Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.07.19 , 13:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 697635 times)
Sergio
Active user

Posts: 4293


View Profile
« Reply #2270 on: 21.06.19 , 14:06 »
Share Reply with quote

Планувати за 45 і навіть більше днів це цілком нормально в багатьох випадках. Буває і більша глибина продажу на УЗ.
Інша справа що є багато випадків коли рішення про поїздку приймається в бльш короткий термін, і з цим зараз дуже погано. До речі раніше не всі квитки йшли в продаж за 45 днів, а частинами. Потім відмовились від цієї практики чомусь.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #2271 on: 21.06.19 , 15:06 »
Share Reply with quote

Кожен планує свою відпустку по своєму. :) Я ніколи не купляю квитків за 45 днів. Лише влітку і лише до Одеси "туди" й "назад". Інші всі поїздки протягом року, як правило, плануються за тиждень чи за пару днів.
У нас це вже налагоджена схема відпочинку кожного літа. Минулого року, до речі, з придбанням квитків на букінгу було менше проблем чим є цього літа. В червні 2018 без проблем купив 6 квитків за 5 хвилин. Повибирав собі місця, які хотів.
Ми, наприклад, маємо свою людину на базі, яка здає житло на літо. Плануємо приблизно, коли у кого виходять вихідні, відпустка і тд. Потім я купляю квитки "туди" і вже у червні бронюємо житло. Без проблем чекаємо дня виїзду на море. Така схема у мене вже 3 рік підряд. Правда цього літа назбиралось аж 9 людей їхати. З квитками впринципі не було проблем. "Туди" купив на 136 за 43 дні (якось дивно ще один вагон був повністю вільний), зворотно (як вже писав) на 108 за 45 днів.

До речі, спостерігаючи у 8 ранку, що квитки "з'їдають як гарячі пиріжки", виникло запитання: людей, котрі купляють квитки в інтернеті набагато більше чим тих, хто ходить в касу в теперішній час. Тоді чому ми не в рівних умовах, які є у касирів на вокзалах? Тобто, якщо я правильно розумію (можливо помиляюсь!) поки ми в інтернеті вибираємо місце у вагоні, прописуємо ПІП (не дай Бог ще й дитячий чи інший пільговий, тоді прийдеться ще й всі дані вписувати), потім визначаємось з постільною білизною, кавою, чаєм і т д. Чекаємо відповіді, а нам пише - місце вже зайняте. Тобто касир в цей наш момент роздумів просто забиває квитки за собою (без всяких даних), а потім спокійно цими квитками "торгує", комусь з прибавкою на 50 грн., комусь за 100 грн. Можливо і за інші алкогольні "вкусняшки" :) Звісно, якщо ніхто не купить, то вона ці квитки відпустить у вільне плавання на просторах букінгу. Але сам факт, що в касі легше притримати квиток чим в інтернеті залишається фактом.
« Last Edit: 21.06.19 , 15:06 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 3891


View Profile
« Reply #2272 on: 21.06.19 , 15:06 »
Share Reply with quote

Тобто касир в цей наш момент роздумів просто забиває квитки за собою
А що це за "забиває"? Можна детальніше?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22529


View Profile
« Reply #2273 on: 21.06.19 , 15:06 »
Share Reply with quote

касир може ввести (забити) всі дані необхідні до покупки ще до появи місць у системі, наприклад о 7:55 і далі почати барабанити по клавіші ENTER навіть якщо на годиннику 7:59. Це дає певний виграш у порівнянні з тими, хто з 8 ранку намагається купити на сайті. Вони не раніше 8:00 лише побачать, далі їм треба ввести всі дані. І дурнуватий вибір місця - якщо не вгадаєш і це місце хтось на пів-секунди раніше поклав у кошик - треба буде заново обирати і класти у кошик, це тех втрата півдесятка секунд.

Крім того уже вибитий квиток касир може погасити без втрат поки не збігла константа погашення (не пригадую скільки хвилин, мабуть 10). Ця можливість залишена у випадку непорозуміння з пасажиром або якщо якщо у пасажира не вистачить грошей розрахуватись.  І це можна повторювати нескінченну кількість разів.
На терміналах що працюють у бюро замовлення місць (квитки з замовленням по телефону і доставкою кур'єром) виставлена константа погашення взагалі якась фантастична (мабуть пів-дня, або день), коротше якщо там кур'єру після доставки не захотіли гроші платити або виявилось що такої адреси не існує - щоб можна було все погасити після того як кур'єр повернувся на базу.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4293


View Profile
« Reply #2274 on: 21.06.19 , 15:06 »
Share Reply with quote

касир може ввести (забити) всі дані необхідні до покупки ще до появи місць у системі, наприклад о 7:55 і далі почати барабанити по клавіші ENTER навіть якщо на годиннику 7:59. Це дає певний виграш у порівнянні з тими, хто з 8 ранку намагається купити на сайті. Вони не раніше 8:00 лише побачать, далі їм треба ввести всі дані. І дурнуватий вибір місця - якщо не вгадаєш і це місце хтось на пів-секунди раніше поклав у кошик - треба буде заново обирати і класти у кошик, це тех втрата півдесятка секунд.
Вибач що додаю - у касирки перевага ще в тому, що вона може задати інтервал місць на взяття, і як не в одному купе/відсіку так в іншому візьметься.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12299


