Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.08.20 , 17:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Новости КВСЗ

Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41
Reply | Print
Author Topic: Новости КВСЗ  (Read 96601 times)
sergius
Active user

Posts: 4724


View Profile
« Reply #360 on: 02.04.20 , 17:04 »
Share Reply with quote

Еще должны отремонтировать и второй состав.

По тексту. Будто редактора поменяли.

Quote
Санаторій для «Тарпана»

Четвер, 02 квітня 2020 15:33

Як ми вже повідомляли, у березні на КВБЗ прибув для планового капітального ремонту швидкісний міжрегіональний двосистемний електропоїзд ЕКр1-001 «Тарпан». Він уже пройшов понад 2 мільйони кілометрів залізницями України. І це вже його другий капітальний ремонт. Тепер протягом майже трьох місяців він пробуде у рідних стінах – на заводі.
Корпус пасажирського вагонобудування. Ось він, наш улюбленець – знайомі обриси світло-сірих вагонів з червоною повздовжньою смугою зверху. Вагони розчепили. Зняли візки і відправили на ремонт. Візки проміжних вагонів – на дільницю з виготовлення ходових частин транспорту соціального призначення півскатно-візкового цеху для їх ревізії та ремонту. Візки головних вагонів вже розібрані, а рами відправлені до складально-зварювального корпусу також для їх огляду та ревізії за прописаним сценарієм.

– Більшість вагонів – аж шість - уже помили. Частину з них відправили на фарбування в малярні камери. Один зараз на помивці, - розповідає мені заступник начальника корпусу Олександр Мец. – Працюємо у три зміни, щоб швидше підготувати вагони для подальших операцій.

– А ви повністю оновлюєте екстер’єр?

– Згідно із дефектовкою. Комісія у складі фахівців КВБЗ та УЗШК оглянула поїзд і визначила де потрібно підфарбувати бічні стінки, де торцеві. Підвагонне обладнання і всі поверхні під вагоном перефарбовуються повністю, адже їм дістається найбільше. Під час руху на високих швидкостях потоком повітря піднімаються камінці з колійної підсипки, звісно лакофарбове покриття потребує оновлення.








Бачу, що головні вагони ще «замурзані». Один з них стоїть на третьому прольоті приміщення «Молодечно», інший – на сусідньому. Я дивлюсь на той, що «обличчям» до мене, і наче відчуваю, про що він «думає». По-перше, він відпочиває. Нарешті відпустка! Не треба тягнути весь час, день за днем ​​вісім своїх побратимів-вагонів. По-друге, він, мабуть, згадує ці стіни і руки цих людей, які й зараз до нього торкаються. І теж згадують, як його створювали, як відправляли у велике життя. Зараз вони переберуть все, обстежують і всередині, і ззовні, і зверху, і знизу. Як пацієнта у санаторії.

Від цих романтичних роздумів переходимо до конкретних речей. Бачу як робітники дільниці з виготовлення інтер’єру щітками та пилососами очищають зняті сидіння. Затим ті, що пошкоджені, відправлять на пошивну дільницю, де їх підремонтують, зашиють при потребі. Затим усі сидіння запакують у плівку і на час капремонту покладуть на зберігання. Зніматимуть і ремонтуватимуть також столики.

Складне обладнання та вузли ремонтуватимуть спеціалісти заводів-виробників. Гальмівні системи - на заводах Knorr-Bremse, кондиціонери - у Миколаєві на заводі «Екватор», елементи системи управління та діагностики – у Харкові на «Хартрон-Експресі». Два тягових трансформатори відправлять до заводу-виробника у Хмельницькому. І так далі. Як ми складаємо поїзди, даючи замовлення численним партнерам в Україні та за кордоном, так і ремонтуємо за їх участю. І в цьому велика перевага випуску продукції машинобудування з високою доданою вартістю – роботу отримують багато колективів, багато конкретних людей.

Баки для води ремонтують на КВБЗ, тут їм забезпечать очищення піском, заміну прокладок та інші операції за регламентом. Відділ головного метролога нашого підприємства забезпечить магнітно-порошкову діагностику рами. Метрологи і спеціалісти зі зварювання оглянуть зварні шви.






