що продає городину на Привокзальному ринку. – Водій завше ставить щось душевне, воно ж так і їхати веселіше. Сама я більше люблю Фрескобальді та Гайнриха Шютце, але Букстехуде може бути. Для органу в нього твори файні. А той хлопака п’яний був, чи що – все кричав, щоб поставили Баха».

Коли градус агресії сягнув небезпечного рівня, водій був вимушений зупинити автобус; чоловіки вийшли надвір, де, за словами свідків, продовжили з’ясування стосунків за допомогою стусанів та брутальної лайки. Втім, Микола Г., який унаслідок бійки був госпіталізований із струсом мозку, запевняє, що не лаявся, а вигук «ля!» стосувався тональності, неприйнятної для виконання барокової фуги. «Йому то лабух якийсь награвав, – прокоментував ініціатор бійки якість запису. – Село без сільради й органної зали!».https://uareview.com/classical-music/

То вам не шансон.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6396


View Profile
etc
« Reply #1098 on: 30.04.21 , 03:04 »
Share Reply with quote

Иногда полезно проверять и актуализировать старые закладки. Так я пронаблюдал сеанс черной техномагии с последующим расчехлением:

февраль



апрель

Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6396


View Profile
etc
« Reply #1099 on: 02.05.21 , 20:05 »
Share Reply with quote

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!