Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.08.20 , 11:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости КВСЗ

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Reply | Print
Author Topic: Новости КВСЗ  (Read 96288 times)
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #280 on: 26.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

https://kg.ua/news/bey-svoy-svoego-chtob-chuzhoy-i-duha-boyalsya?fbclid=IwAR1DiLgWFuqcgKZfYsVNhSDQWJuKd_9L2eKul6uaQwJl6P5mtWDqsVXL3L4

Вінницький таксист провертає свої мутки. Куди дивиться наглядова рада? Куди дивитися '' антикорупціонер'' Лещенко. Куди дивитися антомонопольний комітет?
Якщо ж КВСЗ втратить ліцензію,  то право проводити КВР отримають лише підприємства УЗ(Бахмач, Каховка,Харків, Синельникове), а це вже прямий шлях до монополії. А монополія, тим більше в умовах УЗ, це масова спекуляції цінами на вагони та масовий дерибан. Чи я не правильно це розумію?
Logged
www3
Active user

Posts: 1333


View Profile
« Reply #281 on: 26.02.20 , 19:02 »
Share Reply with quote

Поки УЗ в державній власності, то її природний монополізм (в тому числі і ремонті власного парку) логічний.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #282 on: 26.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Поки УЗ в державній власності, то її природний монополізм (в тому числі і ремонті власного парку) логічний.
А чому дана монополія є природною? КВЗС ж може і хоче виконувати капремонти. Має всі дозволи. Причин не допускати КВСЗ до тендеру не має. Якщо капремонт від КВСЗ може бути дешевшим/якіснішим завдяки більш оптимальному тех процесу та меншому розпиздяйству та дерибану ніж в узшних в депо, не бачу причин не допускати його до тендеру.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5643


View Profile
« Reply #283 on: 26.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

УЗ неодноразово звинувачувала КВБЗ у завищенні цін на продукцію. Для прикладу, БЧ закупить у цьому році нові гомельські вагони з технологією крюківської зборки за очікуваною ціною 19-21 млн грн, у нас же менше ляма доларів з хвостиком ну не виходить ніяк їх зібрати. Це при тому що працівники у Крюкові отримують далеко не гомельські зарплати.  От не вміємо ми збирати вагони менш ніж за 25 млн грн і хоть ти всрись.

Щодо КВР, то Кравцов незадовго перед кінчиною озвучив появу унікальної технології, яка дасть змогу провести КВР в Бахмачі, Каховці, Харкову, Синельниковому 500 вагонів за 500 млн грн, тобто по ляму за вагон. КВБЗ готове робити КВР не менш ніж за 11 лямів за вагон, невідомі тільки обсяги й ТЗ, але сама різниця в 11 разів уже вражає. В цілому Красноштан мислить правильно: поки ми сремось, який состав звідки зняти, щоб загнати ще одну злучку кудись на 4 ранку, чуваки отримають 500 вагонів для формування дорогущих поїздів, куди захочуть і скільки захочуть, без нашої участі, поки ми розгрібаємо завали гівна на форумі.

Але чекаємо, може бібіпку призначать Прем"єром, тоді питання вирішиться по-іншому.
« Last Edit: 26.02.20 , 20:02 by Віктор Гарвона » Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #284 on: 26.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

УЗ неодноразово звинувачувала КВБЗ у завищенні цін на продукцію. Для прикладу, БЧ закупить у цьому році нові гомельські вагони з технологією крюківської зборки за очікуваною ціною 19-21 млн грн, у нас же менше ляма доларів з хвостиком ну не виходить ніяк їх зібрати. Це при тому що працівники у Крюкові отримують далеко не гомельські зарплати.  От не вміємо ми збирати вагони менш ніж за 25 млн грн і хоть ти всрись.

Щодо КВР, то Кравцов незадовго перед кінчиною озвучив появу унікальної технології, яка дасть змогу провести КВР в Бахмачі, Каховці, Харкову, Синельниковому 500 вагонів за 500 млн грн, тобто по ляму за вагон. КВБЗ готове робити КВР не менш ніж за 11 лямів за вагон, невідомі тільки обсяги й ТЗ, яле сама різниця в 11 разів уже вражає. В цілому Красноштан мислить правильно: поки ми серемось, який состав звідки зняти, щоб загнати ще одну злучку кудись на 4 ранку, чуваки отримають 500 вагонів для формування дорогущих поїздів, куди захочуть і скільки захочуть, без нашої участі, поки ми розгрібаємо завали гівна на форумі.

Але чекаємо, може бібіпку призначать Прем"єром, тоді питання вирішиться по-іншому.
Якщо УЗшні депо зможуть зробити дешевше-нехай роблять. Але це явно не привід забирати в КВЗС дозвіл на проведення КВР. Зможуть в КВЗС надати вигіднішу пропозицію-виграють, не зможуть-не виграють. Все
просто.

