Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.01.19 , 21:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 624165 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22180


View Profile
« Reply #2080 on: 08.01.19 , 10:01 »
Share Reply with quote

Так і є. Виділити час для поїздки на вокзал в мегаполісі - задоволення ще те. Тейкер скаже, що все чьотко, натомість то ще одне підтвердження дна.
В мегаполисе без метро — возможно, но у нас таких всего 2 миллионника.
в місті з метро це може бути також проблематично (вимагати витрат сумарно близько 1 години, що не для всіх прийнятно, у декого в цей час року передсвяткові завали на роботі і бракує часу щоб зайвий раз поїсти-причесатись).
А без метро - може вимагати витрат понад одну годину навіть у містах з населенням < 1 млн (не лише Кривий Ріг, а й міста менші просто з менш "центровкою" станцій у місті, ту ж Вінницю взяти, якщо хтось мешкає де завгодно на захід від центра, а працює десь у центрі - ривок на вокзал і назад ніяк не по дорозі і потребує досить великої кількості витраченого часу)
В большинстве крупных городов есть несколько вокзалов, в каждом их которых есть кассы.
в теорії так, але:
-у ПДСних кас на другорядних станціях в межах міста зазвичай години роботи обмежені
-залізниця по багатьох містах пролягає в такий спосіб, що всі наявні станції виявляються скупченими в якійсь меншій частині міста при чому істотні частини міста виявляються вельми віддаленими від будь-якої з залізничних станцій в місті. Крім того буває що другорядні станції з ПДСними касами в межах міста розташовані в далеких і малозручних місцях з точки зору потрапляння громадським транспортом. В Києві зараз не зовсім так, але наприклад років з 15 тому саме так було (всі ПДСні каси окрім Київ-Пас (і з натяжкою УЦОПа) відверто відверто далеко від метро, а на Київ-Пас були черги на пів-години, на УЦОПі трохи менші). Ситуація виправилась за останні 1,5 десятиліття правда це стало менш актуально, бо тепер є ЕПД. ПДСну касу на з.п. Видубичі зробили років з 10 тому, а ПДСну касу станції Київ-Петрівка (Почайна) у теперішнє зручне місце перенесли лише з відкриттям міської електрички. Раніше вона розташовувалась у дуже далекому і мало кому відомому місці, у приміщенні товарної контори (Новокостянтинівська 2а, туди ~1 км пішки йти від метро Тараса Шевченка, або 1,3 км від пасажирських платформ Почайної, це якщо через колії не ходити в недозволених місцях, або 1,1-1,2 км якщо перейти в недозволеному місці). Однак у інших містах - ситуація зазвичай більш подібна на ту, що була у Києві 15 років тому.
Logged
sean
Active user

Posts: 3428


View Profile
« Reply #2081 on: 08.01.19 , 10:01 »
Share Reply with quote

Раніше вона розташовувалась у дуже далекому і мало кому відомому місці, у приміщенні товарної контори (Новокостянтинівська 2а, туди ~1 км пішки йти від метро Тараса Шевченка, або 1,3 км від пасажирських платформ Почайної, це якщо через колії не ходити в недозволених місцях, або 1,1-1,2 км якщо перейти в недозволеному місці).
В далекому 2007-му, працюючи біля куренівського парку, повідали мені про ту касу. Автобусом там було швидко, але суті розташування каси в такому місці я так і не зрозумів.
Щодо всіх інших тезисів шалено плюсую, бо втрати часу для добирання з умовного Печерська на вокзал не є логічними.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22180


View Profile
« Reply #2082 on: 08.01.19 , 10:01 »
Share Reply with quote

Якщо трішки поцікавитись історією - дуже легко збагнути чому каса там була, а  товарна контора і досі там перебуває.

Справа у тому, що колись давно - важливішою частиною станції Київ-Петрівка колись були саме ті тупикові колії, що розташовані в трикутнику між вулицями Аляб'єва, Електриків і Новокостянтинівською (а зовсім не той парк транзитних колій, де зараз пасажирські платформи). Товарна контора звісно була на Новокостянтинівській і нікуди з тих часів не переїздила. Звісно ж і каса там була, переїхала лише у 2009.
Те що у нас зараз Почайна (Петрівка), асоціюється з транзитним парком і прилеглою місцевістю на північ від нього - це наслідок досить радикальних перепланувань місцевості, що відбулись відносно нещодавно - заплановані генпланом 1967, виконані переважно між 1970 і 1980 роками. А десь у 60-х роках якщо комусь сказати Петрівка - то основна асоціація була б саме з тупиковими коліями на Новокостянтинівській. Зупинка приміських поїздів була там де і зараз, але це був край світу -  з північного боку до неї прилучались  суцільні піски-болота і заливні луки, при чому туди навіть жодна вулиця не вела, тому воно сприймалось приблизно як назва платформи ДВРЗ (теж платформа у лісі і не зовсім там де житловий район ДВРЗ).

