Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.03.19 , 02:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 646097 times)
niсk
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #2050 on: 13.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

Точно так саме "наші люди" вчиняють із Букінгом - сотні раз тицяючи на той нещасний Enter..
У пользователя нет четкого понимая, все зависло или просто надо подожать, от этого и клацают, особенно в случае с мобильным инетом
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #2051 on: 13.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

Существует. Используется для оперативной грузовой и поездной работы. Зачем сюда ещё подключать "известную сеть общего пользования" не понятно.
Не понятно зачем городить свою сеть при наличии "известной сети общего пользования". Сравните стоимость подключения к оператору по месту и стоимость сооружения своей сети.
Более того если у вас уже есть сеть, и ее пропускная способность в разы выше от необходимого, почему ее не сдавать в аренду?   
Це не стосується теми, бо поздовжні мережі - це технологічна мережа, а не мережа доступу для клієнтів Букінгу. Це те ж саме, що абонентів магістральних газопроводів/нафтопроводів під'єднувати до ТМЗК. От куди б Ви приєднали ст. Стефанешти (там хутір на 10 хат)? Згадайте про красноштанячу професорську ідею централізації усіх пристроїв СЦБ... від кожного пристрою тягнути до станції Ахметова. Навіщо? Це при тому, що уздовж колії є стовпи, на які ту оптику можна навісити. Крім того - стійкість системи. Все довкола може зупиниться, а залізнична мережа - працює.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9710


View Profile
« Reply #2052 on: 13.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Не понятно зачем городить свою сеть при наличии "известной сети общего пользования". Сравните стоимость подключения к оператору по месту и стоимость сооружения своей сети.
Вы опять пытаетесь рассуждать о том, чего не знаете. Оптика и не принадлежит УЗ. До эпохи волокна использовались(а местами и продолжают использоваться) каналы проводной телефонной связи. С приходом оптики работа значительно облегчилась. Но повторюсь - она не УЗшная, хотя местами строилась силами УЗ. Потом была благополучно продана, и теперь УЗ её же арендует. Кроме того в отдельных ебенях с плохими линиями стоят спутники(из тех что знаю в пределах ЮЗ) "датагруп". Связь конечно ещё та "песТня", особенно во время дождей/снегопадов. Также одно время стояли модемы Кстара(EDGE), пока Кстар был основным оператором на ж.д. для корпоративной связи. Картина практически не отличалась - вечно сплошные проблемы со служебными программами. Но операторы, как правило "непричём", а погрузка/выгрузка сорвана. Виноват кто? УЗ конечно! :)

И да, поясните необходимость подключения станции Свистоплюевка к "известной сети общего пользования"? Вместо работы киношку смотреть?

Крім того - стійкість системи. Все довкола може зупиниться, а залізнична мережа - працює.
Не завжди, правда. Згадайте 2016, коли массово "поклали" державні мережі. Але сами завдяки тому, що є "інтрамережа" зовнішні виходи були оперативно "обрубані", і залізнична мережа запрацювала в штатному режимі, за виключенням виходів на "відому мережу загального користування" ;) А так дійсно, з точки зору "експертних експертів з усіх питаннь" вона "зайва" :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #2053 on: 13.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Крім того - стійкість системи. Все довкола може зупиниться, а залізнична мережа - працює.
Не завжди, правда. Згадайте 2016, коли массово "поклали" державні мережі. Але сами завдяки тому, що є "інтрамережа" зовнішні виходи були оперативно "обрубані", і залізнична мережа запрацювала в штатному режимі, за виключенням виходів на "відому мережу загального користування" ;) А так дійсно, з точки зору "експертних експертів з усіх питаннь" вона "зайва" :)
Уточню: стійкість технологічної системи керування УЗ при відмові "відомої мережі загального користування". Тобто, ми про одне й те саме. Я не мав на увазі (гаряче) резервування каналів, опираючись одночасно на інтранет та на "відому мережу загального користування". Інтранет - повносправна/самодостатня мережа, яка може і повинна працювати в ізольованому режимі у разі настання певних обставин.
Якщо за аналогією, то ЕкспресБанк, як на мене, був зайвим, бо на той час існували "відомі банківські мережі загального користування" (в т.ч. державні).
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9710


