Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.18 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 ... 204
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 610363 times)
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #1640 on: 13.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

На київ-пасі мені повернуть електронний квиток в касі повернення (вони ще є взагалі такі)? Чи цьоця пошле спочатку роздрукувати його в іншій спеціалізованій касі? Розвелось блін єбланів в 21-му столітті.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1641 on: 13.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

На київ-пасі мені повернуть електронний квиток в касі повернення (вони ще є взагалі такі)? Чи цьоця пошле спочатку роздрукувати його в іншій спеціалізованій касі? Розвелось блін єбланів в 21-му столітті.
Ждем от вас увлекательного рассказа :)
p.s. думаю пошлет
Logged
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #1642 on: 13.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

Поки інші імплементують оптимізацію процесів, lean та іншиі прогресивні штуки, УЗ іде старим перевіреним шляхом - «Як не вийобуватись і заїбати при цьому пасажира». Провайдер людських страждань © без перебільшення.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 869


View Profile
« Reply #1643 on: 13.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця роз’яснює порядок повернення електронних квитків на період дії тимчасового мораторію

Для запобігання  штучному дефіциту місць у період масових перевезень Укрзалізниця змушена тимчасово, на період з 12 грудня 2017 року до 14 січня 2018 року, призупиняє повернення коштів за електронні квитки через інтернет. Даний мораторій не діятиме для міжнародних поїздів у сполученні з Польщею.

Повернути кошти за оформлені електронні проїзні документи у внутрішньому сполученні у період дії мораторію можна у квиткових касах залізничних вокзалів України. 

Для повернення коштів необхідно:

    Пред’явити до каси посадочний документ, роздрукований на паперовому носії, та документ, що посвідчує особу (паспорт, військовий квиток, студентський квиток, посвідчення водія, службове посвідчення).
    Повернути проїзні документи до відправлення поїзда можна як особисто, так і іншим особам.
    Після відправлення поїзда повернення коштів за квитки здійснюється на підставі документа, що посвідчує особу, прізвище та ім'я якої зазначено в проїзному документі.
    Кошти перераховуються на карткові рахунки платників.

Сума повернених коштів за невикористаний проїзний документ залежить від часу до та після відправлення поїзда:

-   не менш ніж за 24 години до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і плацкарти (з вирахуванням комісійних зборів);

-   від 24 до 9 годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і 50 % вартості плацкарти;

-   менш ніж за 9 годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується;

-   після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення – виплачується 10 % вартості квитка і плацкарти.

 

Пасажири, які знаходяться територіально далеко від пунктів продажу (квиткових кас товариства), перебувають за межами держави, не мають змоги за станом здоров’я або інших поважних причин звернутись до кас особисто, можуть надсилати на адреси регіональних філій за місцем проживання чи на адресу філії «Пасажирська компанія» роздруковані на паперових носіях невикористані з особистих причин посадочні документи разом із заявою, в якій необхідно зазначити інформацію банківської платіжної картки в обсязі, необхідному для здійснення переказу коштів. До заяви повинні долучатись додаткові довідки, наприклад про тимчасову непрацездатність, підтвердження перетину кордону, тощо. 

Адреси для письмових звернень:

ПАТ "Укрзалізниця". 03680, м. Київ-150, вул. Тверська, 5.

Філія «Пасажирська компанія»01032, м. Київ, вул.Симона Петлюри 21а

Регіональна філія "Донецька залізниця". 84404, м. Лиман, вул. Привокзальна, 22.

Регіональна філія "Львівська залізниця". 79000, м. Львів, вул. Гоголя, 1.

Регіональна філія "Одеська залізниця". 65023, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19.

Регіональна філія "Придніпровська залізниця". 49602, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 108.

Регіональна філія "Південна залізниця". 61052, м. Харків, вул. Червоноармійська, 7.

Регіональна філія "Південно-Західна залізниця". 01601, м. Київ, вул. Лисенка, 6.

Товариство вживатиме усіх заходів для  своєчасного розгляду письмових звернень та повернення коштів з урахуванням всіх можливих ситуацій, що могли виникнути.

ПАТ Укрзалізниця сподівається на розуміння та просить вибачення за тимчасові незручності.