View Profile
« Reply #2275 on: 21.06.19 , 16:06 »
Share Reply with quote

Я наприклад планую літні подорожі за три місяці, оскільки вони ув'язуються на авіатранспорт. Але бува, коли я вирішую поїхати кудись на завтра. Щоправда у Росії з тим простіше: в нас немає такого жорсткого браку місць завдяки динамі та іншому співвідношенню між авіа та залізницею.
Наприклад відправленням з Москви завтра (можна вважати, що це дата з підвищеним попитом) є понад 300 місць на поїзди до Сочі, понад 450 місць до Анапи, майже 200 місць до Ейська.
До Сочі квиток коштує від 3 до 15 тисяч рублів, до Анапи - від 3,2 до 17 тисяч.
Що стосується авіаквитків, то до Сочі доступні 40 рейсів вартістю від 4 до 59 тисяч, а до Анапи 19 рейсів від 3 до 83 тисяч рублів.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22529


View Profile
« Reply #2276 on: 21.06.19 , 16:06 »
Share Reply with quote

Вибач що додаю - у касирки перевага ще в тому, що вона може задати інтервал місць на взяття, і як не в одному купе/відсіку так в іншому візьметься.
а може навіть не задавати інтервалу (якщо обставини такі, що вхопити на секунду раніше надважливо, а от чи буде воно верхнє, чи може нижнє, може коло туалета чи взагалі розкидані по різних вагонах - уже не важливо, бо секундний виграш важливіше). Мало того, касир може задавати навіть кілька категорій вагонів , наприклад кпл - такий запит намагатиметься вхопити місце в купейному якщо є, якщо немає в купейному - спробує в плацкартному, якщо немає ані в купейному, ані в плацкартному - спробує в люксі.
Цією можливістю в штатній роботі касири рідко користуються, бо вона веде до непередбачуваного результату, але коли хочеш вхопити байдуже що, аби вхопити - то вона підходить.
 Хапає в тому порядку, в якому літери вказані. При чому можна наприклад запросити наприклад 9 місць, навіть якщо в кожній з категорій вагонів <9 наявних вільних місць. Такий запит відпрацює без помилки, насмикає їх у відповідному порядку і з відповідним пріорітетом. Тобто наявно 5 к, 3 пл і 2 л - запитом пкл на 9 місць візьметься 5 к, 3 пл і 1 л).
І лише якщо в жодній з перелічених категорій вагонів немає місць - воно видасть помилку.
Завдяки цьому можна хапати одним запитом максимальну кількість місць за секунду не спотикаючись об повідомлення про помилку і не маючи потреби якось редагувати запит, коли місця однієї категорії закінчуються, а іншої ще є.

І ще у касира перевага у тому, після успішної покупки введені дані не очищаються. Тобто можна потім ще раз довбнути по ентеру і ще 9 місць вхопити - щоправда буде на ті ж прізвища. А коли були квитки без прізвищ це супер зручно було.
« Last Edit: 21.06.19 , 16:06 by Maxy » Logged
sean
Active user

Posts: 3891


View Profile
« Reply #2277 on: 21.06.19 , 16:06 »
Share Reply with quote

Мдя. І при цьому уз взимку відключає інтернет-юзерам можливість онлайн повернення.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3183


View Profile
« Reply #2278 on: 21.06.19 , 16:06 »
Share Reply with quote

Я наприклад планую літні подорожі за три місяці, оскільки вони ув'язуються на авіатранспорт. Але бува, коли я вирішую поїхати кудись на завтра. Щоправда у Росії з тим простіше: в нас немає такого жорсткого браку місць завдяки динамі та іншому співвідношенню між авіа та залізницею.
Наприклад відправленням з Москви завтра (можна вважати, що це дата з підвищеним попитом) є понад 300 місць на поїзди до Сочі

На сегодня всего 3 места на 306 поезд.

Точка.

С уважением, Ульф
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8001


View Profile
« Reply #2279 on: 21.06.19 , 17:06 »
Share Reply with quote

І ще у касира перевага у тому, після успішної покупки введені дані не очищаються. Тобто можна потім ще раз довбнути по ентеру і ще 9 місць вхопити - щоправда буде на ті ж прізвища. А коли були квитки без прізвищ це супер зручно було.
Як це 9? Там же інтерфейс під 4 проїзних документи за один запит. Так, коли були квитки без прізвищ можна було замість "1" поставити "3", тобто в кожному бланку буде 3 місця (груповий квиток, якщо повний), але зараз так не вийде, бо квитки іменні.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!