Досі зберігся цікавий рудимент з тих часів - зупинка автобуса 72 коло товарної контори на Новокостянтинівській - досі продовжує називатись так само, при чому з перейменуванням станції зупинку механічно перейменували не переосмисливши - і тепер зупинка отак спокійно собі називається станція Почайна, хоча нормальну людину така назва може лише дезорієнтувати.
« Last Edit: 08.01.19 , 11:01 by Maxy » Logged
sean
Active user

Posts: 3428


View Profile
« Reply #2083 on: 08.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Дякую за цікавий екскурс. То власне зупинка 72-го "Почайна" і не є сучасною Почайною, як і не сприймаю я зупинку МЕ "Троєщина", що не є Троєщиною.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22180


View Profile
« Reply #2084 on: 08.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

різниця полягає в тому, що колись ця зупинка автобуса 72 була справжньою Київ-Петрівкою (тобто тут станція "відповзла" на 1,3 км вбік, а зупинку просто здуру не відв'язали від об'єкта що втік). А зупинка МЕ Троєщина і Троєщина-2 - від початку було найменування за принципом аванстанцій (сам по собі принцип цілком притомний, але у щільній міській забудові може давати неадекватні результати).
Logged
VB
Active user

Posts: 3551


View Profile
« Reply #2085 on: 08.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

На Почайній мені щось здається, що там біля тієї контори ще й колії ППЗТшні, тобто не УЗшні. Як і сама контора. Так?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2690


View Profile
« Reply #2086 on: 08.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

-у ПДСних кас на другорядних станціях в межах міста зазвичай години роботи обмежені
Это конечно факт... На станции Днепрострой-2 касса (она там одна - и для пригорода и для дальних) работает до 17:00. И кассир там один - предусмотрены перерывы в течение рабочего дня. В итоге, если прийти на станцию в 18:00 с целью купить билет на поезд до Киева (до Киева, наверно, это как шутка - там скорее всего не будет мест, но возможно кому-то до Апостолово надо - туда билеты точно будут) - то билет не купишь.. Не говоря о прочих операциях (банально - распечатать билет до Харькова на московский поезд).
А станция Мушкетово в Донецке - это вообще был какой-то пережиток прошлого - билеты там продавали чуть ли не на старинных бланках с созвоном с другими кассирами.
Logged
mann
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #2087 on: 08.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

Досі зберігся цікавий рудимент з тих часів - зупинка автобуса 72 коло товарної контори на Новокостянтинівській - досі продовжує називатись так само, при чому з перейменуванням станції зупинку механічно перейменували не переосмисливши - і тепер зупинка отак спокійно собі називається станція Почайна, хоча нормальну людину така назва може лише дезорієнтувати.

И 53 автобуса это тоже касается — сохранилась остановка в тех краях, и её тоже бездумно переименовали. Хотя, жители Рыбальского полуострова и редкие желающие попасть с Подола на Петровку без метро знают что к пешеходному мосту ближе выходить на остановке «Завод "Северный ковш"». Буквально полгода назад Киевпасстранс добавил остановку "ПЧУ", как раз ближе всего к мосту над путями.
Единственное что меня не радует в работе самой кассы на Почайной (Петровке) это дни её работы — в субботу и воскресенье билет там не купить.
Logged
Жадсон
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #2088 on: 08.01.19 , 15:01 »
Share Reply with quote

Utopist, ну от мушкетово вы чего хотели, обычная пригородная пердь)))
Logged
boryslav
Active user

Posts: 269


View Profile
« Reply #2089 on: 08.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

В большинстве крупных городов есть несколько вокзалов, в каждом их которых есть кассы.
Ну вот в Запорожье три таких станции, только вот расположены они так, что если вам не повезло жить поблизости, то съездить на любую из них это вопрос не одного часа, особенно в такую погоду.
И, главное, добивает абсурдность ситуации - из-за идиотского запрета, вместо того, чтобы нажать одну кнопку в приложении или на сайте, нужно валандаться на другой конец города на вокзал. Называется почувствуйте клиентоориентированность УЗ.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!