View Profile
« Reply #2054 on: 13.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Iwan, до речі ЕкспресБанк був один з "пілотів" НСМЕП, але "не злетіло"... Нажаль. А для розрахунку в мережі докуповувати POS-термінал USB то взагалі маячня. Хоча е-квиток на зорі свого розвитку ниічого окрім НСМЕП не приймав. Але треба було кінцевому користувачу термінал докупити :) 200-300 грн, здається, на той час це були як то кажуть "грубі гроші". А звичайні мастер чи віза - окремим пакетом, і ніяк не зарплатним.
Коли прцівників массово стали переводити з "Експресу" на "Ощад"(мастеркард) Експрес майже одразу виключив в своїх банкоматах підтримку мастеркард, заливши лише візу. Хоча були й деякі переваги - в квиткових касах крупних вокзалів ні мастара ні візи не було, а НСМЕП - був. І магазини(деякі) були. Тобто ідея начебто цікава, а от реалізація...
Logged
niсk
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #2055 on: 13.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Крім того - стійкість системи. Все довкола може зупиниться, а залізнична мережа - працює.
При своей сети стойкость системы даже ниже. Допустим в тупиковую жд станцию идет одна линия, до ближайшего узла где есть возможность "завернуть" трафик по запасному каналу может быть несколько десятков км.  Это нивкакое сравнение не идет с тем же киевстаром, укртелекомом и тп у которых несколько независимых каналов могут начинаться от ближайшего населенного пункта.


И да, поясните необходимость подключения станции Свистоплюевка к "известной сети общего пользования"? Вместо работы киношку смотреть?
В первую очередь надежность работы за счет резервов и дублирования со стороны провайдера. Риск уз не обрыв до ближайшего узла в нескольких десятках км, а до обрыва точки включение у провайдера (-ов). Если старция находится в населенном пункте длина риска условно 0 км

Якщо за аналогією, то ЕкспресБанк, як на мене, був зайвим, бо на той час існували "відомі банківські мережі загального користування" (в т.ч. державні).
Была такая мода делать свои банки. Не может одно предприятие заниматься всеми отраслями сразу.
 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #2056 on: 13.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

Крім того - стійкість системи. Все довкола може зупиниться, а залізнична мережа - працює.
При своей сети стойкость системы даже ниже. 
Тут дещо інший випадок. Чим більш ізольована система - тим вона надійніша. Тут в першу чергу вразливість від зовнішніх втручань. Це те саме, що намовляти Держспецзв'язок (чи як вони там) користуватись сторонніми каналами. Я розумію, що криптографія то все може виправити, але УЗ буде спокійно спати, коли все буде ізольоване. Раніше, пригадую, були навіть нормативи на відлеглість між кабелями різних мереж (мінімум 1 м) або перетин під прямим кутом... якось так. Якщо не можуть захиститись криптографією, то простіше ізолювати і мати спокій.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #2057 on: 13.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

але УЗ буде спокійно спати, коли все буде ізольоване.

Саме тому Укрзалізниця ізолювалась від реальних потреб пасажирів
Logged
niсk
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #2058 on: 14.12.18 , 01:12 »
Share Reply with quote

Стесняюсь спросить, а за сохранность каких данных так печется уз? Скрыть график открытия мест и ограничение продаж?
В банковских сетях более ценная информация, но никто свои сети между городами не стоит.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9710


View Profile
« Reply #2059 on: 14.12.18 , 07:12 »
Share Reply with quote

Стесняюсь спросить, а за сохранность каких данных так печется уз? Скрыть график открытия мест и ограничение продаж?
Ну да, в УЗ кроме букинга никаой другой информации нету :) И, как показывает практика, узлы с привлечением стороннего провайдера как раз и являются наименее надёжными в работе. Особенно в местах, где других вариантов физически нету.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!