Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.08.20 , 11:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости КВСЗ

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41
Reply | Print
Author Topic: Новости КВСЗ  (Read 96289 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5643


View Profile
« Reply #330 on: 02.03.20 , 02:03 »
Share Reply with quote

І чи ремонт такого типу дозволить повернути вагони з під забору чи подовжити термін експлуатації на 15 років і чи здатен подовжити взагалі?

Продовження експлуатації на 14 років при заміні візків.

Я не знаю достеменно, чи входить ця заміна в кошторис, бо його ніхто не бачив. Але не думаю, що два візки коштують 10 лямів як різниця між умовним Синельниково та КВБЗ. В будь-якому випадку в УЗ достатньо вагонів випуску кінця 80-х - лихих 90-х, які гниють на базах через дрібні поломки, які зараз можна підняти на ноги, заробити кошти на дорогих НЕ, щоб в подальшому вирішити питання з візками, якщо вони раптом виявляться не включеними в кошторис.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #331 on: 02.03.20 , 09:03 »
Share Reply with quote

https://www-ukrinform-ua.cdn.ampproject.org/v/s/www.ukrinform.ua/amp/rubric-economy/2862307-ukrzaliznica-cogoric-planue-vidremontuvati-do-500-pasazirskih-vagoniv.html?amp_js_v=a3&amp_gsa=1&usqp=mq331AQCKAE%3D#aoh=15831342321100&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=%D0%A1%20%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B0%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.ukrinform.ua%2Frubric-economy%2F2862307-ukrzaliznica-cogoric-planue-vidremontuvati-do-500-pasazirskih-vagoniv.html

. "Ми знайшли модель, як мінімальними коштами провести капітальний ремонт по цих позиціях. Це заміна вікон на нові склопакети, заміна санвузлів, заміна опалення", - сказав він.


Они могли писать и про простой капитальный ремонт (не КВР/КРП). Просто то, что делается постоянно по плану, преподнести как свою заслугу.
А скільки вагонів на рік проходить КР, і що вони собою представляють?
« Last Edit: 02.03.20 , 09:03 by VSK » Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 620


View Profile
« Reply #332 on: 02.03.20 , 11:03 »
Share Reply with quote

Максимальный срок эксплуатации кузовов вагонов КВЗ (ТВЗ) после продления срока службы - 41 год, вагоны ПНР и ГДР - 41 год с ежегодным диагностированием до 46 лет.

Другое дело, что есть своего рода поэтапное продление, которое до того же срока может продлеваться до тех же 41 или 46 лет.

Ну, и простоявшие под забором вагоны могут сгнить до такого состояния несущих конструкций, что подъемка оных на домкратах может обернуться растрескиванием изгвазданной коррозией нижней обвязки и шкворневой балки, где, собственно поддомкратные опоры расположены.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4701


View Profile
« Reply #333 on: 02.03.20 , 11:03 »
Share Reply with quote

А скільки вагонів на рік проходить КР,
Треба пошукати. Перше, що знайшлось. На дату 19.10.2011. Також є визначення
Quote
Укрзалізниця: капітальний ремонт пройшли 995 пасажирських вагони

Головна проблема парку спальних пасажирських вагонів Укрзалізниці – його старіння та недостатність коштів на капітальні ремонти, що в свою чергу викликає незадоволення пасажирів якістю пасажирських вагонів, у яких здійснюються перевезення. Враховуючи ці обставини, об’єктивні причини зносу інвентарного парку пасажирських вагонів, в умовах дефіциту фінансових ресурсів на кардинальне та одномоментне оновлення парку залізницями України, залізничники роблять все можливе для задоволення потреб у перевезенні пасажирів та впроваджують максимально можливі заходи для збереження основного парку придатних до експлуатації пасажирських вагонів. Вагони, що досягли критичного стану, проходять капітальний ремонт в депо залізниць та на вагоноремонтних заводах. Таким чином, залізничники подовжують їх термін служби ще на 13–23 років.

З початку року на вагоноремонтних заводах та в депо Укрзалізниці, було відремонтовано 3579 пасажирських вагонів, що на 34 вагони більше ніж в 2010 році та на 66 вагонів більше, ніж було заплановано. З них капітальним ремонтом – 995 од. (на 2% більше ніж за планом).

Всього впродовж 2011 року залізничники запланували відремонтувати всіма видами ремонтів 4759 пасажирських вагонів, з них 1356 од. – капітальним ремонтом.

Довідка. Зношеність парку пасажирських вагонів поїздів дальнього сполучення – 86%. Цього року парк пасажирських вагонів скоротиться на 202 од., які вже не підлягають відновленню. Більш ніж 50% парку пасажирських вагонів експлуатується понад 28 років – це максимальний термін експлуатації, який може бути подовжено капітально-відновлювальним ремонтом до 41 ріку.

Капітальний ремонт (КР) – ремонт пасажирського вагону, що виконується для повного або близького до повного відновлення ресурсу пасажирського вагону із заміною або відновленням будь-яких його складових частин, в т.ч. базових. Залежно від обсягу ремонтних робіт і рівня відновлення ресурсу капітальний ремонт підрозділяється на наступні види.

