Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.19 , 17:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 ... 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 ... 236
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 733098 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4970


View Profile
« Reply #1970 on: 04.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Що цікаво:
Не міг купити через букінг,  думаю, перевірю чи хоч квитки лишились ще. Зайшов через сайт БЧ,  пише: Мест нет. 
Через декілька хвилин букінг показує,  що місця є,  але купити не дає))
Logged
Sath
Active user

Posts: 4442


View Profile
« Reply #1971 on: 04.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Я купил через мобильное приложение приват24
Logged
MVM
Active user

Posts: 327


View Profile
« Reply #1972 on: 04.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Невозможно взять даже в непиковое время - та же беда.
Logged
skuadro
User

Posts: 34


View Profile
« Reply #1973 on: 05.12.18 , 09:12 »
Share Reply with quote

Глубокой ночью "продает" с нормальной скоростью.
И только что открыли продажи еще на часть поездов - купить успешно тоже удалось, однако, весьма туго.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4219


View Profile
« Reply #1974 on: 05.12.18 , 09:12 »
Share Reply with quote

Глубокой ночью "продает" с нормальной скоростью.

Я потому и советовал на личном опыте с 00:00 до 07:00 стучаться. Еще надежнее с 02:00 до 04:00, когда и в большинстве касс на вокзалах тихий час.
Logged
skuadro
User

Posts: 34


View Profile
« Reply #1975 on: 05.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

Я потому и советовал на личном опыте с 00:00 до 07:00 стучаться. Еще надежнее с 02:00 до 04:00, когда и в большинстве касс на вокзалах тихий час.
Это, я думаю, всем и так понятно.
Только вот иногда с момента открытия продаж (а обычно это 8 утра) до ближайшей ночи нормальных (детям и пожилым имею в виду) билетов  может не остаться.
А конкретно в этом случае, когда до поездки менее 3-х недель и это праздничный период - то уж точно "ждать" весьма опасно.
Я думаю, будь букинг более производительной платформой - уже бы выгребли и оба Рождества и НГ почти под ноль.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3423


View Profile
« Reply #1976 on: 05.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Можемо порадіти за УЗ. :)

Укрзалізниця 4 грудня реалізувала рекордну кількість квитків – 244 тисячі.

Упродовж 4 грудня 2018 року було оформлено 244 тисячі місць для проїзду у пасажирських поїздах, із них 148 тисяч квитків (61 % від загальної кількості) - пасажири придбали через інтернет, решту – у залізничних касах.
Подібна активність купівельного попиту спостерігалася влітку 2018 року, коли за одну добу пасажири придбали понад 176 тис. квитків на поїзди. Для порівняння – у середньому за добу оформлюється близько 149 тисяч місць, причому більше половини квитків 77 тисяч (52 %) - через інтернет.
Укрзалізниця докладає зусиль для забезпечення пасажирських перевезень на новорічно-різдвяні свята. Наразі відкрито продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня і пасажири активно їх розкуповують.
Разом з тим, Укрзалізниця сьогодні, 5 грудня, знову констатує сплеск ажіотажного попиту, що засвідчує робота порталу booking@uz.gov.ua. У такій ситуації змушені закликати пасажирів зважено підходити до процесу купівлі квитків на поїзди. Адже станом на 5 грудня у наявності місця на поїзди у передсвяткові дати на найпопулярніші напрямки. Також, завдяки онлайн-системі Укрзалізниці пасажири можуть обрати квитки з пересадкою, якщо місця на прямі поїзди відсутні.
Після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди Укрзалізниця почне продаж проїзних документів на додаткові. Очікується, що цього святкового сезону таких буде призначено не менше 30.
Нагадуємо, якщо заявлена операція в онлайн-системі booking.uz.gov.ua, що здійснювалася вчора, 4 грудня, у години пікового навантаження на систему залишилася без результату, клієнтам необхідно звернутися з відповідною інформацією у встановленому порядку за телефоном: (044) 591-19-88, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/485844/
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4219


View Profile
« Reply #1977 on: 05.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote


Разом з тим, Укрзалізниця сьогодні, 5 грудня, знову констатує сплеск ажіотажного попиту, що засвідчує робота порталу booking@uz.gov.ua.
Даже собственный URL из строки браузера правильно скопипастить не смогли. *ROFL*
Logged
sean
Active user

Posts: 4081


View Profile
« Reply #1978 on: 05.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Як же глибоко вони на дні...
Logged
Александр19
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #1979 on: 05.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Масштабный сбой в "Укрзализныце": при покупке билетов онлайн с карточек снимались деньги, но билетов люди не получали
https://censor.net.ua/news/3100677/masshtabnyyi_sboyi_v_ukrzaliznytse_pri_pokupke_biletov_onlayin_s_kartochek_snimalis_dengi_no_biletov

Quote
Перевозчик утверждает, что уже решил проблему. Тем, кому не пришлют билеты и не вернут деньги, советуют обращаться в компанию

Представляю настроение тех людей, которые и деньги потратили и билеты не получили. Насколько я понимаю в претензионном порядке возврат денег на карточку длится не день и не два.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 ... 236
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!