Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.18 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 207
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 613356 times)
mikle20
Active user

Posts: 1371


View Profile
« Reply #130 on: 04.10.12 , 22:10 »
Share Reply with quote

dprc давно продает за WebMoney, у БЧ также не проблема купить за WebMoney Самая отсталая в этом плане РЖД
Logged
Sath
Active user

Posts: 4408


View Profile
« Reply #131 on: 05.10.12 , 07:10 »
Share Reply with quote

Вот это нужная мне штука.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12038


View Profile
« Reply #132 on: 05.10.12 , 10:10 »
Share Reply with quote

за всякие веб-мани и яндекс деньги можно купить билет ржд, только не на их сайте.
Logged
sean
Active user

Posts: 3387


View Profile
« Reply #133 on: 16.10.12 , 08:10 »
Share Reply with quote

В п'ятницю ввечері повертав квиток в касі №40 Південного вокзалу на п. 624 відправленням з Хмеля через дві доби. Вирватись раніше робота не дозволяла, а тут критично було повернути до відправлення Галичини. Можете собі уявити: п'ятниця, людей море, черги здоровенні.
Сидить значить там чорна товста корова. Працює як черепаха (незважаючи на те, що молода), розглядає паспорти, на клаві працює одним пальцем однієї руки. Але то ще півбіди. Половину того часу, що я простояв (50 хв на обслуговування 6-7 чол.) зайняло її відволікання на інших куриць-колег, що підходили час від часу. Їм вона вільно продавала квитки, поржавши з кожною хвилину-другу і не поспішаючи розраховуючи. Час від часу ще підходили ліві люди до каси: "Я від Галі", "там білєти для Олі", "там ше якась хрєнь від Тані" і т.д. Їх, відповідно, також треба було розрахувати і видати те, за чим прийшли. Я був просто на взводі. Піти з черги уже немає як, іти до адміністратора скаржитись також немає часу, в магазин за гостинцями також не встигаю. Короче, ледве встиг. Закінчила та коза оформлювати моє повернення за 5 хв до відправлення Галичини, ще ж треба було нестись з Південного до 5-ї колії.
До чого я все це: звичну скаргу в Управління я ж маю право написати з деталізацією усіх подробиць? Наскільки це доцільно, щось зміниться? Ну просто реально злості не вистачає - позбирались там псевдо-працівниці, спідниці протирають і життя іншим псують. Якби ще квитки можна було повертати через Інтернет, порозпускати їх усіх до біса, все одно користі мало.
Напишить рекомендованим листом з повідомленням про вручення, тоді вони прозглядають його. Електронна пошта та сайт, це для них просто спам.

Прийшла через три тижні відповідь. Відписались, як завжди, аби відписатись. Касир - святіша святих. Касу вона, виявляється, залишала декілька разів "для розміну купюр для розрахунку з пасажирами", ну а "періодично до каси підходили пасажири з проханням перевірити наявність місць для того, щоб взнати: повертати проїзний документи чи здійснити поїздку" - який зв'язок, де логіка? "Неодноразово зверталися пасажири для отримання інформації щодо суми повернення коштів" - що за нісенітниці? Касири посилають усіх прямим текстом, коли їх просять озвучити суму повернення, крім того, в кожному окремому випадку вона ж різна! Правда, "за неналежне виконання посадових обов'язків та недотримання технології роботи квитковий касир притягнута до дисциплінарної відповідальності - начальника вокзалу ст. Київ-Пас їй оголошена догана". Ось такі пироги.
Logged
Viacheslav
Guest
« Reply #134 on: 19.10.12 , 10:10 »
Share Reply with quote

Давно покупаю билеты через e-kvitok, комиссия 8 грн (плюс почему-то сам билет на пару грн дороже, т.е. разница более 10 грн).
В начале сентября пытался купить на официальном сайте "Укрзализницi" booking.uz.gov.ua, так у них при вводе реквизитов карты отсутствует поле для ввода CVV кода. Соответственно транзакция отклоняется банком-эмитентом карты. Звонил в поддержку, девочка явно была недовольна звонком и пыталась меня выставить дураком.
Написал в поддержку, а заодно на ещё один официальный адрес, который удалось найти на сайте "Укрзализницi", приложил скриншоты и подробно описал проблему.
Пришла отписка, цитирую:
"Мы заинтересованы в том, чтобы Вы купили ... но, к сожалению, не знаем причин и не влияем на то, что
оплата не проходит успешно. По этим вопросам рекомендуем Вам обратиться в банк-эмитент и банк-экваер.
Мы сделаем все возможное, чтобы данные проблемы были устранены в ближайшее время."
Банк-эмитент тут ни при чем, карта открыта давно и отлично работает в том числе и для совершения онлайн-платежей (например, на том же e-kvitok я рассчитываюсь этой картой). А вот с эквайером разбираться должен не я, а продавец, т.е. в данном случае booking.uz.gov.ua, это их проблемы.
Сегодня снова пытался купить билеты через booking.uz.gov.ua, вопреки обещанию "сделать всё возможное" ничего не изменилось.
Готов предоставить дополнительную информацию официальным лицам по запросу
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2675


View Profile
« Reply #135 on: 19.10.12 , 10:10 »
Share Reply with quote

Думаю, що поле CVV не для всіх карт. Наприклад, Приват шле СМС.
Logged
sean
Active user

Posts: 3387


View Profile
« Reply #136 on: 19.10.12 , 11:10 »
Share Reply with quote

Давно покупаю билеты через e-kvitok, комиссия 8 грн (плюс почему-то сам билет на пару грн дороже, т.е. разница более 10 грн).
Ви, перед тим, як писати таке, розберіться добре в цифрах!
Logged
Viacheslav
Guest
« Reply #137 on: 19.10.12 , 13:10 »
Share Reply with quote

Думаю, що поле CVV не для всіх карт. Наприклад, Приват шле СМС.
Так, Приват надсилає sms, але cvv також вимагається. На тому самому e-kvitok присутнє як поле для введення cvv, так і підтвердження за допомогою паролю через sms
Ви, перед тим, як писати таке, розберіться добре в цифрах!
Можливо, я щось і не второпав, але сьогодні купував квитки спочатку через booking.uz.gov.ua, потім, коли знов з тієї ж причини не зміг цього зробити, успішно купив через e-kvitok
Так от один і той самий квиток (той самий поїзд, день, вагон та навіть місце - точныше два - туди ы назад) на booking.uz.gov.ua пропонувався за 139,85 грн, а на e-kvitok вийшло 159,85, тобто рівно 20 грн. різниця.
Коли минулого разу отримував перед поїздкою квиток у касі, звернув увагу, що зазначена у ньому сумма також не свівпадала ні з тією, яку я сплатив, ні навіть якщо відняти зазначену комісію у 8 грн, але нажаль старих квитків не зберіг.
Logged
Viacheslav
Guest
« Reply #138 on: 19.10.12 , 13:10 »
Share Reply with quote

Про всяк випадок уточнення: квитки купував на експресс, тобто ніякої постільної білизни там не передбачено, помилитися та сплатити за якісь "додаткові послуги" не міг
Logged
Вінні
Active user

Posts: 876


View Profile
« Reply #139 on: 19.10.12 , 13:10 »
Share Reply with quote

Про всяк випадок:
є-квитки бувають різні - правильний - це той, що старий: www.e-kvytok.com.ua
На ньому чи то так як в касі (і на букінгу), чи то навіть на 2 грн дешевше.
Той, що з комісією - це є-квиток з іншою адресою і новішим інтерфейсом.
І навіщо платити більше?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 207
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 14.12.13 , 02:12