Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.04.20 , 16:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 781180 times)
www3
Active user

Posts: 1134


View Profile
« Reply #2400 on: 26.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Лазейка останется и ею сейчас пользуются (вон на ЮЖД самые дешевые траифы, билет Харьков-Полтава 11 грн:) ). Но учитывая общее количество пассажиров пригорода, пусть хотя бы научатся считать таким образом (в том числе и льготников, а то на Киев-пас не знаю пускают ли, а на том же Святошино у некого процента бабушек есть дежурный потрепаный билетик, аби не стоять в очереди и пройти через контролеров, а не через турникет).
Logged
Антон777
Active user

Posts: 202


View Profile
« Reply #2401 on: 26.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Только что хотел зайти на букинг - а вижу окно:

Шановний користувачу!
Ви бачите цю сторінку, тому що як раз в цей момент ми працюємо над оновленням програмного забезпечення сайту. Ви можете відвідати сайт пізніше, або дочекатися автоматичного оновлення сторінки.
Ми розраховуємо закінчити роботу над оновленням у найближчий час.
Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності.

Удачное время нашли ребята.

ну не в ночь же выгонять разрабов... переработку платить... "userfriendly? не, не слышал" ;)
UZ во всей красе.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5298


View Profile
« Reply #2402 on: 26.12.19 , 15:12 »
Share Reply with quote

По онлайн-квиткам на приміські поїзди можна би було запустити пілотний проект в якійсь одній області. Для 1-2 РПЧ закупити  сканери будо б не так напряжно як для всієї України. Якщо в тій області все буде норм,  то тоді потроху й інші підключати до проекту. 
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1305


View Profile
« Reply #2403 on: 27.12.19 , 16:12 »
Share Reply with quote

Феєрично. В вивізний день протримати дешевий люкс до 2 годин до відправлення і, як наслідок, повезти 5 вільних місць в дефіцитному люксі http://prntscr.com/qggdc1
Logged
opex
Active user

Posts: 12020


View Profile
« Reply #2404 on: 28.12.19 , 06:12 »
Share Reply with quote

Ну може "уважаємие люді" передумали їхати.
Logged
Зрадоманов
User

Posts: 24


View Profile
« Reply #2405 on: 08.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote

2) Впровадити можливість через особистий кабінет “дозамовити” послуги або ж купити товари прейскуранта. Наприклад, якщо пасажир вирішив додатково купити ще напоїв або постіль в дорогу.
   3) Розглянути можливість підвищення класу квитка, зміну місця(за додаткову платню) при купівлі квитків через електронний кабінет. Наприклад, коли пасажир купував квиток на поїзд, вільними було лише плацкарті місця, а згодом з'явились купейні, які пасажир хоче купити. В правилах допускається “підвищення” класу проїзду за відповідну оплату. Прошу це реалізувати, в тому числі при он-лайн купівлі квитків.
   4) При купівлі квитків на сайті https://booking.uz.gov.ua/, станція Ім. Тараса Шевченка ніяк не позначається, що вона знаходиться в Смілі, окрім цього є наступні аналогічні станції: Путивль/Буринь, Терещенська/Вороніж, Хутір-Михайлівський/ Дружба, Зернове/Середина-Буда . Вирішення: Прошу зробити вищевказані станції по типу Бугаза (смт. Затока).
   5) Час з 12 до 13ї прописується як 12:01 pm, замість 00:01 am. Тобто 12:45 має бути як 00:45 am, а не 12:45 am, як зараз є, адже 12 годин дня — це M, p — після 12 годин дня, a — до 12 годин дня. Окрім цього дата відображається в незрозумілому форматі, прошу зробити DD/MM/YYYY.
   6) При спробі купівлі квитка іноземною карткою, у громадян не проходить транзакція. З даною ситуацією стикнувся громадянин, при спробі оплатити квитки, лінк на сторінку громадянина: www.facebook.com/oleg.chernishenko  Прошу полагодити це.
   7) За словами заявників, з окремих іноземних IP адрес немає можливості купити квитки на он-лайн сайті УЗ https://booking.uz.gov.ua, після декількох спроб купити квитки за кордоном — айпі баниться і людина не може купити квиток.
Окрім цього людина у Варшаві спробувала зайти на сайт - через мобільний інтернет вийшло, а  через вайфай ні.
facebook.com/groups/crtiu/permalink/2373720222667288 
   8) У системі онлайн купівлі квитків у випадках, якщо квитки розкуплені та якщо квитки тимчасово відсутні у наслідок ручного регулювання або відсутності квитків по причині їхнього розпродажу — в системі все одно висвітлюється “Немає вільних місць", що не відповідає дійсності та вводить в оману пасажирів.
   9) У випадку відсутності продажів квитків через колійні роботи або якщо продаж ще не почались, то надавати повідомлення “Продаж тимчасово обмежено”.
Прошу вжити заходів для зміни напису  "Немає вільних місць" на “Продаж тимчасово обмежено” у випадку регулювання продажу квитків, але наявності на весь маршрут та на “Квитки розпродані”, у випадку, якщо усі квитки окрім броні є розпродані.
   10) У випадку, якщо відсутній прямий квиток на поїзд з точки А до С з проміжною станцією В, але є квиток АВ і ВС у межах одного поїзда, але різних класів — пропонувати пасажиру окремі квитки АВ і ВС
   11) Створити окрему вкладку на сайті УЗ, де оперативно вносити інформацію про напрямок нумерації вагонів, номер колії на який подається поїзд на посадку по ст. Київ-Пасажирський, Львів, Дніпро, Харків, Одеса, Запоріжжя 1 у рамках експерименту. Це дозволить покращити інформування пасажирів та зустрічаючих.
   12)  Реалізувати можливість купівлі квитків через Google Pay та вжити інших заходів, щоб покупці постійно не вводили інформацію з картки.