До речі, згадалося (хіба таке забудеш!): коли наші поїзди тільки пішли в експлуатацію, то «доброзичливці» розмістили в деяких ЗМІ інформацію, наче на «Тарпанах» тріщать рами. І треба ж було таке вигадати! Ніколи не тріщали і не будуть! Тих писак та їх покровителів уже всі забули, а «Тарпани» їздять і перевозять пасажирів.

А підприємства Укрзалізниці (депо) перевірять ударно-тягове обладнання, поглинальні апарати.

Неможливо розповісти про ремонт абсолютно всіх деталей і вузлів. Але всі вони неодмінно пройдуть перевірку, оновлення. Усе за інструкцією про проведення капітальних ремонтів електропоїздів ЕКр1. До того ж усі роботи здійснюються за безпосередньої участі спеціалістів служби головного конструктора моторвагонного рухомого складу та спеціалістів технологічного управління ПАТ «КВБЗ».

Запитала у заступника начальника корпусу Олександра Меца:
- Ви створювали ці поїзди, ви їх бачите під час ремонтів, ви і ваші колеги - єдині в країні фахівці, які їх знають краще за всіх. Як ви їх оцінюєте з висоти вже прожитих ними 6 років на залізниці?
- Шикарні поїзди! - не думаючи ні секунди, сказав мій співрозмовник. - У минулому році відправляв один з них після планового ремонту до Києва. Перестуку коліс немає, не хитає. Все як має бути!

КВБЗ
Logged
opex
Active user

Posts: 12167


View Profile
« Reply #361 on: 02.04.20 , 17:04 »
Share Reply with quote

Трещат-не-трещат, но у крюковцев какая-то странная подвеска в моторных вагонах - очень бросает из стороны в сторону. Что в тарпане, что в дпкр.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5647


View Profile
« Reply #362 on: 02.04.20 , 20:04 »
Share Reply with quote

Виходить приблизно що лошадь після кожних трьох років експлуатації треба відставляти на три місяці. Грубо - по місяцю в рік. Маючи 12 составів в парку - кожен місяць якийсь в аут. Біда що в більшості з них аут одночасно підходить. В ідеалі ти щодня маєш мінус один на капремонті і мінус один-два на поточних, тобто в середньому в день можеш розраховувати на 9-10 составів з наявних 12.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9469


View Profile
« Reply #363 on: 02.04.20 , 21:04 »
Share Reply with quote

А з Хундаями як? Який у них міжремотний термін (кілометраж) у порівнянні з Трепангами?
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 357


View Profile
« Reply #364 on: 03.04.20 , 10:04 »
Share Reply with quote

От де рами тріщали - то це в Хюндаях
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5647


View Profile
« Reply #365 on: 03.04.20 , 10:04 »
Share Reply with quote

А з Хундаями як? Який у них міжремотний термін (кілометраж) у порівнянні з Трепангами?

Ми колись давно про це говорили - пробіг трохи більший. І ремонт на місці, і не розтягується він на три місяці. От за останній рік-півтора рахуй майже всі 10 обновили.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4724


View Profile
« Reply #366 on: 03.04.20 , 13:04 »
Share Reply with quote

Мог бы и повторный раз озвучить цифры.

По длительности ремонта. Один из Ротемов сделали полтора месяца
Quote
13 листопада після проведення планового капітального ремонту в обсязі HG електропоїзд HRCS2-003 виробництва «Hyundai Rotem» відправляється в рейс. Це поїзд Інтерсіті+ № 736/735 Київ – Запоріжжя – Київ.

Капітальний ремонт проводився з 2 жовтня по 12 листопада 2015 року.(...)

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/414640/
« Last Edit: 03.04.20 , 13:04 by sergius » Logged
bond
Active user

Posts: 1661


View Profile
« Reply #367 on: 03.04.20 , 13:04 »
Share Reply with quote

Можливо коня теж за півтора місяці зроблять, а за три - обидва? Журналісти частенько в статтях туплять...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5647


View Profile
« Reply #368 on: 03.04.20 , 14:04 »
Share Reply with quote

Мог бы и повторный раз озвучить цифры.