Капітальний ремонт першого обсягу (КР-1) – ремонт пасажирського вагону для відновлення його працездатності і ресурсу шляхом заміни або ремонту зношених і пошкоджених вузлів і деталей;

капітальний ремонт другого обсягу (КР-2) – ремонт пасажирського вагону для відновлення його працездатності і ресурсу з заміною теплоізоляції і електропроводки;

капітальний ремонт підвищеного обсягу з модернізацією (КРМ) - ремонт пасажирського вагону, що включає контроль технічного стану основних елементів конструкції пасажирського вагону, з відновленням їх ресурсу, заміною або відновленням будь-яких складових частин, включаючи базові, і проведення комплексу робіт по модернізації пасажирського вагону, включаючи оновлення внутрішнього устаткування і інтер'єру;

капітально-відновний ремонт (КВР) – ремонт пасажирських вагонів з використанням відновлених існуючих конструкцій кузовів і візків, оновленням внутрішнього устаткування і створенням сучасного інтер'єру.


і що вони собою представляють?

Вагони пасажирські суцільнометалеві. Правила капітального ремонту КР-1.2004

Вагони пасажирські суцільнометалеві. Правила капітального ремонту КР-2.2005
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5076


View Profile
« Reply #334 on: 02.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote


Ну, и простоявшие под забором вагоны могут сгнить до такого состояния несущих конструкций, что подъемка оных на домкратах может обернуться растрескиванием изгвазданной коррозией нижней обвязки и шкворневой балки, где, собственно поддомкратные опоры расположены.
Да, и таких кладбищ слонов по стране не один десяток.



Местами даже гордый бренд предыдущего правообладателя сохраняется.

« Last Edit: 02.03.20 , 15:03 by Emblaze » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9444


View Profile
« Reply #335 on: 02.03.20 , 23:03 »
Share Reply with quote

Максимальный срок эксплуатации кузовов вагонов КВЗ (ТВЗ) после продления срока службы - 41 год, вагоны ПНР и ГДР - 41 год с ежегодным диагностированием до 46 лет.

Другое дело, что есть своего рода поэтапное продление, которое до того же срока может продлеваться до тех же 41 или 46 лет.
А подробнее пожалуйста.
То есть, теперь уже нет необходимости для продления срока эксплуатации вагона после 28 лет обязательно проводить КВР (имеется ввиду не КВР салона, а КВР кузова и ходовой) для продления срока эксплуатации до 41 года?
Ранее (в начале 00-х) вроде как ДИИТ разработал методику продления срока службы вагонов до 41 года, в которой был прописан КВР кузова и ходовой и только после проведения предварительной диагностики несущих конструкций УЗД  
« Last Edit: 02.03.20 , 23:03 by Крымчанин UA » Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 620


View Profile
« Reply #336 on: 03.03.20 , 08:03 »
Share Reply with quote

Если вагону по достижении 28 лет или накануне приближения к этому "возрасту" выполняется КР-2, а не КВР (во-первых, затраты, а во-вторых, за один условный год весь парк, которому столько "стукнуло" в этом объеме ремонтов не провести), то продление срока службы производится по другой вышеописанной методике - поэтапно.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4701


View Profile
« Reply #337 on: 06.03.20 , 00:03 »
Share Reply with quote

Директор КВСЗ Приходько подключил админресурс. https://interfax.com.ua/news/general/645261.html
Logged
www3
Active user

Posts: 1333


View Profile
« Reply #338 on: 06.03.20 , 06:03 »
Share Reply with quote

Я ж говорю они по другому не умеют
Logged
sergius
Active user

Posts: 4701


View Profile
« Reply #339 on: 06.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Adminresurs - fire !!1
Quote
Глава Мининфраструктуры под давлением Зеленского обязался закупить 3 дизель-поезда и 90 пассажирских вагонов КВСЗ

Министр инфраструктуры Владислав Криклий согласился с предложением президента Украины Владимира Зеленского закупить у Крюковского вагоностроительного завода три дизель-поезда и 90 пассажирских вагонов, хотя до этого не конкретизировал количество вагонов, которые "Укрзализныця" планирует купить у завода.

"Мы планируем в этом году минимум три дизель поезда закупить и до 100 пасвагонов, но сейчас финализируется финансовый план", - сказал Криклий в ходе посещения предприятий вместе с президентом Украины в рамках рабочей поездки в Полтавскую область.

Однако президент Украины потребовал у министра конкретизировать эти цифры.

"Мне кажется, что в принципе наступают времена, когда надо говорить конкретные вещи. Иногда пусть они не будут наибольшими, что можем на самом деле. Поэтому господин министр, я хотел бы, чтобы мы просто сказали, что мы действительно закажем три дизель-поезда и 100 пассажирских вагонов. Не до 100, а чтобы мы конкретно сказали - 100", - подчеркнул президент

Криклий пытался возразить: "Можно немного меньше – 80. Я же исхожу из финансового плана, который финализируется сейчас. Это 70-90 вагонов".

"Нет, 70-90 не подходит, давай тогда 90", - сказал президент, на что Криклий согласился.


Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!