Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.07.17 , 03:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Шутки про "Ху..." (или Хё...?)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]
Reply | Print
Author Topic: Шутки про "Ху..." (или Хё...?)  (Read 34809 times)
ЛиС
Active user

Posts: 7029


View Profile
« Reply #110 on: 17.09.13 , 13:09 »
Share Reply with quote

Колесніков звинуватив "Укрзалізницю" у поломці Hyundai


http://dt.ua/UKRAINE/kolesnikov-zvinuvativ-ukrzaliznicyu-u-polomci-hyundai-128349_.html

Основною причиною поломок швидкісних потягів Hyundai є збої в комп'ютерах через те, що контакти на українських залізницях підвішені на різній висоті.

Народний депутат України, екс-віце-прем'єр-міністр Борис Колесніков вважає, що 70% провини у зимових поломках швидкісних потягів Hyundai лежить на залізниці України.

"Ми перевезли вже майже два мільйони пасажирів на Hyundai, і експертиза показала, що 70% провини за їхні зимові поломки лежить на залізниці України. Я вибачився перед усіма пасажирами, але у мене є питання до тодішнього керівництва залізниці, а сьогоднішнього керівництва міністерства транспорту: чому таке недбале ставлення до експлуатації? Чому згоріла підстанція? А є просте пояснення - тому, що комп'ютер будь-якого корейського, японського, німецького потяга, не розуміє, чому контакти підвішені на різній висоті. Є 30% провини Hyundai, вони практично усунули це", - зазначив Колесніков.

Він також додав, що квитки на швидкісний потяг Hyundai коштують зовсім недорого, а навіть навпаки - "це економ-варіант".

"Квитки здаються дорогими, тому що сьогодні за плацкартний вагон пасажир платить 25% вартості, за купейні - 36-37%. Якщо ввести реальні ціни, собівартості, на плацкартні та купейні вагони, то за квитками на Hyundai черга буде на два роки вперед. Ви ж самі розумієте, що витрати на швидкісний потяг набагато менші. Немає по два провідники на вагон, немає цього лахміття, немає змінних локомотивів... І взагалі, Hyundai виконують розклад на 98%, а класичні потяги на 88%... тобто, кампанія проти них - це було явне замовлення" - сказав Колесніков.

Нагадаємо, 20 грудня 2012 року компанія Hyundai принесла вибачення за заподіяні українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропотягами і розпочала роботи з ліквідації несправностей.

24 грудня того ж року Колесніков назвав проблеми зі швидкісними потягами технічним непорозумінням, через яке йому соромно і неприємно.


[Для начала Колесникову нужно подарить книжку по ОКЖД. Может тогда он прозреет и выяснит для себя, что КС имеет постоянный провис, и то что это не баг, а фича. А вот почему это не учли при выдаче ТЗ Хюндаям - вопрос второй]
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 1818


View Profile
« Reply #111 on: 17.09.13 , 15:09 »
Share Reply with quote

Что ён будет напевать во время и после второй зимы эксплуатации Хюндаев.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7029


View Profile
« Reply #112 on: 17.09.13 , 17:09 »
Share Reply with quote

"Это проделки Фикса, это проделки Фикса!"
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 09.11.13 , 23:11