Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.17 , 21:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      З 1 Жовтня квитки в ЕПК Львів-Мукачево можна придбати тільки в касах

Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Author Topic: З 1 Жовтня квитки в ЕПК Львів-Мукачево можна придбати тільки в касах  (Read 11327 times)
volotar
Active user

Posts: 348


View Profile
« on: 02.10.11 , 13:10 »
Share Reply with quote

Вчора перед відправленням зі Львова дізнався, що з 1 Жовтня квитки в ЕПК 807/808 Львів-Мукачево можна придбати тільки в касах. Зазвичай більшість людей купували квитки у провідників, тому вчора виник повний бардак: черга в касу перед сьомою годиною ранку була велика, багато хто просто не встиг купити квитки і їх не пустили в поїзд (на якому вчора працювала нова команда провідників - по одному на кожен вагон).

Ми квитки купити встигли, хоча з неіснуючими місцями: 96,97,100,101. Наш вагон (№5) виявився забитим під зав'язку - склалось враження, що квитки продавались по принципу послідовного заповнення вагонів, оскільки у вагоні №6 (куди ми перейшли не знайшовши цих дивних місць в п'ятому) було чоловік десять максимум.

Новий провідник, пив каву, ходячи по вагону, тупив і по кілька разів перевіряв у нас квитки (мабуть не спав всю ніч, або просто перший день на роботі). У Стрию велика кількість людей, не змогла сісти у поїзд. Видно, новина про попередню купівлю квитків застала їх зненацька, або взагалі не дійшла. (На сайті УЗ я так і не зміг відшукати інформацію про це "геніальне" нововведення, а на Львівському вокзалі дізнався випадково від чоловіка в черзі).

По дорозі назад ми знову відчули на собі весь маразм укрзалізничних інновацій. Маючи дійсні квитки в сьомий вагон і хвилину на посадку, в темноті ми хотіли зайти в шостий, який зупинився перед нами. На дверях вагону той самий ранковий провідник-кавоман, побачивши квитки не пустив нас та інших людей у вагон і сказав йти до наступного, сьомого вагону. В тамбурі сьомого в позі зірочки стояв інший провідник і нікого до свого вагону не пускав, з фразою "що там вже яблуку ніде впасти". І відправив нас знову в шостий вагон - маразматичне коло замкнулось. Провідник шостого ніби вперше бачучи нас і наші квитки, знову попросив їх пред'явити. Де УЗ набрала таких амнезетиків, - цілковита загадка (через 10-15 хвилин, він ще раз попросив квитки і запитав чи вони надірвані  :-X ).
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10885


View Profile
« Reply #1 on: 02.10.11 , 13:10 »
Share Reply with quote

(На сайті УЗ я так і не зміг відшукати інформацію про це "геніальне" нововведення, а на Львівському вокзалі дізнався випадково від чоловіка в черзі).
Вообще-то это не гениальное нововведение, а стандартная практика, везде билеты на ЭПК продают ПДСные кассы, и все об этом знают. То что происходило с Мукачевской ЭПК было скорее исключением из правил, которое могли рубануть в любой момент.
Logged
sean
Active user

Posts: 2716


View Profile
« Reply #2 on: 02.10.11 , 13:10 »
Share Reply with quote

Вообще-то это не гениальное нововведение, а стандартная практика, везде билеты на ЭПК продают ПДСные кассы, и все об этом знают. То что происходило с Мукачевской ЭПК было скорее исключением из правил, которое могли рубануть в любой момент.

+1! Просто новина місяця! )))
Logged
volotar
Active user

Posts: 348


View Profile
« Reply #3 on: 02.10.11 , 14:10 »
Share Reply with quote

Вообще-то это не гениальное нововведение, а стандартная практика, везде билеты на ЭПК продают ПДСные кассы, и все об этом знают. То что происходило с Мукачевской ЭПК было скорее исключением из правил, которое могли рубануть в любой момент.

Зрозуміло - не знав (як, думаю, і більшість тих, хто регулярно їздить Мукачівкою). Але якщо це звична практика, то чому виник такий бардак - видача квитків на неіснуючі місця, забивання одних вагонів під зав'язку, коли інші пустують, розгубленість провідників. Це також звична практика в ЕПК? :)

Я регулярно користуюсь тільки Мукачівським ЕПК, тому про інші знаю мало, але кілька місяців тому я їхав в ЕПК Трускавець-Львів, мав квитки в третій клас, у вагоні провідниця оформила доплату за другий. Інші люди купували квитки прямо у вагоні - я розумію, що на ЛЗ таких винятків є/було декілька.


+1! Просто новина місяця! )))

Повірте, це дійсно було новиною місяця вчора для тієї сотні (+/-) людей, які не змогли сісти в поїзд.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5394


View Profile
« Reply #4 on: 02.10.11 , 15:10 »
Share Reply with quote

забивання одних вагонів під зав'язку, коли інші пустують

Quote
Це також звична практика в ЕПК? :)

Да.
Logged
volotar
Active user

Posts: 348


View Profile
« Reply #5 on: 02.10.11 , 15:10 »
Share Reply with quote

забивання одних вагонів під зав'язку, коли інші пустують...
Це також звична практика в ЕПК?

Да.

 :-[ попередня система була явно гуманнішою...
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10885


View Profile
« Reply #6 on: 02.10.11 , 15:10 »
Share Reply with quote

:-[ попередня система була явно гуманнішою...
та менш прибутковою.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1004


View Profile
« Reply #7 on: 02.10.11 , 19:10 »
Share Reply with quote

забивання одних вагонів під зав'язку, коли інші пустують...
Це також звична практика в ЕПК?
Да.
:-[ попередня система була явно гуманнішою...
Але ж ніщо не заважає дослідити стан справ із заповнюваністю і просити в касі квиток у вагон, про який точно знаєте, що він не буде забитий у м'ясо.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #8 on: 02.10.11 , 20:10 »
Share Reply with quote

:-[ попередня система була явно гуманнішою...
та менш прибутковою.

Про це можна дохрена посперечатись.

Для початку поясніть мені таку річ. От уявіть наприклад систему: у кожному вагоні місця, наприклад 45-65, видаються лише провідниками на бланках суворої звітності. На найзаселенішій ділянці маршруту, яку залізниці неважко вичислити, ЕПК обов’язково перевіряє двоє ревізорів. Знайшли зайця -- перше попередження: провідник без премії, після другого попередження -- нахер з роботи. Пакс, якому відмовили у посадці, має право поскаржитись на гарячу лінію. Тоді досліджують: якщо провідник здав порожні квиткові бланки, то перше попередження, після другого -- самі знаєте нахер.

І чому така система була б менш прибутковою за систему, при якій по сотні пасажирів на станціях не встигають взяти квиток???
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10885


View Profile
« Reply #9 on: 02.10.11 , 20:10 »
Share Reply with quote

:-[ попередня система була явно гуманнішою...
та менш прибутковою.

Про це можна дохрена посперечатись.
Вікторе, якось іншим разом, а ще краще в реалі :) Сьогодні мої таргани зайняті більш глобальними питаннями :)
Logged
Tags: mukachevo ticket lviv 
Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 12.06.16 , 07:06