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/464269/
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1644 on: 13.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Пасажири, які знаходяться територіально далеко від пунктів продажу (квиткових кас товариства), перебувають за межами держави, не мають змоги за станом здоров’я або інших поважних причин звернутись до кас особисто, можуть надсилати на адреси регіональних філій за місцем проживання чи на адресу філії «Пасажирська компанія» роздруковані на паперових носіях невикористані з особистих причин посадочні документи разом із заявою, в якій необхідно зазначити інформацію банківської платіжної картки в обсязі, необхідному для здійснення переказу коштів. До заяви повинні долучатись додаткові довідки, наприклад про тимчасову непрацездатність, підтвердження перетину кордону, тощо. 
ШО??? Идиоты точно.
Logged
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #1645 on: 13.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Совок.
Я другий день думаю про це ідіотське обмеження і ніяк второпати не може, чому і в чому логіка цього регресу.
Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #1646 on: 13.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

А представляете какие будут очереди? Ведь возврат билета, по-моему, осуществляется без очереди. Будет отдельная очередь для тех, кто возвращает билет, а отдельная для тех, кто собирается купить. Я как-то стоял в очереди во Львове. В соседнюю кассу не шли почему-то для того, чтобы распечатать электронный билет, а почему-то все направлялись в кассу куда и я стоял. В итоге пришлось очередного человека, который хотел распечатать электронный билет, направить в соседнюю кассу. А сейчас будут покупатели билетов (1), лица, которые хотят распечатать электронный билет (2) и те, кто пожелает сдать электронный или обычный билет. К слову, во Львове возврат д/с за неиспользованные билеты осуществляет отдельная касса. Теперь вопрос: возврат средств за неиспользованные билеты, купленные через интернет, будет осуществляться наличными или на банковскую карту - через N дней?
Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #1647 on: 13.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Совок.
Я другий день думаю про це ідіотське обмеження і ніяк второпати не може, чому і в чому логіка цього регресу.
А логика в том, что я, к примеру, выкупаю весь вагон или группу вагонов на определенные имена пассажиров. Затем перепродаю, но делаю это путём возврата билетов ночью и фактически мгновенного их выкупа, но уже под нужные данные ФИО. Деньги от "заказчика" (лица, которое планирует в предновогодние даты отправиться в путь по железной дороге). Один билет оформлен. Заказчик может обратиться в кассу УЗ (при желании) и распечатать билет на фирменном бланке либо же это может сделать "исполнитель". Далее работает "сарафанное радио". В итоге, оказывается, что в некоторых направлениях спрос велик, а он на самом деле и не велик, а всего лишь мыльный пузырь. Как-то так. В итоге исполнитель получает от заказчика денежные средства, равные сумме стоимости билета и "навара".
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1648 on: 13.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

но делаю это путём возврата билетов ночью и фактически мгновенного их выкупа
А ну как попробуйте, сдать ночью и мгновенно выкупить.

А представляете какие будут очереди?
Не будут.

Теперь вопрос: возврат средств за неиспользованные билеты, купленные через интернет, будет осуществляться наличными или на банковскую карту - через N дней?
Почитайте внимательно новость

А логика в том, что я
У меня к вам личная просьба, не пишите по этой теме, до 14 января, а то вы сейчас кучу бессмысленных букв напишите, их начнут комментировать, в результате начнется бред и оффтоп, а мне потом это перечитывать и удалять. Спасибо.
Logged
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #1649 on: 14.12.17 , 08:12 »
Share Reply with quote

Затем перепродаю, но делаю это путём возврата билетов ночью и фактически мгновенного их выкупа, но уже под нужные данные ФИО.

Вам особисто вдавалось робити такі маніпуляції? Заробили багато? Про заказчиків і сарафанне радіо - то взагалі якась детективна історія в стилі Ігоря РоманЄбланківа і йому подібних. Очевидно, Ваш недо - прес-реліз є проплаченою частиною глобального плану УЗ зі знищення будь-якого сервісу в частині клієнтоорієнтованості.

Взагалі вся ця ситуація в чергове показує усю нещасність та дикість нашої магістралі. Ставати європейськими їм не те, що зарано, а протипоказано. Стріляти за такі «мораторії» (чи як написав цтс «за численними проханнями пасажирів») - не мало, а критично необхідно. Бо поки глава постить фоти з трьох нових електричок, решта 90% не дай Боже показати комусь там, де відстоювався зламаний віденський вагон. І поки той же глава пафосні презентахи з безліччю ляпів демонструє, його дєтіщє так само пафосно демонструє як вони всі смачно клали.

Штучно створений дефіцит не можна намагатись так само штучно подолати. Хоча, зрештою, якщо кожного дня говорити собі, що гівно смачне і корисне, то з часом можна і повірити в це. УЗ вчепила на себе бантик і тішиться, що це совкове гівно файне.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 ... 204
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!