Бо якщо не буде конкуренції в вигляді КВЗС - ціни на  КВР в узшних депо можуть так непогано вирости. Про ціні Крюківський вагонів-там теж проблема в монополії. Були б конкуренти та альтернативні пропозиції, як ймовірно і було в Білорусі - ціни б ставили конкурентні. А так, якщо уз готова купляти по такій ціні-навіщо бізнесу знижувати ціну. В цьому нема логіки. Це ринок і бізнес. Дії КВЗС-логічні. Все решта- питання до Антимонопольного комітету
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #285 on: 26.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

По КВР за лям-це зовсім не КВР. Уважно прочитай те що написав Кравцов. Це по суті такий собі деповський-естетичний ремонт, коли замінюють склопакети, ремонтують тоалет, забирають основні недоліки. На 1й клас фірмовості такий вагон не потягне. Вони і далі будуть лишатися в категорії економ/стандарт
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5643


View Profile
« Reply #286 on: 26.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Ха-ха, у нас не потягне? Та льогко )
Logged
www3
Active user

Posts: 1333


View Profile
« Reply #287 on: 26.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote


А чому дана монополія є природною?


У тому що це не одне підприємство, а величезний комплекс виробництв (практиччно автономний, ну хіба сировину або точніше частину первинних виробів з неї не виробляє). Можна сказати галузь. В значно меншому маштабі можна порівняти з Укртелекомом, поки його не продали та не вграли. Це і є природня монополія. Але як тільки на арені зявляються адекватні приватники, а саму структуру продають з державної власності, тоді з'являєтья ринок. І тільки тоді можна починати говорити про антимонопольний комітет. Бо насправді, дешевше наразі ремонти може зробити саме УЗ. Якщо захоче. Як тільки дешевше стане робити хтось інший - от тоді "крейсер" уже точно йде на дно. Точніше затоплюють ржаве судно :) В принципі я не розумію, нащо ремонти власного майна проводити через тендери, якщо його виконати від А до Я підприємство може власними силами? Купити електроенергію, метал і т.д. для цього, тобто те що не виробляють - так, тендер, а все інше це бразильський карнавал для супільства.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5643


View Profile
« Reply #288 on: 26.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Ну так у статті КВБЗ на це й скаржиться: УЗ має змогу централізовано закупити комплектуючі, що вигідніше, а потім розкидати по депо.

У нас у вимогах до фірмовості навіть кондиціонер не прописаний. А не вистачатиме балів - ікони повісять.
« Last Edit: 26.02.20 , 21:02 by Віктор Гарвона » Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #289 on: 26.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote


А чому дана монополія є природною?


У тому що це не одне підприємство, а величезний комплекс виробництв (практиччно автономний, ну хіба сировину або точніше частину первинних виробів з неї не виробляє). Можна сказати галузь. В значно меншому маштабі можна порівняти з Укртелекомом, поки його не продали та не вграли. Це і є природня монополія. Але як тільки на арені зявляються адекватні приватники, а саму структуру продають з державної власності, тоді з'являєтья ринок. І тільки тоді можна починати говорити про антимонопольний комітет. Бо насправді, дешевше наразі ремонти може зробити саме УЗ. Якщо захоче. Як тільки дешевше стане робити хтось інший - от тоді "крейсер" уже точно йде на дно. Точніше затоплюють ржаве судно :) В принципі я не розумію, нащо ремонти власного майна проводити через тендери, якщо його виконати від А до Я підприємство може власними силами? Купити електроенергію, метал і т.д. для цього, тобто те що не виробляють - так, тендер, а все інше це бразильський карнавал для супільства.
Відповідь проста-та ті узшні депо можна списувати мільярди і красти рівно стільки. А так хоч буде видно за скільки проводять той КВР.

Якщо ті узшні депо не можуть виготовляти конкурентний продукт і тягнуть гроші з держави-  то нехай це краще зробить приватник. Іще необхідно і було б дуже добре якщо б приватних підприємств які готові проводити КВР було б не одне а декілька. (Це вже до антимонопольного комітету) . І держава має створювати для цього умови. Основна умова-перестати надавати преференції державним збитковим підприємствам(крім окремих винятків) Бо який адекватний інвестор буде вкладати гроші в бізнес, якщо є державне підприємство, в яке держава вкладати лярди дотацій і в будь якому випадку воно буде вигравати. Хоча працює неефективно, виробляє Г і там крадуть більшість його бюджету. І таку просту істину має розуміти кожен громадянин.


Але там питання не тільки у внутрішньому ринку. Клоуни з УЗ забирають ліцензію у КВСЗ на КВР вагонів взагалі. В статті говориться, що КВСЗ в ведуться переговори з Казахстаном. Само собою, тепер це накрилося все мідним тазом. Скільки від цього втратила держава?
« Last Edit: 26.02.20 , 21:02 by VSK » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!