Мне для хороших людей не жалко, вот только если б я их помнил.
Logged
tera
Active user

Posts: 914


View Profile
« Reply #369 on: 04.05.20 , 18:05 »
Share Reply with quote

Quote
Голова наглядової ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько дав інтерв'ю інформаційному транспортному порталу Центр Транспортних Стратегій (ЦТС) про роботу підприємства, проблеми локалізації виробництва рухомого складу в Україні та закупівлю вагонів Укрзалізницею.
Quote
У підприємства вже був досвід співпраці з іноземним партнером - за контрактом з General Electric на базі заводу здійснили остаточне складання 30 тепловозів. Правда тоді, як повідомлялося, локалізація склала 10%, а за фактом з'ясувалося, що всього - 6-7%.
Quote
УЗ у нас нічого не купує. Вони поки не можуть розрахуватися за старі поставки. За контрактом за 2018 рік ще не прийнято 20 пасажирських вагонів.
Quote
Це проблеми взаємин КВБЗ особисто з Кравцовим, який захотів показати, хто в домі господар щодо питання невиконання ним укладених контрактів. Який сказав: «Якщо ми з вами зараз будемо підписувати мирові угоди, знаєте скільки до нас прийде з таким питанням. Ви знаєте, скільком ми заборгували?». І це сказано публічно в присутності представників ФРУ, КВБЗ, членів правління та директорів Укрзалізниці.

Рік він мені гроші не платив. У відповідь на наші звернення Кабмін мовчав. МІУ і наглядова рада УЗ говорили, що вони «не мають права втручатися в господарську діяльність». А що в цей час зробили в УЗ? Написали скаргу в Москву, щоб забрати у нас право ремонтувати пасажирські вагони, правда, потім відкликали. Написали скаргу в АМКУ «про картельну змову між КВБЗ і ХВСЗ при оголошенні тендера 2018 року». І це через рік після виграних нами тендерів УЗ на постачання та укладення договорів. І тепер ми можемо отримати штраф у розмірі до 800 млн грн. Крім цього, АМКУ може нам заборонити участь в державних тендерах на підставі скарги УЗ.
Quote
- Під час візиту на КВБЗ президента Володимира Зеленського міністр інфраструктури Владислав Криклій пообіцяв, що УЗ закупить у вас в поточному році 3 дизель-поїзди. Крім того, йшлося про закупівлю 90 пасажирських вагонів. На якій стадії цей процес?

Йдеться про ті дизель-поїзди, які записані в контракті 2018 року. Там було шість одиниць. Один поїзд куплений і запущений на маршруті Київ - аеропорт Бориспіль. П'ять знаходяться в різних стадіях виробництва. Про них і говорив президент. Три дизель-поїзди цього року, інші два - наступного. Він говорив про потяги, які законтрактовані. Це, по-перше.

По-друге, і це найголовніше, ні щодо потягів, ні щодо пасажирських вагонів, ні щодо чогось іще Українська залізниця не має сьогодні затвердженого фінансового плану. Він до цих пір не вийшов з Міністерства інфраструктури. Він не потрапив в МЕРТ, Мін'юст, Мінфін. Тоді, про що ми говоримо?

- У проєкт фінплану вже включені ці 90 вагонів?

У проєкті фінплану прописаний тільки остаточний розрахунок за раніше укладені контракти. Нових вагонів немає. Це поки що предмет дискусій. Ми неодноразово писали й пишемо щодо цього в УЗ, МІУ, звітуємо перед Офісом Президента, Кабінетом Міністрів. Кажемо: панове, є рішення президента від 6 березня про закупівлю 90 вагонів. Визначтеся зі схемою закупівлі. Що це буде - продовження контракту або новий контракт? Конкурс з одним учасником або тендер з декількома учасниками? Ми чекаємо. Ми не можемо просто так починати програму виробництва. Але якщо вони промовчать ще місяць, то ми просто не в змозі будемо знайти зарубіжну комплектацію, яка частково присутня в цих вагонах. У нас ніхто за кордоном не прийме замовлення на комплектацію в червні місяці на друге півріччя.
http://www.kvsz.com/index.php/ua/pres-sluzhba/item/2480-interv-iu-tsts-pro-robotu-pidpryiemstva-problemy-lokalizatsii-ta-vidnosyny-z-ukrzaliznytseiu
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!