Прийшли відповіді. Схеми 15\16, 702 зробили.
п.2,3, 10 -потрібний проект технічних вимог
п.4 - зробили лише ті станції, які я вказав. Зараз на пасдеп піде запит з переліокм усіх станцій, де станція не = населеному пункту
П.5 - пофіксили
п.6 - все ок типу
п.7 - якщо аномальність активність - банять, потім розбираються
п .8.9 - надсилилаись листи,які провтикались і нічого не зроблено. Для реалізації потрібно опис процедур введення таких ознак
п.12 -є мастерпас
Logged
Volotar
Active user

Posts: 629


View Profile
« Reply #2406 on: 08.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

   5) Час з 12 до 13ї прописується як 12:01 pm, замість 00:01 am. Тобто 12:45 має бути як 00:45 am, а не 12:45 am, як зараз є, адже 12 годин дня — це M, p — після 12 годин дня, a — до 12 годин дня. Окрім цього дата відображається в незрозумілому форматі, прошу зробити DD/MM/YYYY.

Ні, не має бути. В 12-годинному форматі часу година приймає одне з 12 значень: 1, 2, 3, …, 12 – відлік починається з одиниці і не існує такої години як 0, інакше це був би 13-годинний формат. Відповідно, в 24-годинному форматі година приймає одне з 24 значень: 0, 1, 2, 3, …, 23 – відлік починається з нуля. 
Відповідно 12:45 в 24-годинному форматі відповідає 12:45 pm в 12-годинному форматі: https://en.wikipedia.org/wiki/12-hour_clock

НМД, оптимальним рішенням було б відображати час в 24-годинному форматі незалежно від вибору мови сайту. Натомість зараз, при виборі англійської, час відображається в 12-годинному, а дата – в американському форматі. Хоча, зазвичай, англійська мова означає, не те що користувач з США, а лише те, що він не володіє українською чи російською.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 446


View Profile
« Reply #2407 on: 08.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

Продаж квитків на приміські через інтернет, так як і інші пропозиції, вже давно треба реалізовувати.  Але як бути з тим, що в кожному регіоні тарифи різні?
А знаете, как выход из этой ситуации сделать?
1. Ввести интернет сайт по продаже пригородных билетов, подконтрольных букингу;
2. По поводу тарифа : его можна ставить только в двух вариантах: 1) как самый большой во всей Украине (Львовская), от этого и отталкиватся в продаже, что бы получать от интернет-продаж прибыль;
2) выставить среднее арифметическое по шести филиям.
3. По поводу километража  , то он будет братся либо как сейчас по филиалах поставлен, либо максимально 320 (ОДС), либо средний километраж.
« Last Edit: 08.01.20 , 13:01 by Владимир » Logged
Зрадоманов
User

Posts: 24


View Profile
« Reply #2408 on: 22.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

За мого сприяння (с) скасували бланки замовлень взагалі на поїзди
7/8 Харків Одеса, 37 38 Київ Запоріжжя, 105 106 Київ Одеса, 79 80 Київ Дніпро, 29 30, 91 92 Львів Київ, 63 64 Харків Київ, 7 8 Чернівці Київ.
Поки строком на місяць в рамках експерименту.
Що буде далі - не відомо. Я пробувати у додати іс де мало зупинок, по типу Київ Херсон, але побачим чи вийде.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 628


View Profile
« Reply #2409 on: 22.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

За мого сприяння (с) скасували бланки замовлень взагалі на поїзди
7/8 Харків Одеса, 37 38 Київ Запоріжжя, 105 106 Київ Одеса, 79 80 Київ Дніпро, 29 30, 91 92 Львів Київ, 63 64 Харків Київ, 7 8 Чернівці Київ.
Поки строком на місяць в рамках експерименту.
Що буде далі - не відомо. Я пробувати у додати іс де мало зупинок, по типу Київ Херсон, але побачим чи вийде.

Это прикольная новость. Т.е. базы в сканнерах ЭПД будут синхронизироваться уже в пути? Ну например, поезд 7/8 уже выехал с Черновцов и находится в пути, а тут кто-то покупает билет на него с Ивано-Франковска до Киева, то ему тоже система продаст ЭПД?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!