Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.18 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 ... 204
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 610361 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4289


View Profile
« Reply #1690 on: 19.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

Наче ж і не 1 квітня сьогодні))

Сервіс booking.uz.gov.ua визнано найкращим з придбання квитків в інтернеті за версією онлайн-журналу «PaySpace Magazine». Конкурс серед представників сфери електронної комерції і FinTech України видання провело вже вдруге.
Переможців у номінаціях обирали шляхом відкритого голосування. Спеціалізований онлайн-журнал «PaySpace Magazine» під час щорічного конкурсу «PaySpace Magazine Awards 2017» ставив перед собою серйозне завдання: визначити лідерів на ринку електронної комерції і FinTech України.

Система відкритого інтернет-голосування дозволила зробити це виключно на основі думок і переваг користувачів. Переможці були визначені у 18 категоріях. Категорії охоплюють основні сфери, де на сьогоднішній день зростає конкуренція та відбувається боротьба за клієнта.

Конкурс тривав з 1 жовтня, онлайн-голосування – упродовж листопада. У грудні організатори здійснили підрахунок голосів і 14 грудня у кожній категорії визначили переможців. Вітаємо колектив філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» і всіх залізничників зі здобутою заслуженою перемогою. На черзі впровадження нових сервісів для пасажирів.

За минулий місяць через мережу інтернет було реалізовано понад 46% від загального обсягу продажу квитків Укрзалізницею.

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/464499/
Logged
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #1691 on: 19.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

Ну це точно пі*дєц, звиняйте.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1692 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Небось обязали всех сотрудников проголосовать, других причин победы я не вижу. Учитывая что 2-3 место заняли сервисы с более расширенными функциями чем продажа жд-билетов...
1 место — Веб-сайт ПАО “Українська залізниця”
2 место — Tickets.ua
3 место — bilet.pb.ua (ПриватБанк)

p.s. по некоторым номинация тоже есть вопросы, например лучший интернет-банкинг и лучшее банковское мобильное приложение - второе место некий "Банк восток"...
« Last Edit: 19.12.17 , 16:12 by logist » Logged
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #1693 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Ну все ясно. Тікетси продають квитки не тільки на потяги і програли букінгу. Те саме Восток, заточений чисто під Сільпо. Прям здорова конкуренція.
Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #1694 on: 19.12.17 , 17:12 »
Share Reply with quote

46% цьоць лишаються без роботи! От чому їх і догрузили тупорилою роздруківкою квитків і поверненням у систему з друком квитанцій. Уроди.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7210


View Profile
« Reply #1695 on: 19.12.17 , 17:12 »
Share Reply with quote

Вам же вище пояснили, що при перевірці квиток не буде актуальним.
Якій перевірці? Ви бачили, як вони перевіряють (мова не про ІС)? У нас же по одному сканеру і титану на два вагони. Прийшов, показав, зайшов. І інший Вася за мною зайшов. Як би Ви не відстоювали зараз інтереси УЗ, але саме така ситуація саме за таких «розумних» рішень УЗ більш, ніж можлива.

В кабінеті він і тиждеень ппісля поїздки може висіти як актуалий, що з того?
Ніколи. З Актуальних зникав завжди миттєво і переходив в Історію.
з.і. На понеділок цей квиток досі висить в Актуальних.
Я ось не розумію, чого стільки галасу з нічого?
Ну добре, хай цей квиток з розділу "Актуальні" перейде, або не перейде до розділу "Історія".
З "Історії" його можна точно также роздрукувати (або показати на екрані) як з "Актуальних", чим я й постійно користуюся, друкуючи квитки таким чином для звіту вже після повернення з відрядження.
Так само при купівлі квитка на пошту приходить лист з ПДФ-вкладкою квитка, який можна взагалі роздрукувати хоч через 10 років після поїздки.
А стосовно того, що у ІС+ краще перевіряють квитки - також не можу погодитися, бо стюард може прийти й через півгодини після відправлення, а на посадці взагалі ніхто нічого не перевіряє, у той час, як у звичайних поїздах під час останніх наших поїздок сканують з телефону квитки достить оперативно, плюс дивляться при посадці. 
Logged
smugastuj
Active user

Posts: 340


View Profile
« Reply #1696 on: 21.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

2 место — Tickets.ua
3 место — bilet.pb.ua (ПриватБанк)
А що, хіба в інших сервісах немає націнки на купівлю квитка?
Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #1697 on: 22.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

2 место — Tickets.ua
3 место — bilet.pb.ua (ПриватБанк)
А що, хіба в інших сервісах немає націнки на купівлю квитка?
Вроде бы есть. Нет наценки только "у первого места". :-)
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1698 on: 31.12.17 , 10:12 »
Share Reply with quote

Для логиста.
На 05.01.2018 по маршруту Могилёв - Львов при запросе о наличии мест букинг выдаёт ответ: По заданому Вами напрямку поїздів немає. Но ведь в этот день поезд идёт.
Извините, у меня нет желания комментировать каждое ваше открытие по поводу работы букинга, потому что вы считаете себя самым умным в этом вопросе. Предлагаю эту дискуссию дальше не продолжать.
По сути вопроса: корректный запрос в другие страны выполняется только если вы зайдете как авторизованный пользователь, и поставите флаг "Запрос мест из другой страны", во всех остальных случаях букинг понятия не имеет о поездах следующих из РФ/РБ/МД, поэтому будет выдавать ответ что поездов нет, можете это проверить по любому направлению типа Кишинев-Киев, Москва-Киев, и т.п., на любую дату.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 719


View Profile
« Reply #1699 on: 31.12.17 , 10:12 »
Share Reply with quote

Для логиста.
На 05.01.2018 по маршруту Могилёв - Львов при запросе о наличии мест букинг выдаёт ответ: По заданому Вами напрямку поїздів немає. Но ведь в этот день поезд идёт.
Извините, у меня нет желания комментировать каждое ваше открытие по поводу работы букинга, потому что вы считаете себя самым умным в этом вопросе. Предлагаю эту дискуссию дальше не продолжать.
По сути вопроса: корректный запрос в другие страны выполняется только если вы зайдете как авторизованный пользователь, и поставите флаг "Запрос мест из другой страны", во всех остальных случаях букинг понятия не имеет о поездах следующих из РФ/РБ/МД, поэтому будет выдавать ответ что поездов нет, можете это проверить по любому направлению типа Кишинев-Киев, Москва-Киев, и т.п., на любую дату.
Вот это и показатель отношения к пользователям (
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 ... 204
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!